Jak, dzięki weryfikacji jakości kampanii reklamowych, broker powierzchni reklamowych podniósł efektywność ponad 700 ekranów reklamowych LED?
Co?
Największy w Polsce broker powierzchni reklamowych na ekranach LED borykał się z:
- niesatysfakcjonującym stanem technicznym ekranów, które znajdowały się w jego ofercie proponowanej klientom (ekrany były wyłączone, nie działały na całej powierzchni, miały przepalone piksele lub były „zawieszone” – nie emitowały odpowiednich reklam);
- brakiem możliwości przedstawienia swoim klientom wiarygodnego dowodu na to, że emisja klipu reklamowego odbyła się w ustalonym miejscu i czasie.
Efekt działań
Nawiązanie stałej współpracy ze Skilltelligence umożliwiło cykliczną weryfikację stanu technicznego blisko 700 znajdujących się w ofercie ekranów, dzięki czemu nasz klient mógł dynamicznie interweniować u właścicieli powierzchni reklamowych i usuwać usterki.
Równocześnie możliwe stało się wzbogacenie oferty naszego klienta o element weryfikacyjny polegający na dostarczeniu weryfikacji zdjęciowej emisji klipów w żądanych przez reklamodawcę lokalizacjach (wraz z parametrami geolokalizacyjnymi i dokładnym czasem wykonania).