Zamęcz swoją aplikację! :-)
Jako twórcy aplikacji mobilnej i serwisów internetowych bardzo dobrze wiemy jak wiele wysiłku należy włożyć w testowanie tych rozwiązań i pozyskiwanie opinii użytkowników. Posiadając około 9 tysięczną grupę stałych użytkowników naszej aplikacji (a zainstalowało ją już niemal 70 tysięcy!) możemy pomóc w pozyskaniu testerów także dla Twojego produktu. Korzyści są wielkie, a koszty znikome – nawet za 15 zł uzyskasz opinię od naszego testera, a pierwsze wyniki zobaczysz już w kilkadziesiąt minut po rozpoczęciu testowania! Tego typu projekty realizujemy dla naszych Klientów coraz częściej – zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami i skorzystania z oferty.
Związana ze Skilltelligence, skupiona wokół aplikacji BuzzBee społeczność to środowisko wyjątkowo różnorodne. Zminimalizowane wymagania związane z nawiązaniem współpracy z nami sprawia, że wśród naszych “Pszczół” są kilkunastoletni uczniowie szkół średnich, studenci, trzydziestolatkowie dorabiający sobie do pensji, a także czterdziesto i pięćdziesięciolatkowie zasilający swój domowy lub osobisty budżet całkiem atrakcyjnymi kwotami. Mamy nawet w naszym dziewięciotysięcznym “zespole” kilkudziesięciu sześćdziesięciolatków!
Dysponujemy ludźmi o bardzo różnorodnych umiejętnościach, kompetencjach i wykształceniu. Jest jednak jedna cecha, która u nich wszystkich zdecydowanie wybija się ponad przeciętność: umiejętność swobodnego posługiwania się smartfonami. Największą część Społeczności stanowią osoby w wieku 15-30 lat. A więc tacy, którzy “urodzili się” ze smartfonem w ręku, są na bieżąco z nowymi trendami i rozwiązaniami, a swoje urządzenia wykorzystują w każdy możliwy sposób – do komunikacji, nawigacji, rozrywki i zarabiania.
Czy może być zatem lepsza grupa osób, którą można poprosić o przetestowanie jakiegoś rozwiązania? Nowego serwisu internetowego? Aplikacji mobilnej? Jeśli chcą się Państwo dowiedzieć co to różnorodne, ale zaawansowanie technicznie grono ludzi powie o Waszym nowym produkcie, to zapraszamy do kontaktu. Nasze Pszczoły odwiedzą Waszą witrynę i przetestują proces zakupowy. Mogą też zainstalować Waszą aplikację i – po zarejestrowaniu się w niej – przetestować wskazane scenariusze użytkowe. W rezultacie albo Was publicznie pochwalą (co powiecie na 5 gwiazdek w Google Play od zadowolonego użytkownika?) albo, za pośrednictwem odpowiedniego kwestionariusza, wskażą niezbędne poprawki oraz powiedzą, kiedy system się “wykłada”. A w dodatku będzie wiadomo na jakiego typu urządzeniach i wersjach systemu operacyjnego występują problemy, bo taką informacją, rzecz jasna, dysponujemy.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeprowadziliśmy już kilka tego typu projektów: testowaliśmy aplikację do umawiania się na wizytę we wskazanych punktach usługowych, do zbierania kodów zniżkowych na napoje, do prowadzenia badań on-line i do poszukiwania pracy. Sprawdziliśmy też portal sprzedażowy tworzony przez jedną z sieci handlowych. Każdy ze zlecających Klientów dostał od nas po kilkaset wiarygodnych opinii od faktycznych, potencjalnych użytkowników swojego rozwiązania jeszcze przed, lub tuż po udostępnieniu go na rynku. Niezależnie od tego jaki był wynik testów przyniosły one wymierne korzyści – publicznie widoczne, pozytywne opinie i oceny od realnych użytkowników, bądź wartościowe, merytorycznie uwagi, dzięki którym można było szybko i skutecznie zidentyfikować i naprawić problemy.
A ponieważ to crowdsourcing – dla porządku tylko przypomnimy: takie badania prowadzi się błyskawicznie (satysfakcjonujące wyniki pojawiają się już w pierwszych godzinach) , a kosztują naprawdę niewiele w porównaniu z tradycyjnymi testami oprogramowania – bo już od 15 zł za rekord!. No i jeszcze jedno: duża część testerów nie odinstalowuje już dobrej aplikacji i nie rezygnuje z wygodnego serwisu… 🙂
Co-founder, CEO@Skilltelligence
Pomysłodawca, współzałożyciel i prezes Skilltelligence. Jest managerem z 20-letnim doświadczeniem w branży konsultacyjnej, telekomunikacyjnej i FMCG. Pracował między innymi na rzecz Grupy Telekomunikacji Polskiej, Orange’a i Unilevera. W czasie popularności “dotcomów”, na przełomie lat 90. i 00., zakładał swój pierwszy start-up – serwis aukcyjny Vatera. Od 2014 zaangażowany w tworzenie i rozwój Skilltelligence, ekspert w dziedzinie rozwiązań crowdsourcingowych oraz w przenoszeniu i wykorzystywaniu pokrewnych im rozwiązań na wewnętrzne potrzeby firm. Absolwent pierwszego rocznika Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza dla Twojego produktu. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, Johnson & Johnson oraz dziesiątek innych zadowolonych klientów.
Skilltelligence to firma, która działa na rynku od 2015 roku. Tworzą ją Radosław Jeż i Łukasz Głowacz – managerowie z 20-letnim stażem, z doświadczeniem w pracy w takich firmach, jak Grupa Telekomunikacja Polska, Orange, PZU, Unilever, Procter & Gamble Company.
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06