Monitorowanie poziomu jakości w 3 godziny! Projekt dla firmy STS.

Monitorowanie poziomu jakości usług

Nasz Klient – firma Star-Typ Sport (STS) – poza działalnością online, prowadzi w całym kraju rozbudowaną sieć punktów przyjmowania zakładów wzajemnych (bukmacherskich). W ramach rozwijania i wzbogacania portfela usług, STS wprowadziło do swoich punktów nową ofertę polegającą na możliwości obstawiania wyników „sportów wirtualnych” – generowanych losowo meczów piłki nożnej, tenisa czy wyścigów konnych.

Mecz taki trwa około 3 minut i klienci mogą obserwować jego przebieg w formie „sprawozdawczych skrótów”, na wystawionym w punkcie STS ekranie. Usługa ta spotkała się z dobrym przyjęciem zarówno klientów, jak i pracowników punktów, a kolejnym wyzwaniem stało się zapewnienie najwyższej jakości świadczenia tej nowej usługi. Ta zaś zależy nie tylko od wewnętrznych kompetencji STS, ale także zewnętrznych dostawców rozwiązań technicznych, w rękach,  których są kwestie związane z odpowiednią jakością transmisji.

Czy wiesz, że zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 45% interakcji jest realizowanych prawidłowo? Zobacz co zyskasz dzięki Tajemniczemu Klientowi.

Wbrew pozorom skuteczne monitorowanie jakości oraz przeprowadzenie diagnostyki nie jest proste – konieczne jest spowodowanie, aby w godzinach pracy punktów uruchomić zespół programistów i specjalistów ds. sieci komputerowych, a jednocześnie zmobilizować pracowników, którzy zamiast obsługiwać klientów, śledziliby uważnie ekran, natychmiast zgłaszając pojawiające się potencjalnie zdarzenia.

Dzięki temu, że STS już od kilku lat zlecał nam różnego typu badania (w tym standardu wyposażenia placówek czy tajemniczego klienta), firma zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w sprawdzeniu stanu nowej usługi, przy czym bardzo istotne było, aby pomiary odbyły się w wielu miejscach, niemal w tym samym czasie. Zaproponowaliśmy, aby zamiast własnych pracowników, obserwacją monitorów zajęli się współpracujący ze Skilltelligence audytorzy. Pomysł spotkał się z aprobatą – po szybkiej wymianie pomysłów uzgodniliśmy podejście, zgodnie, z którym w wybranym dniu, między godziną 16 a 19, nasi audytorzy odwiedzali wskazane punkty STS i przez minimum 30 minut obserwowali transmisje, podczas gdy pracownicy zajmujący się techniczną stroną zagadnienia na bieżąco analizowali napływające zgłoszenia – zarówno te potwierdzające wysoką jakość transmisji, jak i uwagi z nią związane. W zadaniu ogromnym atutem okazało się być to, że każde zdjęcie realizowane w aplikacji opatrzone jest „znacznikiem czasowym” tj. informacją o dokładnym momencie wykonania fotografii. W ten sposób specjaliści w centrali firmy sprawdzali, w której placówce, o której dokładnie godzinie wystąpił określone zdarzenia (np. zacięcie obrazu) i mogli porównać te informacje z odpowiednimi danymi z sieci informatycznej odpowiedzialnej za strumieniowanie.

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza dla Twojego produktu. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Zlecenie, o którym mowa miało miejsce w ciągu jednego dnia, w przedziale od godziny 16 do 19 i w tym czasie udało nam się, w czasie rzeczywistym, uzyskać ponad pięćdziesiąt raportów wynikających z niezależnych, półgodzinnych obserwacji w różnych punktach STS. Informacje na temat jakości transmisji zawierających opisy i zdjęcia zaistniałych niedoskonałości oraz dokładne informacje o czasie ich wystąpienia bez zwłoki trafiały do dyżurujących specjalistów. Analizując te wyniki STS mógł wprowadzić niezbędne zmiany i poprawki do sieci, a całe badanie istotnie zoptymalizowało koszty weryfikacji procesu. A my pomogliśmy sprawdzić czy wszytko działa tak, jak powinno.

Każde niestandardowe badanie, a takim niewątpliwie było to realizowane dla STS, pokazuje jak potężnym narzędziem jest crowdsourcing i oparta na nim platforma Skilltelligence. Wystarczy szybko policzyć z jak wysokimi kosztami i wyzwaniem logistycznym trzeba byłoby się uporać chcąc przeprowadzić taki projekt we własnym zakresie, z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów firmy – mówi Radosław Jeż Co-founder & CEO firmy Skilltelligence. –  Narzędzie Skilltelligence dysponując kilkoma tysiącami współpracowników w całej Polsce może realizować takie projekty błyskawicznie i naprawdę tanio – dodaje.

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza dla Twojego produktu. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy ŻywiecAcerJohnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06