Badania opinii o produkcie i jego wizerunku to klucz do sukcesu!

Badania opinii – to coś co robimy niemal codziennie, posiłkując się ocenami innych: w biznesie jest to nieodzowne!

Dokonując wielu podstawowych, prozaicznych wyborów na co dzień, bardzo często kierujemy się zdaniem innych. Konsultujemy i zbieramy informacje od znajomych i rodziny, pytamy o ich opinię na temat produktu, o wrażenia z obsługi przed i po dokonaniu zakupu lub po prostu o zdanie na różne tematy, by na tej podstawie podejmować własne decyzje.

Badanie rynku - cena sukcesu nie musi być wysoka!

Zdobyta w badaniach wiedza o rynku przekłada się to bezpośrednio na działania biznesowe: po co inwestować w ciemno? Czy należy ślepo wierzyć w to, że nam się uda, bez poznania całego kontekstu sytuacji: rynku, klientów i konkurentów? Oszczędźmy sobie wysokiej ceny porażki i obniżmy cenę sukcesu! Zanim na cokolwiek się zdecydujemy, warto poznać opinię o naszym produkcie lub usłudze, sprawdzić zawczasu jaka może być reakcja na naszą nową kampanię reklamową albo to, czy przygotowana przez nas promocja jest zrozumiała dla klientów i czy będzie przez nich odbierana jako atrakcyjna. Dobrze przeprowadzone badania marketingowe, mogą dostarczyć nam takich informacji.

Analiza rynku i badanie rynku w całej Polsce na wyciągnięcie ręki!

Dzięki Skilltelligence można wzbogacić swoje badania rynkowe i marketingowe, ponieważ takiej opinii można zasięgnąć w ciągu kilku godzin, zwracając się do tysięcy osób na terenie całej Polski. Za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej możemy pokazać im projekt ulotki lub jedną z wersji filmu reklamowego i poprosić o wyrażenie swojej opinii, na przykład w formie ankiety. Ponieważ naszą Społeczność tworzą ludzie w różnym wieku, o różnorodnym wykształceniu i wykonujący wiele zawodów, możliwe jest precyzyjne skierowanie dowolnego zestawu pytań do precyzyjnie określonej, interesującej nas grupy i błyskawicznie zebrać wartościowe informacje, które posłużą do przygotowania najlepszej możliwej oferty. Postaw na efektywne badanie skuteczności reklamy: oceń czy projekty materiałów POS są dobrze pomyślane i trafiają do grupy docelowej, zweryfikuj atrakcyjność i odbiór identyfikacji wizualnej i materiałów informacyjnych. Sprawdzimy wszystko!

Czy wiesz, że...

many

...współpracuje z nami ponad 8 tysięcy osób w całej Polsce, które błyskawicznie odpowiedzą na zadane im pytania na dowolny temat...

IMG_0793

... a za pośrednictwem aplikacji mobilnej, możemy im pokazać Twoją nową kreację marketingową, klip reklamowy lub dowolny inny materiał?

Najlepsze metody badania konkurencji i rynku na wyciągnięcie ręki

Eksperci Skilltelligence służą pomocą w odpowiednim skonfigurowaniu badania i przygotowaniu kwestionariusza, a po zebraniu wymaganych danych w ich obróbce i wyciągnięciu odpowiednich wniosków. Może warto zlecić badanie opinii na temat promocji? Cena jest dobra? Zestaw promocyjny przemawia do klienta? A może coś jest nie tak z ekspozycją?

Zapraszamy do kontaktu - z przyjemnością podpowiemy, do jakich pozyskania informacji można jeszcze wykorzystać współpracującą z nami wielotysięczną Społeczność. Oferujemy sprawdzone metody badania konkurencji i rynku. Cena sukcesu nie musi być słona!

Dzięki badaniu opinii...

Szybko sprawdzisz atrakcyjność swojego przekazu marketingowego aby dostosować go do oczekiwań rynku.

Dowiesz się jaką opinię o Twoim nowym produkcie mają najważniejsze dla Ciebie grupy odbiorców.

Zweryfikujesz swoją strategię marketingową - dzięki pozyskanym informacjom szybko wprowadzisz niezbędne modyfikacje.

Skonsultujesz swoje pomysły na produkt lub usługę i będziesz czerpać inspirację i wskazówki z opinii konsumentów.

Zasięgnij opinii tysięcy swoich potencjalnych klientów!

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06