Odbij swoją kreację od kilku tysięcy ludzi! :-)

Działając w branży związanej z komunikacją marketingową wiemy jak wiele zależy od tego czy opracowana przez nas kreacja i przekaz trafiają w zamierzony sposób do odbiorców. Biorąc pod uwagę to jak kosztowne jest “przepuszczenie przez analityczną wyżymaczkę” różnych pomysłów na kreacje marketingowe, wielu marketerów zmuszonych jest na wczesnym etapie prac, na podstawie “gut feeling”, eliminować nawet obiecujące projekty. Dzięki łatwości zmobilizowania nawet kilkutysięcznego grona recenzentów za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej, możemy pomóc w uniknięciu takich pułapek i uratować projekty, które mają wyraźny potencjał! Nasze rozwiązanie, w którym w ciągu kilkunastu minut można uzyskać opinie kilkuset osób, a mając więcej czasu nawet kilku tysięcy, pozwala niedrogo przeprowadzić wstępne testy większej liczby wariantów komunikacji, zanim przejdzie się z nią do dalszych etapów przygotowań. Poniżej opisujemy zalety korzystania ze Skilltelligence w tym zakresie.

Związana ze Skilltelligence, skupiona wokół aplikacji BuzzBee społeczność to środowisko wyjątkowo różnorodne. Łatwość nawiązania i wygoda współpracy z nami sprawia, że wśród  naszych “Pszczół” (jak nazywamy współpracujące z nami osoby) są kilkunastoletni uczniowie szkół średnich, studenci, trzydziestolatkowie dorabiający sobie do pensji, a także czterdziesto i pięćdziesięciolatkowie zasilający swój domowy lub osobisty budżet całkiem atrakcyjnymi kwotami. Mamy nawet w naszym dziewięciotysięcznym “zespole” kilkudziesięciu sześćdziesięciolatków!

Dysponujemy ludźmi o bardzo różnorodnych umiejętnościach, kompetencjach i wykształceniu. Jest jednak jedna cecha, która u nich wszystkich zdecydowanie wybija się ponad przeciętność: aktywna obecność w mediach społecznościowych i umiejętność swobodnego posługiwania się smartfonami. Największą część Społeczności stanowią osoby w wieku 15-30 lat. A więc tacy, którzy “urodzili się” z Facebookiem i smartfonem w ręku, są na bieżąco z nowymi trendami komunikacji i rozwiązaniami społecznościowymi.

Czy może być zatem lepsza grupa osób, którą można poprosić o przetestowanie jakiejś kreacji lub komunikacji marketingowej? Nie wiesz jaka kreacja reklamowa porwie tłumy w Polsce? Jeśli chcesz się dowiedzieć co to różnorodne, ale zaawansowanie technicznie grono ludzi powie o nowych działaniach reklamowych, to zapraszamy do kontaktu. Nasza społeczność freelancerów rozbierze na czynniki pierwsze pomysł, wybierze najlepszą kreację albo oceni Wasze copy. 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeprowadziliśmy już kilka tego typu projektów: nasze pszczoły wybierały najlepszy spot reklamowy dla jednej z największych sieci handlowych, głosowały, która zabawka będzie odpowiednia do zaplanowanej promocji i jaki bonus będzie najatrakcyjniejszy podczas zakupu akcesoriów gamingowych.

A ponieważ to crowdsourcing – dla porządku tylko przypomnimy: takie badania prowadzi się błyskawicznie (satysfakcjonujące wyniki pojawiają się już w pierwszych godzinach!) , a kosztują naprawdę niewiele w porównaniu z tradycyjnymi testami oprogramowania – bo już od 12 zł za wartościową, pełną opinię!

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza na Twoje potrzeby.. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, PepsiCo, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Skilltelligence to firma, która działa na rynku od 2015 roku. Tworzą ją Radosław Jeż i Łukasz Głowacz – managerowie z ponad 20-letnim stażem, z doświadczeniem w pracy w takich firmach, jak Grupa Telekomunikacja Polska, Orange, PZU, Unilever czy Procter & Gamble.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close