Raport – badanie suplementów magnezowych

W czerwcu, zauważając wzmożoną kampanię reklamową produktu MenMag firmy Aflofarm, postanowiliśmy zadać naszym respondentom kilka pytań na temat magnezu w ogóle oraz o to, jakie marki znają i które z nich najbardziej rzucają się w oczy w odwiedzanych placówkach. Badanie zostało przeprowadzone w dniu 4 czerwca br. na grupie 200 członków społeczności Skilltelligence.

Pobierz raport “Badanie suplementów magnezowych”:

Badanie_suplementów_magnezowych_Skilltelligence_04_06_2019

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza na Twoje potrzeby.. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, PepsiCo, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych, zadowolonych klientów.

Skilltelligence to firma, która działa na rynku od 2015 roku. Tworzą ją Radosław Jeż i Łukasz Głowacz – managerowie z ponad 20-letnim stażem, z doświadczeniem w pracy w takich firmach, jak Grupa Telekomunikacja Polska, Orange, PZU, Unilever czy Procter & Gamble.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close