Jak, dzięki monitorowaniu statusu realizacji promocji, firma motoryzacyjna zweryfikowała 2000 placówek POS w całym kraju?

Co?

Weryfikacja promocji w placówkach POS.Jeden z liderów na rynku olejów silnikowych przeprowadził ogólnopolską akcję promocyjną polegającą na wyposażeniu warsztatów, sklepów z częściami samochodowymi i innych punktów branżowych w display demonstracyjny służący pokazaniu przewag ich produktu nad rozwiązaniami konkurencyjnymi.

Na mocy umowy promocyjnej display miał być dostępny dla klientów tych punktów oraz powinien być wykorzystywany do wsparcia sprzedaży produktów naszego klienta zainteresowanym klientom indywidualnym.

Z uwagi na zasięg promocji – 2000 POS w całym kraju – nasz klient stanął przed problemem znalezienia rozwiązania, które pozwoliłoby w tym samym czasie sprawdzić zarówno dostępność, jak i poprawność wykorzystania dostarczonych sprzedawcom materiałów promocyjnych.

Jak?

Audytorzy Skilltelligence wcielali się w postać Tajemniczego Klienta, który prosił o rekomendację półsyntetycznego oleju 10W40. Po otrzymaniu od sprzedawcy rekomendacji miał możliwość ujawnienia się i - jeśli został zaoferowany olej naszego klienta – poinformowania sprzedawcy o przysługującej mu nagrodzie.

Efekt działań

Jako wynik badania nasz klient skutecznie zaktywizował współpracujące placówki i ich pracowników do promowania swojego produktu oraz otrzymał weryfikację interesujących go placówek wraz z zestawem odpowiedzi na pytania ankietowe związane z elementami Tajemniczego Klienta oraz dokumentacją zdjęciową.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close