Aktualności

Polsat News – wywiad o Skilltelligence i crowdsourcingu

obsługa programów lojalnościowych i co to znaczy

Wszyscy wiedzą czym jest outsorcing – to przekazywanie zadań nie związanych w kluczową działalnością firmy na zewnątrz do innych firm specjalizujących się w danej dziedzinie (np. powszechne przekazywanie usług księgowych specjalizowanym kancelariom księgowym). W przypadku outsourcingu mamy do czynienia z przekazywaniem relatywnie prostych, powtarzalnych i masowych zadań do zbiorowości. W przypadku Skilltelligence mowa tutaj o kilkunastu tysiącach wykonawców na terenie całej Polski, którzy na zawołanie są w stanie dostarczyć firmie niezbędnych informacji z rynku – szczególnie z sieci sprzedaży.

Zapraszamy do wysłuchania  krótkiego wywiady na ten temat w Polsat News. Więcej tutaj.

Czytaj więcej

MERCHANDISING – nowe narzędzie w biznesie

merchandising dla firm

Merchandising coraz częściej pojawia się świadomości Polaków i coraz więcej firm czerpie korzyści, jakie niesie ze sobą jego skuteczne zastosowanie w celu zwiększenia własnych obrotów. Nadal nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, co kryje się za słowem Merchandising i czemu on właściwie służy. Merchandising należy do usług oferowanych przez agencję badania rynku Skilltelligence i dzięki nam może stać się również narzędziem wykorzystywanym w Twojej firmie.

Czytaj więcej

Skilltelligence na łamach Gazety Stołecznej

audyt sprzedaży dla klientów

W Gazecie Stołecznej napisali o nas …

Miejskie Centrum Przedsiębiorczości Smolna pomogło już setkom małych i średnich firm z Warszawy.

MARTYNA ŚMIGIEL, Gazeta Stołeczna, 15 kwietnia 2016 r.

Przez przeszklone ściany widać drzewa parku Beyera. W środku też jest zielono: fotele ustawione przy białych biurkach obito groszkową tapicerką. Radosław Jeż i Łukasz Głowacz na wysokości wzroku mają akwarium z egzotycznymi roślina-mi. W centrum przedsiębiorczości przy ul. Smolnej wynajmują dwa biurka, przy których zarządzają firmą Skilltelligence. – Dostarczamy firmom bieżące informacje o ich obecności na rynku – mówi Łukasz.

Jaś zostaje ankieterem

O co chodzi?…

Czytaj więcej

Co badanie rynku może dać Twojej firmie?

agencja badania rynku

Badania rynku polegają na systematycznym, obiektywnym gromadzeniu i analizie danych dotyczących rynku docelowego, konkurencji i środowiska. Umiejętne wykorzystanie tych informacji umożliwia uzyskanie wymiernych korzyści dla przedsiębiorcy. Jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z jednej rzeczy: badanie rynku to nie zdarzenie, a narzędzie. To nie działalność, prowadzona jednorazowo, a ciągły cykl obserwacji, analizy i reakcji. Dopiero prawidłowe wykorzystanie tego narzędzia przynosi wymierne korzyści.

Informacja to niezwykle cenny surowiec dla wszystkich firm działających na rynku. Pozwala ona na podejmowanie decyzji podpartych faktycznym stanem rzeczy, a nie przeczuciami czy utartymi schematami. Poprawnie uzyskana i wykorzystana informacja umożliwia zysk znacznie przekraczający…

Czytaj więcej

Główne korzyści, jakie płyną z profesjonalnego badania rynku

skilltelligence badania marketingowe

Rynek i panujące w nim trendy podlegają ciągłym zmianom, dlatego ich znajomość nie jest czymś, co można poznać raz na zawsze, a zamiast tego jest zjawiskiem, które należy ciągle obserwować. Przedsiębiorcy, którzy mają wgląd w to, czego chcą i czego potrzebują konsumenci, mogą wykorzystać tę wiedzę do zwiększenia zysków firmy, jak i promocji swojej marki.

