Jak, dzięki monitorowaniu cen, pomogliśmy przedsiębiorstwu produkującemu napoje zweryfikować dostępność i ceny produktów?

Co?

Sprawdzanie cen na półce dla branży napojowej.W ramach analizy rynku, jeden z największych producentów napojów gazowanych chciał uzyskać informacje na temat dostępności i cen produktów własnych oraz bezpośredniej konkurencji.

Raporty, którymi dysponował dział marketingu obejmowały dane spływające z dużych i średnich sieci handlowych oraz z dużych ośrodków miejskich. Mając na uwadze profil swoich klientów – osoby o niższym od przeciętnego poziomie zamożności, producentowi zależało na pozyskaniu informacji z lokalnych sklepów na obrzeżach aglomeracji oraz indywidualnych, niezrzeszonych punktów sprzedaży w małych miejscowościach, których cechą charakterystyczną jest zaopatrywanie się w niewielkich hurtowaniach lub hurtowniach sieciowych typu Macro lub Selgros.

Efekt działań

Dzięki dostępowi do tysięcy audytorów obecnych na terenie całego kraju – także w małych miejscowościach - byliśmy w stanie dostarczyć precyzyjnych i wiarygodnych odpowiedzi zarówno na bezpośrednio interesujące klienta pytania, a także – poprzez przeprowadzenie krótkiej ankiety z właścicielami i kierownikami sklepów – zdobyć dodatkowe informacje na temat sposobu zaopatrywania się konkretnych placówek.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close