Aktualności

Monitoring cen – ile to kosztuje?

Nasza współpraca z klientami pokazuje, że ceny tego samego produktu w różnych lokalizacjach sklepów tej samej sieci mogą się różnić nawet o 40%, a rabat udzielany sieci handlowej przez producenta nawet w 45% przypadków nie jest przekazywany dalej do klienta, tylko „zasila” budżet sieci handlowej. Co więcej, jeżeli klient sklepu lub placówki nie jest w stanie znaleźć ceny produktu w przeciągu pierwszych 5 sekund i zostać skutecznie przekonany o tym, że jest to cena promocyjna, drastycznie wpływa to na jego decyzję zakupową.  Sprawdź poniżej w jaki sposób możesz wykorzystać wiarygodne informacje z placówek do optymalizacji cen i wzrostu sprzedaży Twoich produktów!

Jeden…

Czytaj więcej
etap badawczy zakupu leków 2020

Raport – badanie suplementów magnezowych

W czerwcu, zauważając wzmożoną kampanię reklamową produktu MenMag firmy Aflofarm, postanowiliśmy zadać naszym respondentom kilka pytań na temat magnezu w ogóle oraz o to, jakie marki znają i które z nich najbardziej rzucają się w oczy w odwiedzanych placówkach. Badanie zostało przeprowadzone w dniu 4 czerwca br. na grupie 200 członków społeczności Skilltelligence.

Pobierz raport “Badanie suplementów magnezowych”:

Badanie_suplementów_magnezowych_Skilltelligence_04_06_2019

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza na Twoje potrzeby.. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, PepsiCo, Johnson & Johnson oraz dziesiątek…

Czytaj więcej

Odbij swoją kreację od kilku tysięcy ludzi! 🙂

Działając w branży związanej z komunikacją marketingową wiemy jak wiele zależy od tego czy opracowana przez nas kreacja i przekaz trafiają w zamierzony sposób do odbiorców. Biorąc pod uwagę to jak kosztowne jest “przepuszczenie przez analityczną wyżymaczkę” różnych pomysłów na kreacje marketingowe, wielu marketerów zmuszonych jest na wczesnym etapie prac, na podstawie “gut feeling”, eliminować nawet obiecujące projekty. Dzięki łatwości zmobilizowania nawet kilkutysięcznego grona recenzentów za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej, możemy pomóc w uniknięciu takich pułapek i uratować projekty, które mają wyraźny potencjał! Nasze rozwiązanie, w którym w ciągu kilkunastu minut można uzyskać opinie kilkuset osób, a mając…

Czytaj więcej

Zamęcz swoją aplikację! 🙂

Jako twórcy aplikacji mobilnej i serwisów internetowych bardzo dobrze wiemy jak wiele wysiłku należy włożyć w testowanie tych rozwiązań i pozyskiwanie opinii użytkowników. Posiadając około 9 tysięczną grupę stałych użytkowników naszej aplikacji (a zainstalowało ją już niemal 70 tysięcy!) możemy pomóc w pozyskaniu testerów także dla Twojego produktu. Korzyści są wielkie, a koszty znikome –  nawet za 15 zł uzyskasz opinię od naszego testera, a pierwsze wyniki zobaczysz już w kilkadziesiąt minut po rozpoczęciu testowania! Tego typu projekty realizujemy dla naszych Klientów coraz częściej – zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami i skorzystania z oferty.

Związana…

Czytaj więcej

Sprawdzanie promocji – ile to kosztuje?

Wprowadzenie promocji POS (w punkcie sprzedaży) w określonym przedziale czasowym może znacząco zwiększyć sprzedaż Twoich produktów (wg niektórych źródeł dobrze przeprowadzona promocja może dawać zwrot z inwestycji nawet na poziomie 800%). Jest jednak jeden warunek – promocja musi być skoordynowana we wszystkich kanałach komunikacji: od ATL po specjalne ekspozycje w placówkach handlowych lub usługowych. Ponieważ cała taka promocja jest łańcuchem powiązanych ze sobą zdarzeń, jej efekt zależał będzie w całości od najsłabszego ogniwa. Z naszych obserwacji wynika, że takim ogniwem jest zwykle dystrybucja oraz odpowiednia ekspozycja (i dostępność w ogóle!)  produktów w placówce. Przykład naszego klienta pokazuje, że dzięki kontroli…

Czytaj więcej

Tajemniczy klient – ile to kosztuje?

