Jak badania rynku wkroczyły w nową erę

badania marketingowe nowej ery artykuł

Każda firma działająca na rynku, nieustannie walczy o swoją pozycję, a nie jest to zadanie proste. By utrzymać się w „grze”, zdobyć nowych i utrzymać starych klientów konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do zmian, do jakich dochodzi na rynku. Poznanie takich zmian nie jest zadaniem, jakie przedsiębiorcy muszą wykonać samodzielnie, zrobi to za nich agencja badania rynku. Ale jak?

Bez względu na to, czy chcesz przeprowadzić ekspansję na nowe rynki lub chcesz kontrolować efekty prowadzonej działalności Twojej firmy, badania marketingowe, audyt sprzedaży i badania rynkowe nie są czymś, co będziesz w stanie przeprowadzić samodzielnie. Informacje o obecnie panujących trendach, poznanie silnych i słabych stron konkurencji, stworzenie profilu potencjalnych klientów najbardziej zainteresowanych ofertą Twojej firmy – to tylko niektóre z wyników, jakie może zapewnić przeprowadzone dla ciebie badanie rynkowe. Mogą one obejmować również prostsze i zadania takie jak sprawdzenie poziomu jakości obsługi w placówkach firmy, upewnienie się, że prowadzona w sklepach promocja towarów przebiega zgodnie z umową etc.

Zgromadzenie informacji o tym, co dzieje się na rynku pozwala przedsiębiorcy na podejmowanie decyzji w oparciu na rzeczywisty stan rzeczy, a nie przeczucia i podejrzeniach. Redukuje to ryzyko podjęcia niekorzystnej decyzji, jak również pozwala zaobserwować co działa na konsumentów i spotyka się z ich zainteresowaniem, a co nie. By dobrze zgromadzić takie informacje, potrzebna jest jednak skuteczna metoda badawcza.

Dzięki połączeniu różnych metod badawczych i zaadaptowaniu współczesnej technologii do współdziałania z założeniami agencji badania rynku udało się stworzyć rzetelny, skuteczny i szybki system umożliwiający badania marketingowe oraz kontrolę jakości. Tak właśnie powstała aplikacja na smartfony: BuzzBee, o której można dowiedzieć się więcej na stronie www.buzzbee.pl

Aplikacja, z której korzysta kilkanaście tysięcy osób w całej Polsce, jak i poza nią, tworzy aktywną grupę badawczą, spośród której wyróżniamy najskuteczniejszych i najszybszych użytkowników. Mogą oni posłużyć jako oczy i uszy Twojej firmy, jednocześnie pozostając niezauważeni. Taki model badawczy po prostu dyskwalifikuje wiele przestarzałych metod badawczych, używanych do tej pory. Korzystając z armii tak zwanych Mystery Shopperów, czy tajemniczych klientów możesz spojrzeć na działanie swojej firmy, czy sprzedawanych przez siebie produktów z perspektywy konsumenta, a ich anonimowość sprawia, że prezentowane przez nich raporty przedstawiają rzeczywisty stan rzeczy bez tak zwanego „upiększania”.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o tym, jak działa Skilltelligence i co może zrobić dla Twojego modelu firmy.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06