Aktualności

W jakie formy promocji POS warto inwestować?

Wszyscy poświęcamy bardzo dużo uwagi, energii i środków na jak najlepsze zaprezentowanie i wypromowanie naszego produktu w placówkach handlowych. Zastanawiamy się czy wydać pieniądze na plakaty, naklejki promocyjne a może specjalne podajniki promocyjne do naszego produktu. Jednak, jak wynika z naszego mikro badania zrealizowanego wśród naszych respondentów (osoby relatywnie młode), najbardziej do nich przemawiają wymierne korzyści obejmujące obniżkę ceny, dodatkowy egzemplarz produktu w cenie lub inny „gratis”. W naszym badaniu zadaliśmy trzy proste pytania – jakie narzędzia promocji POS mogą spowodować zmianę przyzwyczajenia zakupowego dotyczącego konkretnego produktu, jakie materiały promocyjne oddziałują najsilniej na kupujących oraz, co także jest istotne –…

Czytaj więcej

Jaki jest poziom aktywności Twojej branży w POS?

O ile monitoring mediów daje całkiem dobre pojęcie o poziomie aktywności Twoich konkurentów w ATL to już nieco trudniej otrzymać obiektywny obraz tego jak wygląda aktywność producentów w punkcie sprzedaży.

Wykorzystując nasz atut, którym jest kilkadziesiąt tysięcy badaczy działających w modelu crowdsourcingowym w całej Polsce możemy nieco usystematyzować obraz rynku pod kątem aktywności w punkcie sprzedaży. Ogromnym walorem naszej bazy audytorów jest to, że badania wykonują doraźnie i, de-facto, są w większej mierze zwykłymi konsumentami i jako tacy zwracają uwagę na najskuteczniejsze i najbardziej widoczne rozwiązania promocji w punkcie sprzedaży.

Czytaj więcej

Obsługa Programów Lojalnościowych – różnica pomiędzy skutecznym a nieskutecznym programem lojalnościowym

analiza otoczenia i programy lojalnościowe

 

Założenie programów lojalnościowych jest stosunkowo proste. Zakupując towary lub usługi u danego przedsiębiorcy, konsument otrzymuje punkty, które może następnie wymienić na zniżki lub produkty promocyjne dostępne u danego przedsiębiorcy. Takie działanie ma na celu obopólny zysk. Konsument otrzymuje zniżki i gratisowe produkty w zamian za zakupy, które i tak planował zrobić, a przedsiębiorca zyskuje wiernego klienta. W końcu konsument wróci zrobić zakupy w puncie sprzedaży, w którym otrzymał punkty, a jeżeli zabraknie mu kilku punktów do zniżki lub nagrody, to może dokupić dodatkowe produkty, by dany pułap osiągnąć, co z kolei przekłada się na większą sprzedaż u…

Czytaj więcej

Merchandising – co warto wiedzieć cz.I

badania marketingowe

Merchandising to narzędzie tak efektywne w sprzedaży, że nie sposób pominąć go podczas prowadzenia handlowej działalności gospodarczej. Jasno wskazują na to badania rynku potwierdzone przez mystery shopping. O samym merchandisingu pisaliśmy już wcześniej, jak natomiast możesz tę teorię wykorzystać w praktyce?

Czytaj więcej

Jak badania rynku wkroczyły w nową erę

badania marketingowe nowej ery artykuł

Każda firma działająca na rynku, nieustannie walczy o swoją pozycję, a nie jest to zadanie proste. By utrzymać się w „grze”, zdobyć nowych i utrzymać starych klientów konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do zmian, do jakich dochodzi na rynku. Poznanie takich zmian nie jest zadaniem, jakie przedsiębiorcy muszą wykonać samodzielnie, zrobi to za nich agencja badania rynku. Ale jak?

