Aktualności

Już 7000 wykonawców Skilltelligence w całej Polsce

Badanie ‘tajemniczy klient’ umożliwiające zarabianie za pomocą smartfonu staje się coraz popularniejsza! Z miesiąca na miesiąc liczba wykonawców dynamicznie rośnie. Badamy już nie tylko większe i mniejsze miejscowości, ale także coraz więcej „niedostępnych zakątków” w całej Polsce.

Czytaj więcej
agencja marketingowa i kreatywna scorise

Nawiązanie współpracy z firmą SCORISE 

Nawiązaliśmy współpracę z firmą SCORISE, która zajmuje się realizacją usług marketingu internetowego oraz pozycjonowaniem stron. Trwają prace nad odświeżeniem naszej strony dla wykonawców (www.buzzbe.pl) , wkrótce zaczynamy prace nad aktualizacją witryny www.skilltelligence.pl dla klientów biznesowych. Stawiamy na jak największą przejrzystość i łatwy dostęp do aktualnych danych, a dodatkowo kompatybilność z jak największą liczbą przeglądarek na systemach mobilnych.

Czytaj więcej
możesz zarabiać mając smartfona zostać tajemniczym klientem

Reklama BuzzBee w magazynie KROPKA TV

W ramach współpracy i rozliczenia barterowego z wydawcą magazynu Kropka TV (badanie dystrybucji tytułu w sklepach Biedronka) uzyskaliśmy możliwość zamieszczenia w tym tytule reklamy polecającej naszą aplikację mobilną jako atrakcyjną i wygodną formę uzyskiwania dodatkowego zarobku. Statystyki odwiedzin serwisu internetowego oraz zmiany w liczbie pobrań BuzzBee ze sklepu Google dostarczą też informacji na temat skuteczności tradycyjnego kanału reklamowego w grupie docelowej o wyższej niż dotychczasowa średniej wieku.

Czytaj więcej
forum skilltelligence

Udany udział w Forum Marketingu Zintegrowanego

Zgodnie z zapowiedziami w dniach 4 i 5 listopada agencja badania rynku Skilltelligence uczestniczyła w prestiżowej imprezie dla praktyków marketingu jakim jest Forum. Uczestnictwo to pozwoliło nam nawiązać szereg bardzo interesujących znajomości biznesowych, które mają spore szanse przerodzić się w konkretne wspólne projekty.

Czytaj więcej
hurtownia wiedzy crowdsourcing

Skilltelligence w prasie

„Każdego na to stać – nawet małe firmy” – czyli artykuł w Pulsie Biznesu traktujący o tym jak firmy każdej wielkości mogą skorzystać na wykorzystywaniu „mądrości tłumu”. Naszej firmie poświęcony został spory fragment tekstu – cieszy nas, że rozwiązanie, które zbudowaliśmy cieszy się tak dużym zainteresowaniem!

“Crowdsourcing – hurtownia wiedzy” – czyli tekst o idei crowdsourcing, który ukazał się m. in. w Nowoczesnej Firmie  iMamStartup.pl. Traktujemy w nim o atutach rozwiązań opartych o kolektywną siłę i mądrość dużych zespołów ludzi – szczególnie możliwości natychmiastowego dotarcia do informacji z terenu. Warto też przeczytać skąd wziął się i kiedy zaczął…

Czytaj więcej
duże logo castrol

Zadanie Tajemniczy Klient dla firmy Castrol

W ciągu 10 dniu dzięki naszemu rozwiązaniu dla biznesu i wykonawcom aplikacji mobilnej pozyskaliśmy informację zwrotną z badania tajemniczego klienta z ponad 1100 lokalizacji warsztatów, sklepów i hurtowni wskazanych przez firmę Castrol. To prawie 60% placówek odwiedzonych w niespełna 20% przewidzianego na projekt czasu! Tak działa dobrze naoliwiona machina badania rynku!

Czytaj więcej
mystery shopping dla rożnych klientów

Badanie kawy dla Jacobs Douwe Egberts

Owocem naszych rozmów z firmą Jacobs Douwe Egberts jest podpisanie umowy na kompleksowe badanie obecności różnych asortymentów (SKU) kaw w poszczególnych kategoriach produktów kawowych we wskazanych sklepach. Zadanie obejmujące 3,5 tysiąca placówek właśnie ruszyło.

Czytaj więcej
duże logo castrol

Zadanie Tajemniczy Klient dla firmy Castrol

W ramach współpracy z firmą Castrol badamy 2 tysiące warsztatów, sklepów i hurtowni oferujących oleje samochodowe. Zadanie ma charakter testu tajemniczego klienta i ma na celu sprawdzenie jak dobrze placówki współpracujące z Castrol są przygotowane do sprzedaży oferowanych produktów.
Ważnym elementem tego zadania jest aktualizacja i weryfikacja posiadanej przez firmę bazy danych placówek (podobnie jak w wielu innych tego typu zadaniach).

Czytaj więcej
mystery shopping dla rożnych klientów

Rozpoczynamy współpracę z Jacobs Douwe Egberts

Miło nam poinformować, że oferta Skilltelligence spotkała się z dużym zainteresowaniem firmy Jacobs Douwe Egberts. Owocem naszych rozmów jest podpisanie umowy na kompleksowe badanie obecności różnych asortymentów (SKU) w poszczególnych kategoriach produktów kawowych we wskazanych sklepach. Badanie rusza z początkiem listopada i obejmie 3,5 tysiąca placówek.

Czytaj więcej

Najlepsi wykonawcy zarabiają z BuzzBee nawet 900 PLN

Skilltelligence zdobywa coraz większą liczbę zleceń, dając możliwość wykonawcom BuzzBee w przeciągu kilku dni zarobić nawet 900 zł. Warto docenić fakt, że dzięki naszym Klientom aktywne osoby nawet spoza większych miast otrzymują szansę na rozpoczęcie w ten sposób rozwoju zawodowego i zasilenie domowego budżetu.
Powyższy atut bardzo silnie przemawia do zainteresowanych w wyniku czego grono naszych wykonawców wzrosło do 5 tysięcy i mystery shopping wciąż rośnie!

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close