Referencje

Pracowaliśmy dla:

versumlogo

Firma Versum tworzy oprogramowanie (SaaS) do zarządzania salonami działającymi w branży hair&beauty. Z naszego produktu korzysta ponad 34 tysiące specjalistów w 48 krajach świata.

Kluczowym wyzwaniem każdej firmy zarządzającej pracownikami terenowymi, a więc także Versum, jest weryfikacja realizowania zlecanych im zadań. Zwykłe raportowanie aktywności w postaci tygodniowych raportów, tabel i maili wykazuje zawsze właściwe liczby kontaktów z klientami lub „prospektami", a mimo to wyniki sprzedaży odbiegają znacząco od oczekiwań. Przyczyną takiej sytuacji jest to, że „kontakty" mogą mieć różny charakter - dla przedstawiciela terenowego najbardziej skuteczną formą jest niewątpliwie wizyta i w weryfikacji, czy została ona rzetelnie przeprowadzona, tkwi klucz do sukcesu zespołu.

Aby rozwiązać opisany powyżej problem poszukiwaliśmy rozwiązania, które usprawniłoby pracę naszego działu sprzedaży, wspomogłoby handlowców pracujących w terenie, a jednocześnie dało menedżerom dodatkowe możliwości w zakresie planowania pracy, raportowania i zarządzania zespołem(…).

Odpowiedzią na nasze potrzeby okazała się stworzona przez Skilltelligence platforma, z mobilną aplikacją BuzzBee (…) Aplikacja ta, dzięki swojej lekkości i elastyczności zastosowań, umożliwiła nam nie tylko zrealizowanie pomysłów, ale także zainspirowała nas do zastosowania nowych rozwiązań(…).

Nota bene: sama obsługa aplikacji okazała się wyjątkowo intuicyjna, a zrozumienie wszystkich jej funkcji zajmuje użytkownikowi góra kilka minut!

Dzięki temu rozwiązaniu, już w drugim miesiącu, po pełnym wdrożeniu, skuteczność naszego zespołu terenowego wzrosła o niemal 50%, by miesiąc później pobić rekord historyczny! (…)

Możemy je polecić każdej firmie chcącej znacząco podnieść efektywność swoich zespołów pracujących w terenie (…).

Bartosz Kastelik
Sales Manager, Versum Sp. z o.o.

versumlogo
logo-wwf

Fundacja WWF Polska jest częścią międzynarodowej organizacji ekologicznej, która od 50 lat chroni przyrodę na całym świecie, a od 2001 roku również w Polsce. Ratujemy zagrożone gatunki, promujemy zrównoważone rybołówstwo i rolnictwo oraz działamy na rzecz powstrzymania zmian klimatu. Walczymy z nielegalnym handlem ginącymi gatunkami roślin i zwierząt. Staramy się o to, aby morza i rzeki były pełne życia. Realizujemy m.in. międzynarodowy projekt Fish Forward, którego celem jest podnoszenie świadomości i wiedzy konsumentów i sektora biznesowego na temat konsekwencji spożywania żywności pochodzącej z morza, pozyskiwanej od ludzi i z oceanów w rozwijających się krajach, ale również i w Europie.

Audytorzy Skilltelligence ocenili dostępność informacji i certyfikatów dotyczących metod połowu oraz hodowli ryb i owoców morza na produktach dostępnych w polskich sieciach handlowych. Zgodnie z globalną metodologią badania pozyskano informacje z odpowiednio dobranej próby sklepów wybranych sieci w wytypowanych lokalizacjach geograficznych. Badanie zostało przeprowadzone w ciągu zaledwie tygodnia, a otrzymane wyniki w przejrzysty i wygodny sposób pozwoliły nam na ocenę sytuacji w Polsce na tle innych krajów objętych porównaniem.

