Badanie rynku i konkurencji to podstawa! Czy wiesz, z jakimi produktami lub usługami konkurujesz?
Analiza rynku i badanie rynku to fundamenty właściwego rozeznania w branży. Rozpoczynając nową działalność biznesową, wprowadzając nowy produkt, a także już podczas regularnej działalności rynkowej warto regularnie śledzić działania konkurencji. Tylko dzięki szybkim, precyzyjnym i wiarygodnym badaniom rynku można określić jego pojemność, aktywność innych graczy, rodzaje oraz wyróżniki produktów i usług, które są bezpośrednimi substytutami tych dostarczanych przez nas. W zależności od wybranej przez nas metody badania rynku i konkurencji, cena może się różnić, dlatego warto wybrać rozwiązanie, które kompleksowo rozwiąże tę kwestię. Nasz sposób na badania marketingowe sprawdza się w tym zakresie.
Najlepsze metody badania konkurencji i rynku uwzględniają sporo zmiennych
W ramach badania rynku warto sprawdzić, jakich mamy konkurentów, w jaki sposób i w jakiej cenie sprzedają oni swój produkt lub usługę, na czym opierają swój przekaz marketingowy i jakie stosują techniki sprzedaży, a na podstawie tych informacji ocenić relatywne przewagi i słabości własnej strategii. W powiązaniu z badaniami opinii można dobrze przygotować, bądź szybko dostosować swoją strategię marketingową i dynamicznie reagować na wszelkie zmiany dokonujące się na wymagającym rynku. Dlatego tak ważne jest badanie skuteczności reklamy. Merchandising może być świetnie pomyślany, ale będzie bezużyteczny, jeśli zawiedzie jego implementacja.
Sprawdź również: badania fokusowe.
Badanie rynku Polska - Czy wiesz, że...
... Twoi konkurenci, korzystając z regularnych badań rynku mogą natychmiast podejmować szybkie interwencje, decydując o zmianie ceny lub dodatkowych promocjach dla produktu...
... dzięki temu, że posiadają rzeczowe badania rynku, cena na półce może być właściwie egzekwowana, a implementacja dodatkowych działań promocyjnych zwiększyć sprzedaż nawet o 35%?
Wykorzystaj tysiące badaczy Skilltelligence dostępnych w każdym zakątku Polski, aby sprawdzili dla Ciebie jakie produkty oferują Twoi bezpośredni konkurenci, gdzie występują i w jakiej cenie są oferowane. Ponieważ współpracująca z nami Społeczność to także przedstawiciele grupy typowych, przeciętnych konsumentów, przy okazji badania możesz także poprosić ich o wskazanie czynników, które wpływają na ich decyzje zakupowe, tworząc kompleksowy plan skutecznego konkurowania na rynku. Zadbaj o efektywne badanie opinii na temat promocji. Cena jest atrakcyjna? Ułożenie towaru spełnia założenia? A może warto rozważyć inny sposób prezentacji?
Badanie rynku: metody i zalety
Sprawdzisz z kim konkurujesz w wybranych typach placówek handlowych lub usługowych i adekwatnie dostosujesz swą strategię marketingową.
Sprawdzisz czy oferowane przez Ciebie ceny dają produktom na półce w sklepie oczekiwany poziom konkurencyjności, biorąc pod uwagę całokształt ich cech.
Pokonasz konkurencję, prawidłowo stawiając akcenty na cenę, jakość, funkcje i inne cechy Twojego produktu lub usługi.
Doskonale dobierzesz optymalne kanały sprzedaży swoich produktów, jednocześnie optymalizująć koszty.
Regularnie badaj rynek i konkurentów - nie daj się zaskoczyć trendom i konkurencji!
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06