Badania rynku, konkurencji i opinii w Polsce

Badanie rynku i konkurencji to podstawa! Czy wiesz, z jakimi produktami lub usługami konkurujesz?

Analiza rynku i badanie rynku to fundamenty w┼éa┼Ťciwego rozeznania w bran┼╝y. Rozpoczynaj─ůc now─ů dzia┼éalno┼Ť─ç biznesow─ů, wprowadzaj─ůc nowy produkt, a tak┼╝e ju┼╝ podczas regularnej dzia┼éalno┼Ťci rynkowej warto regularnie ┼Ťledzi─ç dzia┼éania konkurencji. Tylko dzi─Öki szybkim, precyzyjnym i wiarygodnym badaniom rynku mo┼╝na okre┼Ťli─ç jego pojemno┼Ť─ç, aktywno┼Ť─ç innych graczy, rodzaje oraz wyr├│┼╝niki produkt├│w i us┼éug, kt├│re s─ů bezpo┼Ťrednimi substytutami tych dostarczanych przez nas. W zale┼╝no┼Ťci od wybranej przez nas metody badania rynku i konkurencji, cena mo┼╝e si─Ö r├│┼╝ni─ç, dlatego warto wybra─ç rozwi─ůzanie, kt├│re kompleksowo rozwi─ů┼╝e t─Ö kwesti─Ö. Nasz spos├│b na badania marketingowe sprawdza si─Ö w tym zakresie.

Najlepsze metody badania konkurencji i rynku uwzgl─Ödniaj─ů sporo zmiennych

W ramach badania rynku warto sprawdzi─ç, jakich mamy konkurent├│w, w jaki spos├│b i w jakiej cenie sprzedaj─ů oni sw├│j produkt lub us┼éug─Ö, na czym opieraj─ů sw├│j przekaz marketingowy i jakie stosuj─ů techniki sprzeda┼╝y, a na podstawie tych informacji oceni─ç relatywne przewagi i s┼éabo┼Ťci w┼éasnej strategii. W powi─ůzaniu z badaniami opinii mo┼╝na dobrze przygotowa─ç, b─ůd┼║ szybko dostosowa─ç swoj─ů strategi─Ö marketingow─ů i dynamicznie reagowa─ç na wszelkie zmiany dokonuj─ůce si─Ö na wymagaj─ůcym rynku. Dlatego tak wa┼╝ne jest badanie skuteczno┼Ťci reklamy. Merchandising mo┼╝e by─ç ┼Ťwietnie pomy┼Ťlany, ale b─Ödzie bezu┼╝yteczny, je┼Ťli zawiedzie jego implementacja.

Sprawd┼║ r├│wnie┼╝: badania fokusowe.

Badanie rynku Polska - Czy wiesz, ┼╝e...

badanie rynku cena

... Twoi konkurenci, korzystaj─ůc z regularnych bada┼ä rynku mog─ů natychmiast podejmowa─ç szybkie interwencje, decyduj─ůc o zmianie ceny lub dodatkowych promocjach dla produktu...

badania opinii

... dzi─Öki temu, ┼╝e posiadaj─ů rzeczowe badania rynku, cena na p├│┼éce mo┼╝e by─ç w┼éa┼Ťciwie egzekwowana, a implementacja┬ádodatkowych dzia┼éa┼ä promocyjnych zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ nawet o 35%?

Wykorzystaj tysi─ůce badaczy Skilltelligence dost─Öpnych w ka┼╝dym zak─ůtku Polski, aby sprawdzili dla Ciebie jakie produkty oferuj─ů Twoi bezpo┼Ťredni konkurenci, gdzie wyst─Öpuj─ů i w jakiej cenie s─ů oferowane. Poniewa┼╝ wsp├│┼épracuj─ůca z nami Spo┼éeczno┼Ť─ç to tak┼╝e przedstawiciele grupy typowych, przeci─Ötnych konsument├│w, przy okazji badania mo┼╝esz tak┼╝e poprosi─ç ich o wskazanie czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na ich decyzje zakupowe, tworz─ůc kompleksowy plan skutecznego konkurowania na rynku. Zadbaj o efektywne badanie opinii na temat promocji. Cena jest atrakcyjna? U┼éo┼╝enie towaru spe┼énia za┼éo┼╝enia? A mo┼╝e warto rozwa┼╝y─ç inny spos├│b prezentacji?

Badanie rynku: metody i zalety

Sprawdzisz z kim konkurujesz w wybranych typach plac├│wek handlowych lub us┼éugowych i adekwatnie dostosujesz sw─ů strategi─Ö marketingow─ů.

Sprawdzisz czy oferowane przez Ciebie ceny daj─ů produktom na p├│┼éce w sklepie oczekiwany poziom konkurencyjno┼Ťci, bior─ůc pod uwag─Ö ca┼éokszta┼ét ich cech.

Pokonasz konkurencj─Ö, prawid┼éowo stawiaj─ůc akcenty na cen─Ö, jako┼Ť─ç, funkcje i inne cechy Twojego produktu lub us┼éugi.┬á

Doskonale dobierzesz optymalne kana┼éy sprzeda┼╝y swoich produkt├│w, jednocze┼Ťnie optymalizuj─ů─ç koszty.

Regularnie badaj rynek i konkurent├│w - nie daj si─Ö zaskoczy─ç trendom i konkurencji!

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony, wyra┼╝asz zgod─Ö na u┼╝ywanie przez nas plik├│w cookies. Wi─Öcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close