White Label – czym jest i dlaczego jest świetne?

Niekiedy rolę audytów pełnią nie członkowie społeczności Skilltelligence, a pracownicy i współpracownicy naszych klientów. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się rozwiązanie nazywane przez nas White Label.

Dla większości naszych Klientów kluczową korzyścią korzystania ze Skilltelligence jest natychmiastowy dostęp do informacji z rynku bez konieczności organizowania zespołów audytorów i wyposażania w niezbędne narzędzia.

Rozwiązanie szyte na miarę

Bywają jednak przypadki, w których firma dysponuje własnym potencjałem badawczym w postaci pracowników lub partnerów biznesowych rozsianych w terenie, ale brak jej zunifikowanych narzędzi do jego wykorzystania. Na scenę wkracza wówczas nasze rozwiązanie pod nazwą White Label. Daje ono te same możliwości, co Skilltelligence, jednak pozwala je „ubrać” w szatę graficzną stworzoną dla danego Klienta i dopasować je do jego specyficznych wymagań. Tym sposobem uzyskujemy narzędzie gotowe do zastosowania w realizowanych na własną rękę projektach badawczych.

Przykład zastosowania

Jak w praktyce wygląda wdrożenie White Label? Najlepiej opisać będzie to na przykładzie. Jeden z naszych Klientów swój model biznesowy opiera na korzystaniu z przedstawicieli handlowych firm trzecich. Każda z nich jednak używa innego systemu do automatyzowania zadań sprzedażowych, co znacznie utrudnia efektywne zbieranie i przekazywanie danych terenowych. Idealnym rozwiązaniem okazało się właśnie White Label  ̶ niedużym nakładem środków i pracy możliwe było wyposażenie wszystkich przedstawicieli w jedno nowoczesne narzędzie w postaci aplikacji mobilnej.

Wdrożenie od kuchni

Proces wdrożenia rozpoczęliśmy od dobrego rozpoznania potrzeb Klienta i jego modelu operacyjnego. Specjalnie zorganizowane warsztaty pozwoliły dokładnie określić, jakie użyteczności powinny zostać dodane do naszych rozwiązań standardowych. W ich rezultacie powstały funkcje pozwalające monitorować aktywność w odwiedzanych placówkach i tworzyć dynamiczne rankingi sprzedaży realizowanej przez poszczególnych członków zespołu. Na koniec aplikacja otrzymała szatę graficzną zgodną z identyfikacją wizualną Klienta.

Całość wdrożenia zamknęła się zaledwie w dwóch miesiącach, a więc w czasie wielokrotnie krótszym, niż byłby potrzebny do zbudowania nowego systemu raportowania od zera. Użycie rozwiązania White Label dało Klientowi kastomizowane narzędzie, idealnie spełniające swoje zadanie w postaci kontroli i motywowania pracowników. Już po niedługim czasie przyniosło ono wymierne korzyści w postaci poprawiających się wyników sprzedażowych.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close