Jak, dzięki monitorowaniu cen, pomogliśmy przedsiębiorstwu produkującemu napoje zweryfikować dostępność i ceny produktów?
Jak zbadać mniejsze sklepy nie objęte obsługą przedstawicieli
W ramach analizy rynku, jeden z największych producentów napojów gazowanych chciał uzyskać informacje na temat dostępności i cen produktów własnych oraz bezpośredniej konkurencji.
Raporty, którymi dysponował dział marketingu obejmowały dane spływające z dużych i średnich sieci handlowych oraz z dużych ośrodków miejskich. Mając na uwadze profil swoich klientów – osoby o niższym od przeciętnego poziomie zamożności, producentowi zależało na pozyskaniu informacji z lokalnych sklepów na obrzeżach aglomeracji oraz indywidualnych, niezrzeszonych punktów sprzedaży w małych miejscowościach, których cechą charakterystyczną jest zaopatrywanie się w niewielkich hurtowaniach lub hurtowniach sieciowych typu Macro lub Selgros.
Lokalni badacze dostarczą niezbędnych danych z badanych placówek
Dzięki dostępowi do tysięcy audytorów obecnych na terenie całego kraju – także w małych miejscowościach - byliśmy w stanie dostarczyć precyzyjnych i wiarygodnych odpowiedzi zarówno na bezpośrednio interesujące klienta pytania, a także – poprzez przeprowadzenie krótkiej ankiety z właścicielami i kierownikami sklepów – zdobyć dodatkowe informacje na temat sposobu zaopatrywania się konkretnych placówek.
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06