Jak, dzięki weryfikacji jakości kampanii reklamowych, broker powierzchni reklamowych podniósł efektywność ponad 700 ekranów reklamowych LED?

Co?

Weryfikacja kampanii reklamowej wyświetlanej na ekranach LED.

Największy w Polsce broker powierzchni reklamowych na ekranach LED borykał się z:

  • niesatysfakcjonującym stanem technicznym ekranów, które znajdowały się w jego ofercie proponowanej klientom (ekrany były wyłączone, nie działały na całej powierzchni, miały przepalone piksele lub były „zawieszone” – nie emitowały odpowiednich reklam);
  • brakiem możliwości przedstawienia swoim klientom wiarygodnego dowodu na to, że emisja klipu reklamowego odbyła się w ustalonym miejscu i czasie.

Efekt działań

Nawiązanie stałej współpracy ze Skilltelligence umożliwiło cykliczną weryfikację stanu technicznego blisko 700 znajdujących się w ofercie ekranów, dzięki czemu nasz klient mógł dynamicznie interweniować u właścicieli powierzchni reklamowych i usuwać usterki.

Równocześnie możliwe stało się wzbogacenie oferty naszego klienta o element weryfikacyjny polegający na dostarczeniu weryfikacji zdjęciowej emisji klipów w żądanych przez reklamodawcę lokalizacjach (wraz z parametrami geolokalizacyjnymi i dokładnym czasem wykonania).

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close