Czytaj więcej

Polsat News – wywiad o Skilltelligence i crowdsourcingu

obsługa programów lojalnościowych i co to znaczy

Wszyscy wiedzą czym jest outsorcing – to przekazywanie zadań nie związanych w kluczową działalnością firmy na zewnątrz do innych firm specjalizujących się w danej dziedzinie (np. powszechne przekazywanie usług księgowych specjalizowanym kancelariom księgowym). W przypadku outsourcingu mamy do czynienia z przekazywaniem relatywnie prostych, powtarzalnych i masowych zadań do zbiorowości. W przypadku Skilltelligence mowa tutaj o kilkunastu tysiącach wykonawców na terenie całej Polski, którzy na zawołanie są w stanie dostarczyć firmie niezbędnych informacji z rynku – szczególnie z sieci sprzedaży.

Zapraszamy do wysłuchania  krótkiego wywiady na ten temat w Polsat News. Więcej tutaj.

Czytaj więcej

MERCHANDISING – nowe narzędzie w biznesie

merchandising dla firm

Merchandising coraz częściej pojawia się świadomości Polaków i coraz więcej firm czerpie korzyści, jakie niesie ze sobą jego skuteczne zastosowanie w celu zwiększenia własnych obrotów. Nadal nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, co kryje się za słowem Merchandising i czemu on właściwie służy. Merchandising należy do usług oferowanych przez agencję badania rynku Skilltelligence i dzięki nam może stać się również narzędziem wykorzystywanym w Twojej firmie.

Czytaj więcej

Skilltelligence na łamach Gazety Stołecznej

audyt sprzedaży dla klientów

W Gazecie Stołecznej napisali o nas …

Miejskie Centrum Przedsiębiorczości Smolna pomogło już setkom małych i średnich firm z Warszawy.

MARTYNA ŚMIGIEL, Gazeta Stołeczna, 15 kwietnia 2016 r.

Przez przeszklone ściany widać drzewa parku Beyera. W środku też jest zielono: fotele ustawione przy białych biurkach obito groszkową tapicerką. Radosław Jeż i Łukasz Głowacz na wysokości wzroku mają akwarium z egzotycznymi roślina-mi. W centrum przedsiębiorczości przy ul. Smolnej wynajmują dwa biurka, przy których zarządzają firmą Skilltelligence. – Dostarczamy firmom bieżące informacje o ich obecności na rynku – mówi Łukasz.

Jaś zostaje ankieterem

O co chodzi?…

Czytaj więcej

Co badanie rynku może dać Twojej firmie?

agencja badania rynku

Badania rynku polegają na systematycznym, obiektywnym gromadzeniu i analizie danych dotyczących rynku docelowego, konkurencji i środowiska. Umiejętne wykorzystanie tych informacji umożliwia uzyskanie wymiernych korzyści dla przedsiębiorcy. Jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z jednej rzeczy: badanie rynku to nie zdarzenie, a narzędzie. To nie działalność, prowadzona jednorazowo, a ciągły cykl obserwacji, analizy i reakcji. Dopiero prawidłowe wykorzystanie tego narzędzia przynosi wymierne korzyści.

Informacja to niezwykle cenny surowiec dla wszystkich firm działających na rynku. Pozwala ona na podejmowanie decyzji podpartych faktycznym stanem rzeczy, a nie przeczuciami czy utartymi schematami. Poprawnie uzyskana i wykorzystana informacja umożliwia zysk znacznie przekraczający…

Czytaj więcej

Główne korzyści, jakie płyną z profesjonalnego badania rynku

skilltelligence badania marketingowe

Rynek i panujące w nim trendy podlegają ciągłym zmianom, dlatego ich znajomość nie jest czymś, co można poznać raz na zawsze, a zamiast tego jest zjawiskiem, które należy ciągle obserwować. Przedsiębiorcy, którzy mają wgląd w to, czego chcą i czego potrzebują konsumenci, mogą wykorzystać tę wiedzę do zwiększenia zysków firmy, jak i promocji swojej marki.

Jednak nawet zebranie dużej liczby danych z różnych źródeł nie znaczy nic, jeżeli nie będziesz wiedział, jak należy na te dane spojrzeć. Odpowiednie badanie rynku pozwoli Ci pozostać jeden krok przed konkurencją.

1) Badanie rynku – narzędzie komunikacji
Uzyskanie wyników badania…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close