Jak, dzięki monitorowaniu statusu realizacji promocji, firma motoryzacyjna zweryfikowała 2000 placówek POS w całym kraju?
Jak przekonać współpracującą sieć do uczestnictwa w promocji dla klientów
Jeden z liderów na rynku olejów silnikowych przeprowadził ogólnopolską akcję promocyjną polegającą na wyposażeniu warsztatów, sklepów z częściami samochodowymi i innych punktów branżowych w display demonstracyjny służący pokazaniu przewag ich produktu nad rozwiązaniami konkurencyjnymi.
Na mocy umowy promocyjnej display miał być dostępny dla klientów tych punktów oraz powinien być wykorzystywany do wsparcia sprzedaży produktów naszego klienta zainteresowanym klientom indywidualnym.
Z uwagi na zasięg promocji – 2000 POS w całym kraju – nasz klient stanął przed problemem znalezienia rozwiązania, które pozwoliłoby w tym samym czasie sprawdzić zarówno dostępność, jak i poprawność wykorzystania dostarczonych sprzedawcom materiałów promocyjnych.
Tajemniczy klient z nagrodą dla placówek realizujących promocję
Audytorzy Skilltelligence wcielali się w postać Tajemniczego Klienta, który prosił o rekomendację półsyntetycznego oleju 10W40. Po otrzymaniu od sprzedawcy rekomendacji miał możliwość ujawnienia się i - jeśli został zaoferowany olej naszego klienta – poinformowania sprzedawcy o przysługującej mu nagrodzie.
Aktywizacja sieci placówek dzięki grywalizacji wspieranej przez tajemniczych klientów
Jako wynik badania nasz klient skutecznie zaktywizował współpracujące placówki i ich pracowników do promowania swojego produktu oraz otrzymał weryfikację interesujących go placówek wraz z zestawem odpowiedzi na pytania ankietowe związane z elementami Tajemniczego Klienta oraz dokumentacją zdjęciową.
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06