Monitoruj działania ludzi w terenie z dowolnego miejsca. Rozpocznij 14-dniowy, darmowy test już dzisiaj!

Coraz częściej spotykamy się z Klientami, którzy swoją sprzedaż realizują z wykorzystaniem służb terenowych firm trzecich (np. dystrybutorów) lub takimi, którzy chcą w działania merchandisingowe i sprzedażowe zaangażować dużą liczbę swoich pracowników w terenie – takich projektów mamy już całkiem dużo na naszym koncie. Z kolei inny, dowiedziawszy się o możliwościach naszego systemu informatycznego oraz aplikacji mobilnej, stwierdził, że w pełni rozwiązuje on potrzeby związane z zarządzaniem serwisantami w zakresie kierowania ich do instalacji i napraw sieci. Ponieważ delegowanie zadań (sprzedażowych, merchandisingowych, serwisowych itp.) i prowadzenie komunikacji na taką skalę z setkami osób w terenie przy pomocy maila jest po prostu niewykonalne, proponujemy skorzystanie (zupełnie za darmo, przez 14 dni!) z naszego rozwiązania informatycznego (panelu administracyjnego i aplikacji mobilnej) do tego typu zastosowań. Poniżej przytaczamy nieco bardziej szczegółowo przykłady zastosowań rozwiązania Skilltelligence.

Menedżer sprzedaży Skilltelligence dla aktywizacji służb sprzedażowych

Nasz klient – firma z branży napojowej z powodzeniem korzysta z rozwiązania Skilltelligence, aby zarządzać służbami sprzedażowymi kilku dystrybutorów, którzy świadczą dla niej usługi sprzedażowe i merchandiserskie. Wykorzystuje on nasze rozwiązanie również do tego, aby zaktywizować własnych pracowników, którzy poruszają się po całym kraju i wciągnąć ich w grę polegającą na uzyskiwaniu punktów premiowych w zamian za pozyskane ze sklepów zamówienia. W pierwszym przypadku potrzeba jest raczej oczywista – dysponując kilkuset pracownikami firm trzecich, z których każdy wyposażony jest w inny system SFA, nie sposób skutecznie komunikować celów, postępów ich realizacji i efektywnie wciągać pracowników we współzawodnictwo. 

Odpowiedzią na tę potrzebę okazuje się nasz system, który w powiązaniu z lekką i łatwą w użyciu aplikacją mobilną może przekazywać pracownikom dystrybutora aktualne cele, w tym wszelkie “cele premiowe” wraz z poziomem ich realizacji. Za pomocą naszego systemu możliwe jest przekazywanie pracownikom na bieżąco nowych zadań specjalnych, zbieranie z terenu wszelkich istotnych informacji oraz przekazywanie im w zautomatyzowany sposób aktualnych postępów w realizacji celu miesięcznego, w tym także miejsca w rankingu indywidualnym i zespołowym. 

Sukces tego przedsięwzięcia spowodował, że klient podjął decyzję o zbudowaniu podobnego systemu dla kilkuset własnych pracowników, którzy przemieszczając się po kraju mogą odwiedzać przy okazji sklepy i “po gospodarsku” dbać o ich zaopatrzenie w kluczowe produkty oraz wyposażenie np. w dedykowane firmowe lodówki. W tym aspekcie nasz system pozwala na publikowanie dla zainteresowanych pracowników mapy dostępnych do odwiedzenia placówek wraz z punktacją premiową za wykonanie na miejscu odpowiednich działań – np. sprzedaż określonych pakietów produktowych lub pozyskanie zgody na instalację firmowej lodówki. 

Menedżer służb terenowych Skilltelligence dla operatora sieci internetowej i telewizji kablowej

Inny nasz klient – operator sieci internetowej na dużym terenie – rozpoczął współpracę z nami w modelu tradycyjnym (crowdsourcingowym), zlecając naszym terenowym audytorom pozyskiwanie informacji o miejscach z potencjałem sprzedażowym dla oferty internetu.

Poznając platformę Skilltelligence lepiej Klient stwierdził, że sposób działania systemu Skilltelligence – o ile zamiast naszych audytorów połączy się z nim jego techników – może znakomicie usprawnić codzienną pracę dysponentów i ponad 100 serwisantów krążących po obsługiwanym terytorium w celu obsługi zgłoszeń, realizacji instalacji, napraw i innych czynności serwisowych.

 

 

W praktyce system działa tak, że na stałe ma wprowadzone typowe zadania takie jak: przyłączenie nowego klienta, usunięcie awarii u klienta, usunięcie awarii części infrastruktury itp. W każdym przypadku po otrzymaniu odpowiedniego zgłoszenia dyspozytor wpisuje do systemu wyłącznie adres i ew. dodatkowe informacje związane z interwencją (np. osoba kontaktowa) co powoduje, że technicy obecni w danym momencie w terenie w pobliżu takiego zlecenia otrzymają o nim natychmiast powiadomienie. Zaletą systemu jest także to, że uwzględnia kontrolę i raportowanie wyników przeprowadzonych interwencji automatycznie – naliczając poszczególnym technikom punkty za prawidłowo zrealizowane działania. Punkty takie stanowią kluczowy wsad do systemu motywacji i wynagradzania pozwalając obiektywnie oceniać skuteczność każdego technika.

Dodatkowo Klient wprowadził element współzawodnictwa: w przypadku nagłej awarii wszyscy serwisanci otrzymują powiadomienie o potrzebie szybkiej interwencji – ten z nich, który ją zrealizuje otrzyma otrzymuje dodatkowe wynagrodzenie i punkty premiowe za szybką realizację. Dzięki temu nie ma potrzeby żmudnego obdzwaniania kolejnych pracowników, by sprawdzić ich dostępność i przekierować zasoby w miejsce awarii. Dzieje się to automatycznie i “samo”.

 

 

Widzisz zastosowania dla rozwiązania Skilltelligence White Label w swojej firmie? Teraz to nic prostszego! Rozpocznij 14-dniowy zupełnie darmowy test aplikacji i zyskaj innowacyjne narzędzie do kontroli pracowników oraz zwiększenia sprzedaży. 

 

 

Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Skilltelligence to firma, która działa na rynku od 2015 roku. Tworzą ją Radosław Jeż i Łukasz Głowacz – managerowie z 20-letnim stażem, z doświadczeniem w pracy w takich firmach, jak Grupa Telekomunikacja Polska, Orange, PZU, Unilever, Procter & Gamble Company.

 

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06