Aktualności
Formy promocji POS
Wszyscy poświęcamy bardzo dużo uwagi, energii i środków na jak najlepsze zaprezentowanie i wypromowanie naszego produktu w placówkach handlowych. Zastanawiamy się czy wydać pieniądze na plakaty, naklejki promocyjne a może specjalne podajniki promocyjne do naszego produktu. Jednak, jak wynika z naszego mikro badania zrealizowanego wśród naszych respondentów (osoby relatywnie młode), najbardziej do nich przemawiają wymierne korzyści obejmujące obniżkę ceny, dodatkowy egzemplarz produktu w cenie lub inny “gratis”. W naszym badaniu zadaliśmy trzy proste pytania – jakie narzędzia promocji POS mogą spowodować zmianę przyzwyczajenia zakupowego dotyczącego konkretnego produktu, jakie materiały promocyjne oddziałują najsilniej na kupujących oraz, co także jest…
O ile monitoring mediów daje całkiem dobre pojęcie o poziomie aktywności Twoich konkurentów w ATL to już nieco trudniej otrzymać obiektywny obraz tego jak wygląda aktywność producentów w punkcie sprzedaży.
Wykorzystując nasz atut, którym jest kilkadziesiąt tysięcy badaczy działających w modelu crowdsourcingowym w całej Polsce możemy nieco usystematyzować obraz rynku pod kątem aktywności w punkcie sprzedaży. Ogromnym walorem naszej bazy audytorów jest to, że badania wykonują doraźnie i, de-facto, są w większej mierze zwykłymi konsumentami i jako tacy zwracają uwagę na najskuteczniejsze i najbardziej widoczne rozwiązania promocji w punkcie sprzedaży.
Czytaj więcejProgramy lojalnościowe dla klientów
Założenie programów lojalnościowych jest stosunkowo proste. Zakupując towary lub usługi u danego przedsiębiorcy, konsument otrzymuje punkty, które może następnie wymienić na zniżki lub produkty promocyjne. Takie działanie ma na celu obopólny zysk. Konsument otrzymuje zniżki i gratisowe produkty w zamian za zakupy, które i tak planował zrobić, a przedsiębiorca zyskuje wiernego klienta. W końcu konsument wróci zrobić zakupy w punkcie sprzedaży, w którym otrzymał punkty, a jeżeli zabraknie mu kilku punktów do zniżki lub nagrody, to może dokupić dodatkowe produkty, by dany pułap osiągnąć, co z kolei przekłada się na większą sprzedaż. Jaką rolę pełni przy…
Czytaj więcejMerchandising to narzędzie tak efektywne w sprzedaży, że nie sposób pominąć go podczas prowadzenia handlowej działalności gospodarczej. Jasno wskazują na to badania rynku potwierdzone przez mystery shopping. O samym merchandisingu pisaliśmy już wcześniej, jak natomiast możesz tę teorię wykorzystać w praktyce?
Czytaj więcejKażda firma działająca na rynku, nieustannie walczy o swoją pozycję, a nie jest to zadanie proste. By utrzymać się w „grze”, zdobyć nowych i utrzymać starych klientów konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do zmian, do jakich dochodzi na rynku. Poznanie takich zmian nie jest zadaniem, jakie przedsiębiorcy muszą wykonać samodzielnie, zrobi to za nich agencja badania rynku. Ale jak?
Czytaj więcejUsługi crowdsourcingowe wywiad
Wszyscy wiedzą czym jest outsorcing – to przekazywanie zadań nie związanych w kluczową działalnością firmy na zewnątrz do innych firm specjalizujących się w danej dziedzinie (np. powszechne przekazywanie usług księgowych specjalizowanym kancelariom księgowym). W przypadku outsourcingu mamy do czynienia z przekazywaniem relatywnie prostych, powtarzalnych i masowych zadań do zbiorowości. W przypadku Skilltelligence mowa tutaj o kilkunastu tysiącach wykonawców na terenie całej Polski, którzy na zawołanie są w stanie dostarczyć firmie niezbędnych informacji z rynku – szczególnie z sieci sprzedaży.
Zapraszamy do wysłuchania krótkiego wywiady na ten temat w Polsat News. Więcej tutaj.
Czytaj więcejMerchandising coraz częściej pojawia się świadomości Polaków i coraz więcej firm czerpie korzyści, jakie niesie ze sobą jego skuteczne zastosowanie w celu zwiększenia własnych obrotów. Nadal nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, co kryje się za słowem Merchandising i czemu on właściwie służy. Merchandising należy do usług oferowanych przez agencję badania rynku Skilltelligence i dzięki nam może stać się również narzędziem wykorzystywanym w Twojej firmie.
Czytaj więcejW Gazecie Stołecznej napisali o nas …
Miejskie Centrum Przedsiębiorczości Smolna pomogło już setkom małych i średnich firm z Warszawy.
MARTYNA ŚMIGIEL, Gazeta Stołeczna, 15 kwietnia 2016 r.
Przez przeszklone ściany widać drzewa parku Beyera. W środku też jest zielono: fotele ustawione przy białych biurkach obito groszkową tapicerką. Radosław Jeż i Łukasz Głowacz na wysokości wzroku mają akwarium z egzotycznymi roślina-mi. W centrum przedsiębiorczości przy ul. Smolnej wynajmują dwa biurka, przy których zarządzają firmą Skilltelligence. – Dostarczamy firmom bieżące informacje o ich obecności na rynku – mówi Łukasz.
Jaś zostaje ankieterem
O co chodzi?…
Czytaj więcejBadanie rynku firmy.
Badania rynku polegają na systematycznym, obiektywnym gromadzeniu i analizie danych dotyczących rynku docelowego, konkurencji i środowiska. Umiejętne wykorzystanie tych informacji umożliwia uzyskanie wymiernych korzyści dla przedsiębiorcy. Jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z jednej rzeczy: badanie rynku to nie zdarzenie, a narzędzie. To nie działalność, prowadzona jednorazowo, a ciągły cykl obserwacji, analizy i reakcji. Dopiero prawidłowe wykorzystanie tego narzędzia przynosi wymierne korzyści.
Informacja to niezwykle cenny surowiec dla wszystkich firm działających na rynku. Pozwala ona na podejmowanie decyzji podpartych faktycznym stanem rzeczy, a nie przeczuciami czy utartymi schematami. Poprawnie uzyskana i wykorzystana…
Czytaj więcejZnajomość rynku
Rynek i panujące w nim trendy podlegają ciągłym zmianom, dlatego ich znajomość nie jest czymś, co można poznać raz na zawsze, a zamiast tego jest zjawiskiem, które należy ciągle obserwować. Przedsiębiorcy, którzy mają wgląd w to, czego chcą i czego potrzebują konsumenci, mogą wykorzystać tę wiedzę do zwiększenia zysków firmy, jak i promocji swojej marki.
Jednak nawet zebranie dużej liczby danych z różnych źródeł nie znaczy nic, jeżeli nie będziesz wiedział, jak należy na te dane spojrzeć. Odpowiednie badanie rynku pozwoli Ci pozostać jeden krok przed konkurencją.
1) Badanie znajomości rynku – narzędzie…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 13
- Następne »
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06