Jadwiga Moczarska

Młodszy Specjalista ds. Ochrony Ekosystemów Morskich

WWF Polska

eu. promotions

Nasza firma działa w ponad 20 krajach, specjalizując się w organizacji programów społecznościowych i lojalnościowych oraz projektów specjalnych dla dużych sieci handlowych, dzięki którym mogą one nagradzać najkorzystniejsze zachowania swoich klientów, poprawiając doświadczenia zakupowe i satysfakcję. Kluczowym elementem prowadzenia skutecznych kampanii lojalizujących jest skuteczne ich przeprowadzanie: powinny być uruchamiane w tym samym czasie we wszystkich miejscach objętych programem, obsługa powinna być przeszkolona i przygotowana, a wszystkie materiały promocyjne wyeksponowane w poprawny sposób.

W Polsce Eu.promotions prowadzi program lojalnościowy dla należącej do Grupy Eurocash sieci Delikatesy Centrum. To klient bardzo wymagający, dla którego atrakcyjne są wyłącznie dobrze przygotowane, skutecznie przeprowadzone, a co najistotniejsze - przynoszące wymierny efekt akcje. Kontrolę nad wieloma aspektami ich implementacji daje nam prowadzona od kilku lat współpraca ze Skilltelligence - firmą, która jako jedyna jest w stanie odwiedzić w ciągu 2-3 dni niemal wszystkie z ponad 1 300 sklepów należących do sieci DC i dostarczyć nam informacji niezbędnych do sprawdzenia czy wszystkie elementy kampanii zostały przygotowanie prawidłowo i o czasie. Dzięki temu, że dostęp do spływających wyników mamy na bieżąco, w miarę jak kończone są audyty poszczególnych placówek, możemy błyskawicznie i precyzyjnie reagować na ewentualne braki lub nieprawidłowości i upewnić się, że kampania prowadzona jest wszędzie zgodnie z założeniami.

Stosowany przez Skilltelligence model crowdsourcingowy, wykorzystujący w dużej mierze faktycznych klientów obsługiwanej przez nas sieci nie tylko umożliwia niezwykle szybkie dotarcie do informacji czy wykonanie zdjęć, ale powoduje, że badania te realizowane są po bardzo konkurencyjnych (w stosunku do tradycyjnych metod badawczych) cenach. Polecam to rozwiązanie każdej firmie, która ma potrzebę szybkiego i szerokiego dotarcia do informacji z rynku.

Marcin Gurda
Business Development Director Poland, Eu.promotions

 

 

eu. promotions
Logo firmy acer

"Z usług firmy Skilltelligence korzystamy od czerwca 2016 roku. Dzięki dostępowi do wielotysięcznej grupy badaczy na terenie całej Polski mogliśmy już kilkukrotnie, w krótkim czasie, sprawdzić dostępność i sposób ekspozycji naszych produktów w różnych sieciach handlowych oferujących sprzęt elektroniczny.

Raporty otrzymywane po zakończeniu każdego badania, zawierające odpowiedzi na interesujące nas pytania oraz zdjęcia z konkretnych placówek pozwalają nam precyzyjnie monitorować poprawność realizacji akcji promocyjnych i kampanii trade marketingowych. Szybkie i elastyczne podejście Skilltelligence oraz fakt, że w dwa dni jesteśmy w stanie otrzymać dane ze zdecydowanej większości sklepów badanej sieci umożliwia nam natychmiastową reakcję na stwierdzone ewentualnie nieprawidłowości.

Polecam Skilltelligence tym, którym zależy na szybkim dotarciu do wiarygodnej informacji rynkowej."

Tomasz Szymański
Marketing Manager Eastern Europe, ACER

logo DBMS

"Spółka DBMS specjalizuje się w budowaniu rozwiązań z zakresu big data oraz przeprowadzaniu kompleksowych kampanii marketingowych. Dla naszych ekspertów niezwykle istotna jest szczegółowa wiedza o Użytkownikach, ich potrzebach oraz zainteresowaniach – stanowi to początek budowania skutecznych kampanii. Rozwiązanie Skilltelligence wykorzystaliśmy jako jeden z kanałów pozyskiwania danych do prowadzonych przez nas działań. Dzięki zaangażowaniu, elastycznemu podejściu oraz profesjonalizmowi ekspertów Skilltelligence w zaledwie kilkadziesiąt minut udało się pozyskać wiele leadów dla jednego z naszych Klientów działającego w branży ubezpieczeniowej. W pełni rekomenduję  Skilltelligence jako rzetelnego Partnera."