Czy wiesz, że zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 45% interakcji jest realizowanych prawidłowo? Jak wynika z pozyskanych przez Skilltelligence danych, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić faktyczny poziom przygotowania pracowników. Raport, który po wizycie sporządza Tajemniczy Klient może być kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi oraz skutkować lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług. Dzięki optymalizacji procesów obsługi, weryfikacji skuteczności szkoleń oraz wprowadzeniu elementów grywalizacji wśród pracowników, nasi klienci obserwują 20-35% poprawę kluczowych wskaźników związanych z obsługą. Zobacz na poniższym przykładzie w jaki sposób badanie przeprowadzone badanie przez Skilltelligence doraźnie…

Czytaj więcej

Barometr Aktywności Promocyjnej w Sklepach Spożywczych – Maj 2019 r.

W kolejnej edycji badania aktywności branży FMCG w punktach sprzedaży, na przełomie kwietnia i maja 2019 roku, audytorzy firmy Skilltelligence zostali wysłani do 500 małych i średnich sklepów spożywczych z misją zbadania aktywności promocyjnej producentów w punkcie sprzedaży. Zgodnie z dotychczasowym podejściem, zadaniem naszych badaczy było wskazanie najbardziej widocznych form promocji POS w działach napojów bezalkoholowych, piwa, słonych przekąsek i słodyczy oraz lodów. W tej edycji ponownie pytamy także o typ stosowanej promocji (np. obniżka ceny lub gratis) oraz o widoczność i siłę przekonywania promocji do dokonania zakupów.

Przedstawione w niniejszym raporcie wyniki badania opierają się na samodzielnej…

Czytaj więcej

Badanie rynku nie musi kosztować majątku!

Żyjemy w erze dynamicznego rozwoju technologicznego, który obejmuje wszystkie dziedziny, włącznie z badaniem rynku. Często słyszymy w rozmowach z naszymi klientami, że np. sprawdzenie dostępności produktu na półce czy odpowiedniego wdrożenia promocji POS kosztuje majątek. Tym artykułem chcemy rozwiać mity i przedstawić fakty, które zmienią myślenie oraz postrzeganie na badań rynku jako skutecznego i dostępnego dla wszystkich narzędzia do podnoszenia sprzedaży. Zapoznaj się z systemem Skilltelligence, który dzięki nowoczesnym rozwiązaniom czyni badania rynku szybszymi, tańszymi i bardziej skalowalnymi.

Z naszych doświadczeń wynika, że w zależności od branży i sieci, poziom realizacji ustaleń dystrybucyjnych i ekspozycyjnych spełniany…

Czytaj więcej

Dobór próby do badania

Natchnieniem do napisania poniższego artykułu była rozmowa z naszymi klientami, w której pojawiło się zagadnienie doboru próby do badania. Chcemy zatem, na tym prostym przykładzie, pokazać Wam typową pułapkę, z jaką spotykamy się rozmawiając z klientami na temat analizowania pozyskanych danych.

Jeden z naszych klientów wysyłał swoich przedstawicieli do 8 tysięcy placówek w całej Polsce. Planowano zbadać 500 placówek pod kątem implementacji specjalnych ekspozycji i planogramów. Spoglądając na to zagadnienie z perspektywy wiarygodności statystycznej i poziomu błędu, to próba 500 placówek z 8 tysięcy daje bardzo dobre parametry reprezentatywności – tylko 4% błędu przy poziomie ufności 95%. W…

Czytaj więcej
audyt produktów marketingowy

Audyt terenowy? To się opłaca!

Terenowy audyt produktów

W naszych rozmowach z klientami często spotykamy się z różnie formułowanymi obiekcjami na temat wartości nakładów przeznaczanych na audyty terenowe. Czasami trudno się nie zgodzić, że wydatek kilkunastu tysięcy złotych na sprawdzenie reprezentatywnej próby placówek wybranej sieci pod kątem jakości dystrybucji oraz implementacji dodatkowych ekspozycji wydaje się wysoki. Warto jednak spojrzeć na to, do czego mają służyć te nakłady i jaki mogą przynieść efekt.

Zacznijmy zatem od prostego przykładu – jeżeli za trwającą miesiąc dodatkową ekspozycję w sieci drogerii średniego rozmiaru, musimy zapłacić kilkaset tysięcy złotych to wydatek na audyt implementacji takiej ekspozycji stanowi nieduży…

Czytaj więcej

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06