Ankiety i opinie

Aplikacja Skilltelligence działa w czasie rzeczywistym, dlatego każde zlecenie, które wymaga przeprowadzenia szybkiej ankiety lub zebrania ekspresowych opinii to zadanie dla nas.

Dysponując kilkoma tysiącami osób w całej Polsce, które na bieżąco sprawdzają zadania pojawiające się w aplikacji Skilltelligence na swoich telefonach możemy szybciej niż ktokolwiek inny zorganizować ekspresowe badanie opinii lub przeprowadzić ankietę. Członkowie społeczności, która aktywnie korzysta z aplikacji badawczej to głównie osoby młode – średnia wieku wynosi 24 lata, to głównie studenci i osoby rozpoczynające karierę zawodową. Dla wielu produktów i mediów jest to typowy profil odbiorcy, który zarazem niechętnie uczestniczy w focus-grupach lub badaniach face to face.

Szybkość i niskie koszty

Z wielu naszych doświadczeń w zakresie przeprowadzania ankiet i ekspresowych badań opinii wynika, że ta forma badania może znacząco ułatwić firmom podejmowanie decyzji i zrozumienie jaki może być odbiór nowego produktu, przekazu promocyjnego lub określonej kreacji przez potencjalnych klientów. Z racji tego, że badanie takie można przeprowadzić szybko i małym nakładem środków warto wykorzystywać je do wstępnego formułowania hipotez odnośnie przygotowywanych materiałów promocyjnych lub opcji i designu produktu.

Stała współpraca

Nasze możliwości cieszą się coraz większą popularnością, realizujemy projekty jednorazowe, ale coraz częściej klienci zostają z nami. Wśród ciekawszych projektów związanych z przeprowadzaniem ankiet warto wspomnieć o ciągłej współpracy z pismem branżowym Wiadomości Handlowe, w ramach której realizujemy liczne ankiety okolicznościowe. Dotychczasowe badania dotyczyły m.in. zwyczajów grillowych Polaków, preferowanych cech i kryteriów wyboru wędlin, zwyczajów związanych ze spożywaniem lodów, a także budżetów przeznaczanych na świętowanie Walentynek. Ciekawostką jest to, że zebranie 400-600 odpowiedzi od naszej społeczności trwa zaledwie kilkanaście minut.

Ankiety produktowe

Inny rodzaj realizowanych przez Skilltelligence ankiet dotyczy konkretnych produktów lub kreacji promocyjnych. Badania te pomagają producentom lub twórcom reklam lepiej zrozumieć jakiego rodzaju emocje one wywołują. Jednym z nich było porównywanie kilku filmów promocyjnych na potrzeby sieci handlowej. Dzięki oferowanemu przez nas podejściu nasz klient przed rozpoczęciem dogłębnych badań focusowych mógł wstępnie zidentyfikować kandydatury do dalszego rozwoju oraz zrozumieć na bardziej reprezentatywnej próbie odbiorców skojarzenia oraz wywoływane przez poszczególne filmy emocje. W innym realizowanym przez nas projekcie, dla wydawcy pisma dla właścicieli psów i kotów, sprawdzaliśmy jakiego rodzaju gadżet promocyjny będzie odebrany jako najbardziej atrakcyjny. Możemy pochwalić się również wkładem w projekt promocji „świeżakowej”, gdzie dostarczyliśmy informacji o tym, które pluszowe owoce i warzywa spotkają się z najlepszym odbiorem klientów sieci detalicznej.

Podsumowując – Skilltelligence może pomóc w szybkim dotarciu do potencjalnych klientów Twojej marki lub odbiorców kreowanego przez Ciebie przekazu promocyjnego. Szczególnie wtedy, gdy odbiorcami tymi są osoby młode, aktywnie korzystające z nowoczesnych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close