Crowdsourcing - Badania Rynku

Agencja Crowdsorucingowa - Szerokie spektrum badań rynku

Audyt dystrybucji i ekspozycji produktu

Żaden produkt nie będzie dobrze się sprzedawał jeżeli nie zostanie dostarczony do odpowiedniej liczby placówek i nie zostanie wyeksponowany w odpowiednim miejscu na półce.

W ciągu kilku godzin uzyskaj informację o tym, w jakim odsetku placówek Twój produkt znajduje się na półce. Sprawdź, czy zgodnie z ustaleniami ekspozycyjnymi produkt jest na odpowiedniej półce, jest prawidłowo ustawiony (planogram) oraz czy występuje odpowiednia liczba facingów.

Dowiedz się więcej...

Kontrola skuteczności i implementacji promocji

Przeznaczając ogromne środki na kampanie promocyjne (szczególnie BTL skoordynowane z ATL), trzeba mieć pewność, że produkt oraz materiały informacyjne i ekspozycyjne znalazły się w sklepach w odpowiednim momencie oraz, że są one odpowiednio wyeksponowane.

Zleć audytorom Skilltelligence weryfikację obecności materiałów promocyjnych, ekspozytorów, podajników, wysp produktowych i innych elementów towarzyszących produktowi. Upewnij się, że w momencie uruchomienia wielokanałowej komunikacji promocyjnej produkt i informacja o promocji są dostępne i dobrze widoczne w placówkach.

Dowiedz się więcej...

Badania rynku

Niezależnie od tego czy działasz od wielu lat w określonej branży lub rynku, wchodzisz na nowy rynek lub chcesz pozyskać informację o potencjale biznesu przed uruchomieniem działalności - musisz wiedzieć, z kim konkurujesz i czym konkurujesz (czyli jak Twój produkt porównuje się do innych).

Badacze Skilltelligence pomogą Ci uzyskać informacje o tym, kim są Twoi konkurenci, jakie produkty posiadają na półce, w jakiej cenie są one oferowane w handlu. W ciągu kilku dni zbierzesz informacje, które pozwolą potwierdzić lub zmodyfikować strategię marketingową.

Dowiedz się więcej...

Sprawdź również: badania fokusowe.

Tajemniczy klient (Mystery Shopping)

Wrażenia i opinie klienta z odwiedzin w placówce, a także z ocena jakości obsługi mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Jak sprawdzisz, czy wszyscy pracownicy placówek, w których prowadzisz sprzedaż swoich produktów lub usług, działają zgodnie z procedurami?

Społeczność crowdsourcingowa uda się do wskazanych przez Ciebie placówek i wcieli się w rolę klienta, sprawdzając, czy wszystkie kroki procedury zostały przeprowadzone zgodnie z instrukcją.

Dowiedz się więcej...

Badania opinii

Firmy bardzo chętnie korzystałyby z badań opinii oraz grup focusowych podejmując istotne decyzje związane z marketingiem, produktem lub usługą, gdyby tylko nie było to takie drogie. W rezultacie wiele ważnych decyzji podejmowanych jest w odizolowaniu od rynku i potencjalnych klientów - jak temu zaradzić? 

Rozwiązanie Skilltelligence rozwiązuje na raz kilka problemów związanych z badaniami opinii - po pierwsze jest zdecydowanie tańsze, po drugie, pozwala bardzo szybko sprawdzić pewne hipotezy na szerszym gronie respondentów. Dzięki nam możesz wstępnie wyselekcjonować reklamę do dalszych prac, skonsultować pomysł tekstu promocyjnego lub nazwy produktu albo np. dowiedzieć się, jak Twój klient podejmuje decyzje zakupowe.

Dowiedz się więcej...

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06