Tomasz Dziobiak
CEO, DBMS Sp. z o.o.

 

logo DBMS
badania rynkowe i marketingowe kontekst logo

„Nasza firma zajmuje się pełnym spektrum usług tłumaczeniowych. Specjalny nacisk kładziemy na tłumaczenia specjalistyczne, szczególnie z dziedziny medycyny i farmakologii. Z rozwiązania Skilltelligence skorzystaliśmy „na próbę” chcąc możliwie szybko sprawdzić pewne informacje na temat wydawnictw medycznych i zebrać statystyki pomocne w działaniach rozwojowych spółki. Dzięki skorzystaniu z rozwiązania Skilltelligence i szybkiemu zdelegowaniu zadania badawczego na tysiące wykonawców tej firmy, w ciągu dwóch godzin udało nam się uzyskać żądane informacje!
Sądzę, że zastosowanie tego nowoczesnego, szybkiego, a zarazem konkurencyjnego kosztowo rozwiązania może pomóc każdej firmie lepiej poznać swój rynek i otoczenie biznesowe.”

Andrzej Wolski
Właściciel firmy Kontekst

jacobs douwe egberts logo duże

"Firma Skilltelligence przeprowadziła dla nas kompleksowe badanie dostępności ponad 100 naszych kaw we wskazanych sklepach. Dzięki nowatorskiemu podejściu do realizacji badania, za pośrednictwem innowacyjnej platformy badawczej online i oddelegowaniu kilku tysięcy współpracowników Skilltelligence, w kilka tygodni pozyskaliśmy dane o dostępności naszych produktów w 1500 sklepach w całej Polsce.
Rekomendujemy rozwiązanie Skilltelligence wszystkim, dla których kluczowe jest szybkie zebranie wiarygodnych danych z terenu, pozyskanie odpowiedniej dokumentacji (zdjęcia i lokalizacja GPS) oraz elastyczność w określeniu scenariusza badawczego."

Mariusz Kuc
Jacobs Douwe Egberts
Sales Strategy, Planning & Trade Marketing Manager

jacobs douwe egberts logo duże
Logo należące do Grupy Żywiec

"Grupa Żywiec współpracuje z firmą Skilltelligence w zakresie pozyskiwania bieżących informacji z handlu od kwietnia 2016 roku. W tym czasie Skilltelligence zrealizowała dla nas szereg badań - w tym: rozpowszechnienia i stosowania materiałów POS, tajemniczego klienta weryfikującego implementację akcji promocyjnych w POS oraz zliczanie facingów wskazanych SKU. Na przykład - w dniach 18-22 sierpnia, w Warszawie przeprowadzona została szybka weryfikacja facingu wskazanych SKU piwa. W tym krótkim czasie, pomimo trwania week-endu, przedstawiciele Skilltelligence zebrali niezbędną dokumentację zliczając wskazane facingi oraz wykonując dokumentację zdjęciową, która posłużyła nam do oceny skuteczności merchandisingu naszych produktów oraz weryfikacji jakości realizacji porozumień handlowych z siecią detaliczną. Cały proces od przygotowania, poprzez przeprowadzenie jak i podsumowanie badania spełnił a wręcz przekroczył nasze oczekiwania.

Polecam firmę Skilltelligence, jako rzetelnego i profesjonalnego Partnera."

