Dlaczego powstała samoobsługowa platforma Skilltelligence?

Po dwóch latach, w czasie których przeprowadziliśmy setki badań dla kilkudziesięciu Klientów i zebraliśmy wartościowe doświadczenia, postawiliśmy następujące hipotezy:

  1. W większości firmy zdają sobie sprawę z wartości i konieczności prowadzenia badań rynkowych, ale w wielu przypadkach ich nie prowadzą, ponieważ uważają, że są za drogie.
  2. Potrzeba przeprowadzenia badań często pojawia się nagle, w sytuacji kryzysowej, a wówczas konieczny jest błyskawiczny, natychmiastowy dostęp do danych.
  3. Czasami potrzeby badawcze są specyficzne i trudno jest opisać je precyzyjnie pracownikowi firmy zewnętrznej tak, aby zrozumiał co faktycznie ma być zbadane i w jakim celu.
  4. Gdy w firmie trwają ważne dyskusje, a brak danych z rynku uniemożliwia podjęcie kolejnych, właściwych kroków, dobrze byłoby móc zweryfikować pewne tezy kierując do badaczy w terenie odpowiednie polecenia lub pytania.

W ciągu kilku miesięcy stworzyliśmy całkowicie nowy interfejs, wygodny kreator zadań i system raportowy, i udostępniliśmy go naszym Klientom tak, aby każdy z nich w dowolnej chwili mógł samodzielnie zwrócić się do naszej społeczności z taką potrzebą i w takiej skali, która będzie dostosowana do jego aktualnej sytuacji bądź możliwości budżetowych.

Teraz, pod adresem http://live.skilltelligence.pl/, po szybkiej rejestracji, można samodzielnie przygotować precyzyjny scenariusz badania, który krok po kroku poinstruuje współpracujące z nami osoby, jakie polecenia ma wykonać. Następnie określa się miejsca, w których polecenia te mają zostać wykonane oraz podstawowe parametry demograficzne osób, do których zadanie ma być skierowane.

Platforma Skilltelligence na bieżąco, automatycznie wycenia pojedynczą realizację zadania, a Klient może określić ilu odpowiedzi potrzebuje. Potem przelewem bądź kartą zapewnia środki potrzebne na realizację projektu, uruchamia badanie i na bieżąco, w czasie rzeczywistym obserwuje spływające wyniki i od razu może podejmować adekwatne działania.

Cały proces – od wejścia na stronę serwisu po uzyskanie pierwszych rezultatów trwa nie dłużej niż 20 minut.

Co istotne, elastyczność Skilltelligence Live sprawia, że można za jej pośrednictwem z takim samym powodzeniem przeprowadzić badanie w 10 000 sklepów spożywczych na terenie całej Polski (i wydać na to np. 25 000 złotych), jak i sprawdzić jakie ceny pączków oferuje konkurencyjna sieć cukierni (15 punktów sprzedaży) w promieniu 10 km od sklepu Klienta, co wiąże się z wydatkiem niższym niż 400 złotych.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close