Audytorzy – źródło sukcesu projektów

Siłą Skilltelligence są jej Audytorzy, jako członkowie swoich lokalnych społeczności, znają środowisko, doskonale orientują się w terenie, bardzo często od razu wiedzą skąd i jak czerpać informacje w swojej okolicy.

Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, jedne wykorzystują tylko „lokalność” Audytorów, ale są też takie, które uświadamiają nas i naszych Klientów w tym, że nasi Audytorzy są także typowymi, przeciętnymi konsumentami, a więc także odbiorcami produktów i usług naszych Klientów.

Gdzie nie można płacić kartą?

Naszym Klientem jest jeden z wiodących operatorów płatności elektronicznych, między innymi wyposażający sklepy i punkty usługowe w terminale płatnicze. Mimo, że w Polsce ciągle przybywa miejsc, w których możliwa jest płatność kartami, wciąż istnieje duża grupa, zwłaszcza małych biznesów, które z różnych powodów takiej możliwości nie zapewniają, a jednym z głównych argumentów przeciw wdrożeniu są koszty utrzymania terminala oraz prowizje za płatności.

Od pewnego czasu funkcjonuje, wspierany przez ministerstwo, program „Polska bezgotówkowa”, w ramach którego istnieje możliwość bezpłatnego otrzymania terminala i bezkosztowego przyjmowania płatności przez 12 miesięcy.

Dla współpracujących z Programem operatorów wyzwaniem jest jednak identyfikacja i nawiązanie kontaktu z właścicielami lub kierownikami drobnych przedsiębiorstw i dotarcie do nich z pełną ofertą uczestnictwa.

To kolejny przykład dobrego wykorzystania „znajomości terenu” przez współpracujące z nami osoby z różnych miejscowości. Nie tylko doskonale wiedzą gdzie w ich bezpośredniej okolicy są punkty, w których płatność kartą jest niemożliwa, ale często po prostu znają się z personelem, łatwiej im jest więc nawiązać rozmowę, wstępnie opowiedzieć o możliwościach oraz uzyskać zgodę na kontakt ze strony profesjonalnego doradcy (RODO!).

A nasz Klient, poza samymi informacjami o punkcie handlowym spełniającym warunki uczestnictwa, otrzymuje także dane kontaktowe, zgodę oraz wstępnie „rozgrzanego” leada, z którym znacznie łatwiej niż „z ulicy” można będzie zamknąć transakcję.

Sprawdzenie promocji kawy.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – w tym przypadku kawy w kapsułkach – często wspierane jest przez promocje organizowane w sklepach. Jeden z producentów wszedł na rynek „alternatywnych” kapsułek do kilku popularnych systemów kawowych i zorganizował degustacje w dużej sieci sklepów.

W takich akcjach istotna jest nie tylko sama obecność standów promocyjnych, ich wygląd i lokalizacja, ale również odpowiednie podejście do konsumentów, konsekwentny, spójny – w miarę możliwości – spersonalizowany przekaz marketingowy i unikanie błędów, na przykład negatywnych komunikatów o produktach konkurencji.

Ponieważ akcje takie zazwyczaj organizowane są przez zewnętrzne firmy promocyjne, niezwykle istotne jest sprawdzanie zarówno technicznej implementacji planów promocyjnych, jak i kompetencji samych promotorów.

Zadaniem Skilltelligence było skierowanie Audytorów do wskazanych sklepów, w określonych godzinach i sprawdzenie zarówno obecności, jak i „jakości” organizowanej akcji promocyjnej. Jako, że akcja odbywała się w różne dni w różnych godzinach, istotne było precyzyjne przygotowanie harmonogramu odwiedzin tak, aby pozyskane dane były miarodajne. Dzięki bieżącej komunikacji za pośrednictwem aplikacji mobilnej BuzzBee, dokładnym określaniu pozycji poprzez GPS oraz zdjęciom można było od razu reagować na pojawiające się ewentualne braki lub nieprawidłowości, a w konsekwencji na pełne wykorzystanie czasu przeznaczonego na promocję on-site.

A przy okazji dowiedzieliśmy się, że kawa jest naprawdę smaczna, a kilku naszych Audytorów zostało także nowymi klientami naszego Klienta.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close