Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów?

Żyjemy w erze dynamicznego rozwoju technologicznego, który obejmuje wszystkie dziedziny, a więc również badania rynku i audyty placówek. Często słyszymy w rozmowach z naszymi klientami, że np. sprawdzenie dostępności produktu na półce czy odpowiedniego wdrożenia promocji POS kosztuje majątek. Tym artykułem chcemy rozwiać mity i przedstawić fakty, które zmienią postrzeganie badań rynku realizowanych przez system Skilltelligence jako skutecznego, innowacyjnego i dostępnego dla wszystkich narzędzia do podnoszenia poziomu sprzedaży.

Zapraszamy do przeczytania najnowszego artykułu w serwisie MARKETER+

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close