White Label – czym jest i dlaczego jest świetne?

czym jest white label 2020

Niekiedy rolę audytów pełnią nie członkowie społeczności Skilltelligence, a pracownicy i współpracownicy naszych klientów. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się rozwiązanie nazywane przez nas White Label.

Dla większości naszych Klientów kluczową korzyścią korzystania ze Skilltelligence jest natychmiastowy dostęp do informacji z rynku bez konieczności organizowania zespołów audytorów i wyposażania w niezbędne narzędzia.

Rozwiązanie szyte na miarę

Bywają jednak przypadki, w których firma dysponuje własnym potencjałem do badań rynku w postaci pracowników lub partnerów biznesowych rozsianych w terenie, ale brak jej zunifikowanych narzędzi do jego wykorzystania. Na scenę wkracza wówczas nasze rozwiązanie pod nazwą White Label. Daje ono te same możliwości, co Skilltelligence, jednak pozwala je „ubrać” w szatę graficzną stworzoną dla danego Klienta i dopasować je do jego specyficznych wymagań. Tym sposobem uzyskujemy narzędzie gotowe do zastosowania w realizowanych na własną rękę projektach badawczych.

Przykład zastosowania

Jak w praktyce wygląda wdrożenie White Label? Najlepiej opisać będzie to na przykładzie. Jeden z naszych Klientów swój model biznesowy opiera na korzystaniu z przedstawicieli handlowych firm trzecich. Każda z nich jednak używa innego systemu do automatyzowania zadań sprzedażowych, co znacznie utrudnia efektywne zbieranie i przekazywanie danych terenowych. Idealnym rozwiązaniem okazało się właśnie White Label  ̶  niedużym nakładem środków i pracy możliwe było wyposażenie wszystkich przedstawicieli w jedno nowoczesne narzędzie w postaci aplikacji mobilnej.

Wdrożenie whitelabel od kuchni

Proces wdrożenia rozpoczęliśmy od dobrego rozpoznania potrzeb Klienta i jego modelu operacyjnego. Specjalnie zorganizowane warsztaty pozwoliły dokładnie określić, jakie użyteczności powinny zostać dodane do naszych rozwiązań standardowych. W ich rezultacie powstały funkcje pozwalające monitorować aktywność w odwiedzanych placówkach i tworzyć dynamiczne rankingi sprzedaży realizowanej przez poszczególnych członków zespołu. Na koniec aplikacja otrzymała szatę graficzną zgodną z identyfikacją wizualną Klienta.

Całość wdrożenia zamknęła się zaledwie w dwóch miesiącach, a więc w czasie wielokrotnie krótszym, niż byłby potrzebny do zbudowania nowego systemu raportowania od zera. Użycie rozwiązania White Label dało Klientowi  idealnie spełniające swoje zadanie narzędzie do kontroli i motywowania pracowników. Już po niedługim czasie przyniosło ono wymierne korzyści w postaci poprawiających się wyników sprzedażowych.

 

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06