Tajemniczy klient

Czy Twoje procedury są przestrzegane przez pracowników?

Czy wiesz, że zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 45% interakcji jest realizowanych prawidłowo?

Jak wynika z naszego doświadczenia, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić rzeczywisty poziom przygotowania pracowników.

Raport, jaki sporządza Tajemniczy Klient, może być kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi oraz skutkować lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług.

Dzięki Tajemniczemu Klientowi:

Sprawdzisz poziom wiedzy i profesjonalizm pracownika i dowiesz się, czy przestrzega ustalonych procedur w działaniu oraz w podejściu do klienta.

Sprawdzisz poziom dostępnych informacji i uzyskasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Zweryfikujesz rzeczywisty poziom profesjonalizmu i jakości oferowanych usług, gdyż pracownicy traktują badacza jak zwykłego klienta.

Dzięki usprawnieniu procesów obsługi oraz poprawieniu zakresu szkoleń, nasi klienci obserwują
15-25% wzrost kluczowych wskaźników.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close