Monitoruj działania ludzi w terenie z dowolnego miejsca. Rozpocznij 14-dniowy, darmowy test już dzisiaj!

Coraz częściej spotykamy się z Klientami, którzy swoją sprzedaż realizują z wykorzystaniem służb terenowych firm trzecich (np. dystrybutorów) lub takimi, którzy chcą w działania merchandisingowe i sprzedażowe zaangażować dużą liczbę swoich pracowników w terenie – takich projektów mamy już całkiem dużo na naszym koncie. Z kolei inny, dowiedziawszy się o możliwościach naszego systemu informatycznego oraz aplikacji mobilnej, stwierdził, że w pełni rozwiązuje on potrzeby związane z zarządzaniem serwisantami w zakresie kierowania ich do instalacji i napraw sieci. Ponieważ delegowanie zadań (sprzedażowych, merchandisingowych, serwisowych itp.) i prowadzenie komunikacji na taką skalę z setkami osób w terenie przy pomocy maila jest po prostu niewykonalne, proponujemy skorzystanie (zupełnie za darmo, przez 14 dni!) z naszego rozwiązania informatycznego (panelu administracyjnego i aplikacji mobilnej) do tego typu zastosowań. Poniżej przytaczamy nieco bardziej szczegółowo przykłady zastosowań rozwiązania Skilltelligence.

Menedżer sprzedaży Skilltelligence dla aktywizacji służb sprzedażowych

Nasz klient – firma z branży napojowej z powodzeniem korzysta z rozwiązania Skilltelligence, aby zarządzać służbami sprzedażowymi kilku dystrybutorów, którzy świadczą dla niej usługi sprzedażowe i merchandiserskie. Wykorzystuje on nasze rozwiązanie również do tego, aby zaktywizować własnych pracowników, którzy poruszają się po całym kraju i wciągnąć ich w grę polegającą na uzyskiwaniu punktów premiowych w zamian za pozyskane ze sklepów zamówienia. W pierwszym przypadku potrzeba jest raczej oczywista – dysponując kilkuset pracownikami firm trzecich, z których każdy wyposażony jest w inny system SFA, nie sposób skutecznie komunikować celów, postępów ich realizacji i efektywnie wciągać pracowników we współzawodnictwo. 

Odpowiedzią na tę potrzebę okazuje się nasz system, który w powiązaniu z lekką i łatwą w użyciu aplikacją mobilną może przekazywać pracownikom dystrybutora aktualne cele, w tym wszelkie “cele premiowe” wraz z poziomem ich realizacji. Za pomocą naszego systemu możliwe jest przekazywanie pracownikom na bieżąco nowych zadań specjalnych, zbieranie z terenu wszelkich istotnych informacji oraz przekazywanie im w zautomatyzowany sposób aktualnych postępów w realizacji celu miesięcznego, w tym także miejsca w rankingu indywidualnym i zespołowym. 

Sukces tego przedsięwzięcia spowodował, że klient podjął decyzję o zbudowaniu podobnego systemu dla kilkuset własnych pracowników, którzy przemieszczając się po kraju mogą odwiedzać przy okazji sklepy i “po gospodarsku” dbać o ich zaopatrzenie w kluczowe produkty oraz wyposażenie np. w dedykowane firmowe lodówki. W tym aspekcie nasz system pozwala na publikowanie dla zainteresowanych pracowników mapy dostępnych do odwiedzenia placówek wraz z punktacją premiową za wykonanie na miejscu odpowiednich działań – np. sprzedaż określonych pakietów produktowych lub pozyskanie zgody na instalację firmowej lodówki. 

Menedżer służb terenowych Skilltelligence dla operatora sieci internetowej i telewizji kablowej

Inny nasz klient – operator sieci internetowej na dużym terenie – rozpoczął współpracę z nami w modelu tradycyjnym (crowdsourcingowym), zlecając naszym terenowym audytorom pozyskiwanie informacji o miejscach z potencjałem sprzedażowym dla oferty internetu.

Poznając platformę Skilltelligence lepiej Klient stwierdził, że sposób działania systemu Skilltelligence – o ile zamiast naszych audytorów połączy się z nim jego techników – może znakomicie usprawnić codzienną pracę dysponentów i ponad 100 serwisantów krążących po obsługiwanym terytorium w celu obsługi zgłoszeń, realizacji instalacji, napraw i innych czynności serwisowych.

 

 

W praktyce system działa tak, że na stałe ma wprowadzone typowe zadania takie jak: przyłączenie nowego klienta, usunięcie awarii u klienta, usunięcie awarii części infrastruktury itp. W każdym przypadku po otrzymaniu odpowiedniego zgłoszenia dyspozytor wpisuje do systemu wyłącznie adres i ew. dodatkowe informacje związane z interwencją (np. osoba kontaktowa) co powoduje, że technicy obecni w danym momencie w terenie w pobliżu takiego zlecenia otrzymają o nim natychmiast powiadomienie. Zaletą systemu jest także to, że uwzględnia kontrolę i raportowanie wyników przeprowadzonych interwencji automatycznie – naliczając poszczególnym technikom punkty za prawidłowo zrealizowane działania. Punkty takie stanowią kluczowy wsad do systemu motywacji i wynagradzania pozwalając obiektywnie oceniać skuteczność każdego technika.

Dodatkowo Klient wprowadził element współzawodnictwa: w przypadku nagłej awarii wszyscy serwisanci otrzymują powiadomienie o potrzebie szybkiej interwencji – ten z nich, który ją zrealizuje otrzyma otrzymuje dodatkowe wynagrodzenie i punkty premiowe za szybką realizację. Dzięki temu nie ma potrzeby żmudnego obdzwaniania kolejnych pracowników, by sprawdzić ich dostępność i przekierować zasoby w miejsce awarii. Dzieje się to automatycznie i “samo”.

 

 

Widzisz zastosowania dla rozwiązania Skilltelligence White Label w swojej firmie? Teraz to nic prostszego! Rozpocznij 14-dniowy zupełnie darmowy test aplikacji i zyskaj innowacyjne narzędzie do kontroli pracowników oraz zwiększenia sprzedaży. 

Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Skilltelligence to firma, która działa na rynku od 2015 roku. Tworzą ją Radosław Jeż i Łukasz Głowacz – managerowie z 20-letnim stażem, z doświadczeniem w pracy w takich firmach, jak Grupa Telekomunikacja Polska, Orange, PZU, Unilever, Procter & Gamble Company.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close