Kim są nasi audytorzy i dlaczego dla nas pracują?

Skilltelligence składa się z dwóch zasadniczych elementów: systemu baz danych oraz aplikacji mobilnej BuzzBee. Pierwszy stanowi trzon administrujący informacjami (jego częścią jest również interfejs samoobsługowy), drugi służy do komunikacji ze współpracującymi audytorami. Mówiąc inaczej, aplikacja odpowiada za gromadzenie danych i przekazywanie ich do systemu, co nie byłoby możliwe bez aktywnych użytkowników BuzzBee.

Nasz model opiera się na współpracy z tysiącami osób, które szybko i „masowo” wykonują określone zadania badawcze. Zbieranie przez nich informacji porównujemy do gromadzenia pyłku kwiatowego przez pracowite i wszędobylskie pszczoły, stąd tak właśnie nazywamy członków naszej organizacji.

Zarówno my, jak i nasi Klienci jesteśmy ciekawi, kim są Pszczółki i z jakiego powodu biorą udział w naszym projekcie. Nie istnieje w tej grupie osobnik typowy, ale można wskazać pewne powtarzające się często cechy wspólne: to na ogół osoba młoda (w wieku 17-25 lat), uczeń szkoły średniej albo student. Z racji wieku nie posiada jeszcze stałego źródła przychodów, ale za to dysponuje sporą ilością czasu wolnego. Bardzo często jest wyjadaczem w obszarze nowoczesnych technologii i smartfonów (tzw. power user).

Choć w dużych ośrodkach miejskich sposobów na dodatkowy zarobek jest mnóstwo, to w mniejszych miejscowościach oraz w uboższych regionach o pracę dorywczą jest znacznie trudniej. Współpraca z nami jest w takich miejscach atrakcyjną opcją pozwalającą zdobyć dodatkowe środki finansowe. Z drugiej strony to właśnie obszary peryferyjne najbardziej interesują klientów Skilltelligence, ponieważ są trudno osiągalne i w związku z tym samodzielne zdobywanie informacji terenowych jest tam czasochłonne i kosztowne.

Inną chętnie współpracującą z nami grupą są młode mamy na urlopach macierzyńskich oraz opiekunki do dzieci — łączą one spacery z wózkami oraz wykonywanie zadań. Kreatywni rodzice potrafią zaplanować trasę weekendowej przejażdżki rowerowej z pociechami w oparciu o mapę dostępnych zadań. Łączą w ten sposób przyjemne z pożytecznym, mając jednocześnie okazję do przekazywania młodemu pokoleniu praktycznej wiedzy ekonomicznej. Pszczołami zostają także taksówkarze i kierowcy Ubera, którzy często miewają przestoje w pracy. Bardzo lubianą przez nas podgrupą są przedstawiciele handlowi, którzy nie tylko bywają w punktach pozyskiwania informacji, ale i doskonale znają obiekty naszych badań. Mogą oni przy okazji służbowych wizyt w sklepach dokonać błyskawicznego pszczelego audytu. Najmniej liczną grupą badaczy są emeryci, co przypisać należy ich niewielkiemu obyciu z nowoczesnymi technologiami i metodami pracy zdalnej. Mamy jednocześnie nadzieję, że z czasem ich udział będzie rosnąć, ponieważ według naszych obserwacji osoby starsze odznaczają się wyjątkową rzetelnością.

Badania ankietowe przeprowadzone wśród naszych Pszczół pozwoliły nam odpowiedzieć na pytanie, jakie korzyści przyciągają użytkowników do BuzzBee. Poza oczywistym benefitem w postaci zarobku ceniona jest również dobra atmosfera w społeczności, motywacja do wartościowego spożytkowania wolnego czasu oraz możliwość nawiązania zdrowego współzawodnictwa.

Społeczność naszych Pszczół jest nie tylko ciekawa i różnorodna, ale przede wszystkim liczna. To ona pozwala nam dotrzeć do najdalszych zakątków Polski i błyskawicznie zebrać informacje, które przy zastosowaniu tradycyjnych metod badawczych byłyby bardzo trudno dostępne.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close