Kontrola implementacji promocji

Audyt implementacji promocji wykaże, czy Twoja promocja wystartowała o czasie i jest poprawnie prowadzona

Przeprowadzenie skutecznej i atrakcyjnej promocji, skierowanej do finalnego odbiorcy na rynku detalicznym to złożony proces. Zazwyczaj w takie przedsięwzięcie jest zaangażowane różnych kilka firm: sam producent, firma promocyjna opracowująca założenia promocji i przygotowująca kreację, firma logistyczna, odpowiedzialna za dostarczenie materiałów w konkretne miejsca oraz sieć handlowa, lub firma merchandiserska której pracownicy zajmują się przygotowaniem promocji we wszystkich placówkach, a później samym jej prowadzeniem. Oznacza to, że jest wiele elementów, które mogą zawieść, a to może oznaczać porażkę całego przedsięwzięcia. Skuteczność promocji jest bowiem tak silna, jak jej najsłabsze ogniwo.

Właśnie tutaj w grę wchodzi audyt implementacji promocji i badanie skuteczności reklamy

Na audyt implementacji promocji zawsze warto przeznaczyć odpowiednie środki, bo stanowi to niejako polisę ubezpieczeniową na wypadek problemów. Koszt takiego audytu stanowi zwykle niewielki procent wartości całej kampanii a pozwoli zapewnić obiektywną informację o tym czy i w jaki sposób kampania została uruchomiona, czy jej implementacja jest odpowiednia i wreszcie, czy klienci ją zauważają, a nasze wysiłki przynoszą zamierzony skutek i wszystkie elementy promocji działają zgodnie z planem. Badanie skuteczności reklamy może przynieść nieoczekiwane dane, które mogą pozwolić na jej usprawnienie bądź poprawę rozwiązań, na których wadliwość zwracają uwagę badacze.

Widoczna promocja w miejscu sprzedaży - Przeprowadź sprawdzenie promocji POS

Czy promocja w miejscu sprzedaży działa prawidłowo? Sprawdzanie promocji jest niezwykle ważne, jednak jak zrobić to w kilkunastu, kilkudziesięciu czy kilkuset placówkach na raz w krótkim odstępie czasu? Gdyby chcieć dokonać tego własnymi zasobami firmy, prawdopodobnie większość pracowników nie robiłaby nic innego, tylko jeździła od sklepu do sklepu. Takie badanie skuteczności reklamy mogłoby być obarczone błędami ze względu na presję czasową i brak wprawy własnych pracowników w tego typu działaniach. Jak sobie z tym radzimy? Dzięki kilku tysiącom współpracowników Skilltelligence możemy bardzo szybko (w kilka godzin!) odwiedzić w tym samym czasie setki miejsc i sprawdzić, czy wszystkie wytyczne zostały zrealizowane oraz zidentyfikować lokalizacje, w których coś nie poszło zgodnie z planem. To stwarza możliwość po pierwsze szybkiej, doraźnej reakcji i naprawienia błędów w precyzyjnie wskazanych miejscach, a po drugie wyraźnie wskazuje, które elementy procesu nie sprawdziły się i do kogo zwrócić się o wyjaśnienia.

Zła promocja sprzedaży? Przykłady można mnożyć, ponieważ...

audyt implementacji promocji

...w pierwszych dniach trwania promocji w dużych sieciach detalicznych nawet 55% placówek, z różnych powodów, nie realizuje jej w pełni

kontrola implementacji promocji

... niska skuteczność promocji może spowodować więcej szkód, niż pożytku, jeśli rozczarowany klient nie będzie mógł z niej skorzystać

Zbadaj skuteczność promocji! Działania kontrolne są szczególnie istotne, kiedy krytyczne jest zgranie w czasie wielu elementów, na przykład uruchomienie promocji w punktach sprzedaży detalicznej wraz z rozpoczęciem ogólnokrajowej kampanii telewizyjnej czy internetowej. Szybka kontrola implementacji promocji i wiedzy sprzedawców, dokonana przez terenowych współpracowników Skilltelligence, pozwoli uniknąć zmarnowania nawet setek tysięcy złotych, a w najgorszym razie pomoże znaleźć winnego i - potencjalnie - odzyskać pieniądze! Ponadto możesz przy okazji zadbać o monitorowanie cen konkurencji.

Kontrola implementacji promocji sprawi, że:

Upewnisz się, że akcja ruszyła o czasie i jest realizowana zgodnie z założeniami oraz sprawdzisz wiedzę obsługujących ją pracowników sklepów.

Sprawdzisz, czy wszystkie materiały marketingowe i promocyjne towarzyszące akcji dotarły na miejsce i są eksponowane zgodnie z oczekiwaniami.

Szybko uzyskasz informację z poszczególnych punktów sprzedaży, a w przypadku niedociągnięć będziesz mieć szansę błyskawicznie zainterweniować.

Dzięki dostępowi do członków naszej społeczności zbierających dla Ciebie informacje sprawdzisz, jaki jest odbiór Twojej akcji wśród przeciętnych konsumentów.

Upewnij się, że pieniądze, które inwestujesz w promocję są dobrze wykorzystane!

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close