Jaki jest poziom aktywności Twojej branży w POS?

O ile monitoring mediów daje całkiem dobre pojęcie o poziomie aktywności Twoich konkurentów w ATL to już nieco trudniej otrzymać obiektywny obraz tego jak wygląda aktywność producentów w punkcie sprzedaży.

Wykorzystując nasz atut, którym jest kilkadziesiąt tysięcy badaczy działających w modelu crowdsourcingowym w całej Polsce możemy nieco usystematyzować obraz rynku pod kątem aktywności w punkcie sprzedaży. Ogromnym walorem naszej bazy audytorów jest to, że badania wykonują doraźnie i, de-facto, są w większej mierze zwykłymi konsumentami i jako tacy zwracają uwagę na najskuteczniejsze i najbardziej widoczne rozwiązania promocji w punkcie sprzedaży.

Zapewne nie będzie zaskoczeniem, że największą aktywność POSM odnotowaliśmy dla branży piwnej na kolejnych miejscach znalazły się słodycze oraz napoje bezalkoholowe. Jeżeli zaś przeanalizuje się jaką formę promocji stosuje się najczęściej to na czoło wysuwają się plakaty, półki na produkt oraz naklejki.

Więcej danych na ten temat w raporcie do pobrania tutaj.

Zapraszamy do lektury a następnie kontaktu z nami celem rozpoczęcia współpracy badawczej.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close