Dlaczego powstała samoobsługowa platforma Skilltelligence?

Po dwóch latach, w czasie których przeprowadziliśmy setki badań dla kilkudziesięciu Klientów i zebraliśmy wartościowe doświadczenia, postawiliśmy następujące hipotezy:

  1. W większości firmy zdają sobie sprawę z wartości i konieczności prowadzenia badań rynkowych, ale w wielu przypadkach ich nie prowadzą, ponieważ uważają, że są za drogie.
  2. Potrzeba przeprowadzenia badań często pojawia się nagle, w sytuacji kryzysowej, a wówczas konieczny jest błyskawiczny, natychmiastowy dostęp do danych.
  3. Czasami potrzeby badawcze są specyficzne i trudno jest opisać je precyzyjnie pracownikowi firmy zewnętrznej tak, aby zrozumiał co faktycznie ma być zbadane i w jakim celu.
  4. Gdy w firmie trwają ważne dyskusje, a brak danych z rynku uniemożliwia podjęcie kolejnych, właściwych kroków, dobrze byłoby móc zweryfikować pewne tezy kierując do badaczy w terenie odpowiednie polecenia lub pytania.

W ciągu kilku miesięcy stworzyliśmy całkowicie nowy interfejs, wygodny kreator zadań i system raportowy, i udostępniliśmy go naszym Klientom tak, aby każdy z nich w dowolnej chwili mógł samodzielnie zwrócić się do naszej społeczności z taką potrzebą i w takiej skali, która będzie dostosowana do jego aktualnej sytuacji bądź możliwości budżetowych.

Teraz, pod adresem http://live.skilltelligence.pl/, po szybkiej rejestracji, można samodzielnie przygotować precyzyjny scenariusz badania, który krok po kroku poinstruuje współpracujące z nami osoby, jakie polecenia ma wykonać. Następnie określa się miejsca, w których polecenia te mają zostać wykonane oraz podstawowe parametry demograficzne osób, do których zadanie ma być skierowane.

Platforma Skilltelligence na bieżąco, automatycznie wycenia pojedynczą realizację zadania, a Klient może określić ilu odpowiedzi potrzebuje. Potem przelewem bądź kartą zapewnia środki potrzebne na realizację projektu, uruchamia badanie i na bieżąco, w czasie rzeczywistym obserwuje spływające wyniki i od razu może podejmować adekwatne działania.

Cały proces – od wejścia na stronę serwisu po uzyskanie pierwszych rezultatów trwa nie dłużej niż 20 minut.

Co istotne, elastyczność Skilltelligence Live sprawia, że można za jej pośrednictwem z takim samym powodzeniem przeprowadzić badanie w 10 000 sklepów spożywczych na terenie całej Polski (i wydać na to np. 25 000 złotych), jak i sprawdzić jakie ceny pączków oferuje konkurencyjna sieć cukierni (15 punktów sprzedaży) w promieniu 10 km od sklepu Klienta, co wiąże się z wydatkiem niższym niż 400 złotych.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06