Aktualności
Owocem naszych rozmów z firmą Jacobs Douwe Egberts jest podpisanie umowy na kompleksowe badanie obecności różnych asortymentów (SKU) kaw w poszczególnych kategoriach produktów kawowych we wskazanych sklepach. Zadanie obejmujące 3,5 tysiąca placówek właśnie ruszyło.
Czytaj więcejW ramach współpracy z firmą Castrol badamy 2 tysiące warsztatów, sklepów i hurtowni oferujących oleje samochodowe. Zadanie ma charakter testu tajemniczego klienta i ma na celu sprawdzenie jak dobrze placówki współpracujące z Castrol są przygotowane do sprzedaży oferowanych produktów.
Ważnym elementem tego zadania jest aktualizacja i weryfikacja posiadanej przez firmę bazy danych placówek (podobnie jak w wielu innych tego typu zadaniach).
Miło nam poinformować, że oferta Skilltelligence spotkała się z dużym zainteresowaniem firmy Jacobs Douwe Egberts. Owocem naszych rozmów jest podpisanie umowy na kompleksowe badanie obecności różnych asortymentów (SKU) w poszczególnych kategoriach produktów kawowych we wskazanych sklepach. Badanie rusza z początkiem listopada i obejmie 3,5 tysiąca placówek.
Czytaj więcejSkilltelligence zdobywa coraz większą liczbę zleceń dla tajemniczych klientów, dając możliwość wykonawcom BuzzBee w przeciągu kilku dni zarobić nawet 900 zł. Warto docenić fakt, że dzięki naszym Klientom aktywne osoby nawet spoza większych miast otrzymują szansę na rozpoczęcie w ten sposób rozwoju zawodowego i zasilenie domowego budżetu poprzez wykorzystanie możliwości jakie daje aplikacja do zarabiania.
Powyższy atut bardzo silnie przemawia do zainteresowanych w wyniku czego grono naszych wykonawców wzrosło do 5 tysięcy i mystery shopping wciąż rośnie!
W ramach informowania naszych klientów o zasadzie działania i możliwościach naszego rozwiązania przygotowaliśmy krótki filmik, który powinien rozwiać wątpliwości dotyczące tego co robimy i jak działamy.
Zapraszamy do oglądania i dzielenia się z innymi informacją o nas 🙂
Jesteśmy na drodze przyjmowania w poczet członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu. SMB – istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Udział w tym gronie pozwoli nam z jednej strony bezpośrednio korzystać z wiedzy Stowarzyszenia, a także wykorzystywać to forum do docierania do potencjalnych klientów.
Czytaj więcejRobimy krok naprzód by zaistnieć w świadomości biznesu. Najbliższe tygodnie zaowocują medialnym startem Skilltelligence, dzięki czemu liczymy na to, że przedstawiciele funkcji marketingowych i sprzedażowych w firmach dowiedzą się, że mogą w kilka chwil pozyskać niezbędne dane rynkowe jakie dostarczają badania marketingowe.
Spodziewamy się, że dzięki tej współpracy wdrożymy optymalne rozwiązanie komunikacyjne. Nasz zespół posiada szereg umiejętności jednakże wsparcie praktyków z zewnątrz pomoże nam przyspieszyć dotarcie do rynku z informacją o naszej ofercie.
Jest nam niezmiernie miło poinformować o naszym udziale w VII Forum Marketingu Zintegrowanego 4-5 listopada 2015 r. Nasze stoisko będzie gościć uczestników Forum. Chcemy dzięki niemu dotrzeć do jak najszerszego grona specjalistów z dziedziny nowoczesnego marketingu i przedstawić nasze innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie natychmiastowego, aktualnego a zarazem wiarygodnego badania rynku.
Czytaj więcejOgólnopolska sieć wielkoformatowych ekranów LED, która
od 2009 roku przeprowadziła setki kampanii wprowadzając jednolite standardy edukacji rynku w zakresie DOOH. Serdecznie dziękujemy za zaufanie firmie BigFormat. Nasza współpraca nabrała już regularności, dzięki której firma BigFormat dysponuje na bieżąco danymi o stanie ekranów wielkopowierzchniowych LED w całej Polsce na nasi wykonawcy mają jeszcze jedno ciekawe zadanie do wykonania i oczywiście szansę na niezły zarobek.
W okresie poprzedzającym nadejście najbardziej popularnych świąt oraz eventów, sklepy, galerie i supermarkety zapełniają się promocyjnymi materiałami Point of Sale. Ich celem jest zwiększenie sprzedaży produktów w oparciu o badania rynku wykazujące panujące w społeczeństwie nastroje i nawyki zakupowe nasilające się w poszczególnych okresach.
Podobnie jak filmowe trailery zapowiadające zbliżające się premiery filmowe, tak materiały POS muszą zostać zastosowane przed nadejściem danego święta czy też wydarzenia. Odpowiednio przygotowana kampania POS nie opiera się tylko na wystawieniu tak zwanych displayów, ale również na tym, gdzie zostaną one rozmieszczone, w towarzystwie jakich produktów się znajdą. Przy tak złożonym…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- Następne »
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06