Badanie kampanii reklamowych na rynku – wykorzystaj pełen potencjał swoich promocji

Wprowadzenie promocji o określonym przedziale czasowym może zwiększyć zainteresowanie produktami wśród konsumentów, zwiększyć świadomość marki oraz po prostu uruchomić wzrost sprzedaży towarów – o ile promocja realizowana jest prawidłowo i zgodnie z jej założeniami. Jak agencja badania rynku może pomóc Ci w zwiększaniu efektywności Twoich promocji?
- Wnikliwe badanie aktywnej na rynku promocji, pomoże Ci ustalić, czy wszystkie elementy trwającej promocji są widoczne w trakcie pełnego okresu jej trwania. Od rozpoczęcia do ostatniego dnia promocji – upewnij się, że klienci będą prawidłowo poinformowani o trwaniu promocji i warunkach z nią związanych.
- Sprawny badacz rynku może zweryfikować czy w danej placówce dochowywane są wszystkie elementy Twojej oferty promocyjnej. Szybka informacja dotycząca brakujących lub niewidocznych elementów związanych z promocją może umożliwić Ci szybką reakcję i wprowadzenie zmian, zanim czas trwania promocji dobiegnie do końca.

- Poznaj i kontroluj stan oraz rozmieszczenie materiałów promocyjnych związanych z określoną w czasie ofertą promocyjną. Zdobądź szybkie i rzetelne informacje z punktów sprzedaży w całej Polsce dotyczące nie tylko głównych, ale wszystkich określonych w promocji materiałów promocyjnych począwszy od dużych materiałów POS po niewielkie naklejki na drzwiach czy sklepowej lodówce. Zbieraj informacje i reaguj szybko, by podnieść efektywność prowadzonej sprzedaży.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close