Badania rynku, konkurencji i opinii w Polsce

Badanie rynku i konkurencji to podstawa! Czy wiesz, z jakimi produktami lub usługami konkurujesz?

Analiza rynku i badanie rynku to fundamenty w┼éa┼Ťciwego rozeznania w bran┼╝y. Rozpoczynaj─ůc now─ů dzia┼éalno┼Ť─ç biznesow─ů, wprowadzaj─ůc nowy produkt, a tak┼╝e ju┼╝ podczas regularnej dzia┼éalno┼Ťci rynkowej warto regularnie ┼Ťledzi─ç dzia┼éania konkurencji. Tylko dzi─Öki szybkim, precyzyjnym i wiarygodnym badaniom rynku mo┼╝na okre┼Ťli─ç jego pojemno┼Ť─ç, aktywno┼Ť─ç innych graczy, rodzaje oraz wyr├│┼╝niki produkt├│w i us┼éug, kt├│re s─ů bezpo┼Ťrednimi substytutami tych dostarczanych przez nas. W zale┼╝no┼Ťci od wybranej przez nas metody badania rynku i konkurencji, cena mo┼╝e si─Ö r├│┼╝ni─ç, dlatego warto wybra─ç rozwi─ůzanie, kt├│re kompleksowo rozwi─ů┼╝e t─Ö kwesti─Ö. Nasz spos├│b na badania marketingowe sprawdza si─Ö w tym zakresie.

Najlepsze metody badania konkurencji i rynku uwzgl─Ödniaj─ů sporo zmiennych

W ramach badania rynku warto sprawdzi─ç, jakich mamy konkurent├│w, w jaki spos├│b i w jakiej cenie sprzedaj─ů oni sw├│j produkt lub us┼éug─Ö, na czym opieraj─ů sw├│j przekaz marketingowy i jakie stosuj─ů techniki sprzeda┼╝y, a na podstawie tych informacji oceni─ç relatywne przewagi i s┼éabo┼Ťci w┼éasnej strategii. W powi─ůzaniu z badaniami opinii mo┼╝na dobrze przygotowa─ç, b─ůd┼║ szybko dostosowa─ç swoj─ů strategi─Ö marketingow─ů i dynamicznie reagowa─ç na wszelkie zmiany dokonuj─ůce si─Ö na wymagaj─ůcym rynku. Dlatego tak wa┼╝ne jest badanie skuteczno┼Ťci reklamy. Merchandising mo┼╝e by─ç ┼Ťwietnie pomy┼Ťlany, ale b─Ödzie bezu┼╝yteczny, je┼Ťli zawiedzie jego implementacja.

Sprawd┼║ r├│wnie┼╝: badania fokusowe.

Badanie rynku Polska - Czy wiesz, ┼╝e...

badanie rynku cena

... Twoi konkurenci, korzystaj─ůc z regularnych bada┼ä rynku mog─ů natychmiast podejmowa─ç szybkie interwencje, decyduj─ůc o zmianie ceny lub dodatkowych promocjach dla produktu...

badania opinii

... dzi─Öki temu, ┼╝e posiadaj─ů rzeczowe badania rynku, cena na p├│┼éce mo┼╝e by─ç w┼éa┼Ťciwie egzekwowana, a implementacja┬ádodatkowych dzia┼éa┼ä promocyjnych zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ nawet o 35%?

Wykorzystaj tysi─ůce badaczy Skilltelligence dost─Öpnych w ka┼╝dym zak─ůtku Polski, aby sprawdzili dla Ciebie jakie produkty oferuj─ů Twoi bezpo┼Ťredni konkurenci, gdzie wyst─Öpuj─ů i w jakiej cenie s─ů oferowane. Poniewa┼╝ wsp├│┼épracuj─ůca z nami Spo┼éeczno┼Ť─ç to tak┼╝e przedstawiciele grupy typowych, przeci─Ötnych konsument├│w, przy okazji badania mo┼╝esz tak┼╝e poprosi─ç ich o wskazanie czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na ich decyzje zakupowe, tworz─ůc kompleksowy plan skutecznego konkurowania na rynku. Zadbaj o efektywne badanie opinii na temat promocji. Cena jest atrakcyjna? U┼éo┼╝enie towaru spe┼énia za┼éo┼╝enia? A mo┼╝e warto rozwa┼╝y─ç inny spos├│b prezentacji?

Badanie rynku: metody i zalety

Sprawdzisz z kim konkurujesz w wybranych typach plac├│wek handlowych lub us┼éugowych i adekwatnie dostosujesz sw─ů strategi─Ö marketingow─ů.

Sprawdzisz czy oferowane przez Ciebie ceny daj─ů produktom na p├│┼éce w sklepie oczekiwany poziom konkurencyjno┼Ťci, bior─ůc pod uwag─Ö ca┼éokszta┼ét ich cech.

Pokonasz konkurencj─Ö, prawid┼éowo stawiaj─ůc akcenty na cen─Ö, jako┼Ť─ç, funkcje i inne cechy Twojego produktu lub us┼éugi.┬á

Doskonale dobierzesz optymalne kana┼éy sprzeda┼╝y swoich produkt├│w, jednocze┼Ťnie optymalizuj─ů─ç koszty.

Regularnie badaj rynek i konkurent├│w - nie daj si─Ö zaskoczy─ç trendom i konkurencji!

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06