Wirtualny Manager Zespołów Terenowych jako wygodne narzędzie zarządania, koordynacji i motywacji przedstawicieli handlowych

Sprawne zarządzanie przedstawicielami handlowymi

Nasz Klient - firma Versum - to lider na rynku oprogramowania do zarządzania salonami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Model handlowy Versum oparty jest o sprzedaż telefoniczną oraz działalność około dziesięcioosobowego zespołu terenowego, którego zadaniem jest zdobywanie informacji o nowych, potencjalnych klientach oraz odbywanie zaplanowanych wizyt u klientów już zidentyfikowanych. Dotychczas raportowanie wyników prac w terenie przez każdego z handlowców opierało się o tygodniowe zestawienia excel, których aktualność i zgodność ze stanem faktycznym nie mogła być zweryfikowana przez kilka kolejnych tygodni, do czasu uzyskania faktycznych danych z systemu księgowego. Takie rozwiązanie bardzo utrudniało bieżącą optymalizację wykorzystania zasobów terenowych, a zdarzające się rozbieżności między deklaracjami a finalnymi danymi powodowała wiele niezręczności.

Narzędzie koordynacji i kontroli pracowników w terenie

Wykorzystanie rozwiązania opartego o możliwości Platformy Skilltelligence oraz skorzystanie z doradztwa i wiedzy płynącej z doświadczeń konsultantów zdobytych podczas zarządzania wielotysięczną społecznością crowdsourcingową, jak również wyposażenie wszystkich pracowników terenowych w aplikację mobilną, umożliwiło precyzyjne planowanie odwiedzin oraz znacznie efektywniejsze wykorzystywanie czasu. Przygotowanie odpowiednich scenariuszy zadań znacząco ułatwiło także zgłaszanie nowych potencjalnych klientów oraz zasilanie systemu CRM niezbędnymi danymi oraz skuteczniejsze przeprowadzanie rozmów podczas wizyt handlowych, na podstawie skryptów dostosowanych do odpowiedniego etapu w lejku sprzedażowym.

Z kolei kierownik sprzedaży uzyskał bieżący wgląd w szczegółowe, aktualizowane w czasie rzeczywistym dane, co umożliwiło lepsze planowanie i alokację zasobów.

Rekordowy wzrost sprzedaży

Uzyskanie dostępu do pełnej funkcjonalności platformy, a więc interaktywnej komunikacji, możliwości przesyłania zdjęć, kontroli geolokacyjnej i ułatwiającej pracę w terenie wizualizacji położenia placówek zaplanowanych do odwiedzenia, już w drugim miesiącu korzystania z systemu Klientowi udało się uzyskać aż 48% wzrost skuteczności sprzedaży, a miesiąc później pobić historyczny rekord całego działu!

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close