Jednak nawet zebranie dużej liczby danych z różnych źródeł nie znaczy nic, jeżeli nie będziesz wiedział, jak należy na te dane spojrzeć. Odpowiednie badanie rynku pozwoli Ci pozostać jeden krok przed konkurencją.

1) Badanie rynku – narzędzie komunikacji

Uzyskanie wyników badania…

Czytaj więcej

Skilltelligence: retail potrzebuje zewnętrznych firm badawczych

badanie tajemniczy klient - co oferuje klientom

Badanie typu „tajemniczy klient” jest jednym z głównych narzędzi do badania jakości obsługi oraz zgodności zachowania personelu z wytycznymi retailera.
Czytaj całość na www.evigo.pl

Czytaj więcej

Czym jest Mystery Shopping?

Pokaż wykres badanie tajemniczy klient na czym ono polega - artykuł

Każdy klient ocenia własne doświadczenie zakupu produktu lub obsługi, jakiego dokonuje osobiście w Twojej firmie. Współczesnym narzędziem do badania jakości obsługi klienta jest tak zwany Mystery Shopping. Skilltelligence posługuje się szeroką bazą niezależnych i niepowiązanych ze sobą Tajemniczych Klientów, którzy odgrywają rolę zwykłych klientów, by przeprowadzić skuteczne badania rynku. Tajemniczy Klienci mają różne zadania w zależności od zlecenia. Mogą wykonywać zdjęcia, zakupywać produkty i usługi, zwracać produkt, zadawać pytanie dotyczące produktu/usługi pracownikowi sklepu, monitorować obsługę programów lojalnościowych i inne czynności konieczne do przeprowadzenia jak najskuteczniejszego badania rynku.

Korzyści, jakie daje badanie prowadzone przez tajemniczego klienta może zostać zastosowane…

Czytaj więcej

Skilltelligence w prasie

Od pewnego czasu przeprowadzamy badania rynku, które dotyczą mniej lub bardziej ważnych dla Polaków okazji. Na przykład z okazji Tłustego Czwartku przeprowadziliśmy badanie cen pączków oraz sprawdziliśmy jaka jest tradycja w poszczególnych rejonach Polski. Wyniki badań można przeczytać na kilku portalach m.in:

O nas w Bankier.pl
O nas w Biznes.onet.pl

Zachęcamy do przeczytania i do nawiązania współpracy ze Skilltelligence we wszystkich obszarach, w których istotne są zasięg oraz czas realizacji badań!

Czytaj więcej

Nowa strona internetowa Skilltelligence

badania marketingowe na terenie całej polski

W tym tygodniu ruszy nasza nowa strona internetowa. Witryna www.skilltelligence.pl zyska nową, bardziej przyjazną nawigację i lepszą obsługę urządzeń mobilnych, unowocześnioną szatę graficzną, oraz wiele nowych funkcjonalności, m.in. możliwość obejrzenia prezentacji o naszych działaniach, sprawdzenie referencji oraz możliwość podejrzenia z kim już pracowaliśmy. Zapraszamy do odwiedzin i uwag!

Czytaj więcej

Nowe funkcjonalności w naszej aplikacji BuzzBee

mocarz podróżnik sprinter fotograf aktywista webmajster kasiarz respondent perfekcjonista

Ostatnie tygodnie spędziliśmy na intensywnej pracy nad rozbudowywaniem części społecznościowej BuzzBee. Celem, który nam przyświeca jest silniejsze motywowanie naszych wykonawców do szybkiego podejmowania i rzetelnej realizacji zadań.
Już dzisiaj działa aktywny i bardzo dynamiczny ranking wykonawców biorący pod uwagę następujące czynniki: zebrane punkty doświadczenia, liczbę wykonanych zadań, wartość zebranego wynagrodzenia, oraz, na minus – odrzucone i nieprawidłowo wykonane zadania.
W oparciu o te dane obliczana jest punktacja każdego wykonawcy i na jej podstawie ustalany jest ranking, z którego wynika ranga, pozwalająca nam kierować bardziej skomplikowane zadania do najbardziej doświadczonych wykonawców. Im lepiej i im więcej będzie wykonywanych zadań tym lepsza…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close