Tajemniczy klient - Badanie przestrzegania procedur przez pracowników

Pracownicy placówek, sklepów i innych obiektów sprzedażowych są twarzą firmy i ich profesjonalizm ma olbrzymi wpływ na decyzje zakupowe klientów. Dostarczają oni konsumentom informacji dotyczących produktów i usług oraz trwających obecnie promocji. Raport, jaki sporządza tajemniczy klient, może być kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i nastawieniu klientów do oferowanych produktów i usług. Jakie są korzyści badania, które sporządzi tajemniczy klient?
- Sprawdzenie poziomu wiedzy i profesjonalizmu pracownika: Tajemniczy klient może wnikliwie sprawdzić, czy pracownicy przestrzegają ustalonych procedur, zarówno w działaniu, jak i w podejściu do klienta. W zależności od Twoich potrzeb analiza taka może być mniej lub bardziej wnikliwa, badając nie tylko wiedzę i zaangażowanie pracownika, ale również jego kulturę osobistą i zdolności komunikacyjne.
- Sprawdzenie poziomu dostępnych informacji: Czy klient zostanie poinformowany o trwającej ofercie specjalnej? Czy zostanie mu w kasie zaproponowany produkt promocyjny? Czy klient pytający o dany produkt lub usługę otrzyma jasną informację o promowanym produkcie? Korzystając z badania marketingowego wykonanego przez tajemniczego klienta, uzyskasz odpowiedzi na wszystkie takie pytania.
- Badania, jakie wykonuje tajemniczy klient to najbardziej wiarygodna metoda poznania doświadczenia i satysfakcji klienta obsługiwanego przez pracownika, dzięki metodzie Mystery Shopping-u, pracownicy traktują badacza jak każdego zwykłego klienta, co pozwala na zachowanie rzeczywistego poziomu profesjonalizmu i jakości oferowanych usług.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close