Bartosz Kąkol
Business intelligence and Pricing Analyst
Grupa Żywiec

 

badania marketingowe bigforma

„Nasza firma zarządza ogólnopolską siecią wielkoformatowych
ekranów LED. Fakt, że dostarczamy treść do ponad 600 ekranów,
należących do różnych operatorów w całej Polsce powoduje, że
zarządzanie działaniem i jakością staje się znaczącym wyzwaniem
organizacyjnym i logistycznym. Aby zapewnić naszym klientom
najwyższą jakość usług nie musząc budować kosztownej
wewnętrznej struktury kontroli jakości zdecydowaliśmy się na
zdelegowanie tego zadania na firmę Skilltelligence.
Dzięki temu, że Skilltelligence może za pośrednictwem aplikacji
mobilnej, zlecić kilku tysiącom osób sprawdzenie jakości ekranów
możemy oferować naszym klientom aktualne informacje o stanie ich
kampanii.

Elastyczność rozwiązania Skilltelligence, efektywność kosztowa
oraz jego zasięg i prosty sposób wykorzystania sprawiają, że
poleciłbym je każdej firmie, która w swoim działaniu musi
docierać to tysięcy lokalizacji - sklepów, punktów usługowych
itp. Serdecznie polecam!."

Piotr Pawlak
Dyrektor operacyjny BigFormat.tv

badania marketingowe bigforma
agencja badania rynku referencje kropkatv

„Nasze wydawnictwo publikuje szereg tytułów (m.in. Kropka TV, Smaki Życia, Mój Pies i Kot), które trafiają do czytelników za pośrednictwem sieci ponad 2 700 sklepów Biedronka. W tak ogromnym przedsięwzięciu logistycznym istotne jest sprawdzenie czy pisma są odpowiednio wyeksponowane i czy dotarły do sklepu na czas.

Żeby pozyskać te dane zwróciliśmy się do firmy Skilltelligence, która skierowała do sieci Biedronka kilkuset swoich wykonawców. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego systemu informatycznego i aplikacji mobilnej do zbierania danych byliśmy w stanie bardzo szybko i po konkurencyjnych kosztach uzyskać niezbędne informacje.

Polecam rozwiązanie Skilltelligence także innym firmom, które potrzebują szybkiego dostępu do informacji!”

 Weronika Kuźniar
Dyrektor do spraw operacyjnych wydawnictwa P&P publikującego między innymi tytuł Kropka TV oraz Smaki Życia.

agencja badania rynku optima plus

"Optima PLUS to nowa marka na rynku pozaaptecznym. W związku z tym postanowiliśmy dokonać weryfikacji jakości implementacji testu sprzedaży naszych produktów w około 40 placówkach sieci drogerii Rossmann. Ze względu na konieczność równoczesnego objęcia weryfikacją wszystkich lokalizacji w relatywnie krótkim czasie nie wchodziło w rachubę wykonanie tego zadania własnymi siłami. Było to kluczowe, biorąc pod uwagę fakt, że na podstawie wyników testu miała zostać podjęta decyzja o ewentualnym umieszczeniu naszych olejków eterycznych w całej sieci Rossmann.Aby przeprowadzić audyt jakości wdrożenia testu zwróciliśmy się do firmy Skilltelligence, która skierowała swoich badaczy do wskazanych przez nas lokalizacji w całej Polsce. W ramach audytu badacze Skilltelligence sprawdzali,czy nasze produkty są dostępne we wskazanych placówkach, jakie warianty są wystawione oraz weryfikowali prawidłowość wystawienia (planogram) produktów.

W krótkim czasie uzyskaliśmy informacje pozwalające nam podjąć niezbędne kroki zaradcze i zainterweniować w przypadku, gdy produkty nie były wystawione lub znalazły się w niewłaściwym miejscu w sklepie.

Bardzo polecam Skilltelligence do szybkiego i skutecznego weryfikowania faktycznej sytuacji na rynku lub we wskazanych placówkach handlowych. Rozwiązanie Skilltelligence jest bardzo wszechstronne i elastyczne, przez co może zostać wykorzystane w niemal dowolnym scenariuszu badawczym zarówno dla dużych ogólnopolskich przedsięwzięć jak i małych jednostkowych badań terenowych."

Małgorzata Wysokińska
Dyrektor Sprzedaży,
Sabana OIL (Optima PLUS)

 

agencja badania rynku optima plus

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06