Audyt dystrybucji i ekspozycji

Czy Twój produkt znajduje się tam, gdzie zobaczą go klienci?

Czy wiesz, że nawet jeżeli umówisz się z siecią detaliczną (i zapiszesz w umowie!), że Twój produkt będzie znajdował się we wszystkich placówkach oraz że będzie wyeksponowany w pożądany przez Ciebie sposób, i tak nie masz praktycznie żadnej pewności, że Twój partner rzetelnie wywiąże się z deklaracji? Co więcej, z naszych doświadczeń wynika, że w zależności od branży i sieci, poziom realizacji ustaleń dystrybucyjnych i ekspozycyjnych praktycznie nigdy nie osiąga zadeklarowanych poziomów, a w niektórych przypadkach braki, nieścisłości lub błędy w implementacji sięgają nawet 80%!

To oznacza, że mimo przygotowanego planu i precyzyjnie określonego przez specjalistów planogramu Twoje działania nie będą miały szans powodzenia, o ile nie upewnisz się, że umowa jest wykonywana przynajmniej w dużej części, a standard jest utrzymywany na bieżąco.

Dzięki Społeczności skupionej wokół naszej aplikacji mobilnej możemy w każdej chwili sprawdzić dla Ciebie niemal jednocześnie setki, a nawet tysiące punktów sprzedaży, w których powinny znajdować się Twoje produkty. Na podstawie zebranych informacji przygotujemy raport, w którym dokładnie wskażemy miejsca, gdzie szwankowała ekspozycja, bądź wystąpiły problemy z dostępnością, a dodatkowo potwierdzimy wszystko zdjęciami!

Czy wiesz, że poziom realizacji założeń ekspozycyjnych ....

Ustalenia ekspozycyjne dla branży kosmetycznej.

...jest spełniony tylko w 60%
w przypadku branży kosmetycznej (szczególnie na początku wdrażania nowego produktu)...

Ustalenia dystrybucyjne dla branży spożywczej i napojowej.

...i w zaledwie w 40% w przypadku
branży spożywczej i napojowej?

Oznacza to, że nawet jeśli przeznaczasz ogromny budżet na promocję ATL produktu, klient może znaleźć go tylko w 40-60% sklepów.

Sprawdzisz, czy nowo wprowadzane produkty pojawiły się w sprzedaży (time-to-market) i ocenisz czy poziom akceptacji na rynku wynika z atrakcyjności produktu czy z tego, że nie dotarł na czas do sieci sprzedaży.

Skierujesz zespół sprzedawców tam, gdzie występują rzeczywiste problemy i będziesz lepiej egzekwować porozumienia z siecią detaliczną, by skutecznie walczyć z niską sprzedażą.

Dzięki kontroli dystrybucji i ekspozycji:

Dowiesz się, w których punktach sprzedaży Twój produkt jest niedostępny (out-of-stock), przyspieszysz dostawę i tym samym zwiększysz sprzedaż szybciej reagując na popyt.

Zweryfikujesz, gdzie oferta Twoich produktów jest niepełna, uzupełnisz placówki produktami, które się już sprzedały i cieszą się dużym zainteresowaniem.

Sprawdzisz, czy nowo wprowadzane produkty pojawiły się w sprzedaży (time-to-market) i ocenisz czy poziom akceptacji na rynku wynika z atrakcyjności produktu czy z braków dystrybucji.

Skierujesz sprzedawców tam, gdzie występują rzeczywiste problemy i będziesz lepiej egzekwować porozumienia z siecią detaliczną, by skuteczne walczyć z niską sprzedażą.

Skutecznie monitoruj rynek i walcz z niską sprzedażą Twoich produktów!

Skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close