Monitoring cen – czy Twoja cena pozostaje konkurencyjna?

Usługa monitoringu cen umożliwia sprawdzanie i kontrolę cen produktów na sklepowych półkach. Wykorzystaj wiarygodne informacje rynkowe do optymalizacji cen i wzrostu sprzedaży Twoich produktów. Jak to działa w praktyce?
- Uzyskasz informacje dotyczące rzeczywistych cen produktów w sklepach, zarówno Twoich, jak i tych należących do konkurencji. Dzięki temu możesz podjąć odpowiednie decyzje mające na celu zwiększenie sprzedaży, na podstawie informacji o cenach produktów konkurencji, w których otoczeniu Twój produkt znajduje się na sklepowej półce.
- Dowiesz się, czy cena Twoich produktów jest zgodna z warunkami promocji i oferty i nie została sztucznie bądź nieprawidłowo zawyżona przez sprzedawców co może negatywnie odbić się na sprzedaży Twoich produktów.
- Dowiesz się, czy cena produktów, w tym i cena promocyjna, jest umiejscowiona w sposób widoczny na półce sklepowej, oraz produkcie i czy jest łatwa do identyfikacji przez potencjalnego konsumenta. Jeżeli klient sklepu lub placówki nie jest w stanie znaleźć ceny produktu w przeciągu pierwszych 5 sekund, drastycznie wpływa to na jego decyzję sprzedażową.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close