Kontrola promocji

Czy Twoja promocja wystartowała o czasie i jest poprawnie prowadzona?

Przeprowadzenie skutecznej i atrakcyjnej promocji na rynku detalicznym, skierowanej do finalnego odbiorcy to złożony proces. Zazwyczaj w takie przedsięwzięcie są zaangażowane różne firmy: sam producent, firma promocyjna opracowująca założenia promocji i przygotowująca kreację, firma logistyczna, odpowiedzialna za dostarczenie materiałów w konkretne miejsca oraz sieć handlowa, której pracownicy zajmują się przygotowaniem promocji we wszystkich placówkach, a później samym jej prowadzeniem. Oznacza to, że jest wiele elementów, które mogą zawieść, a to może oznaczać porażkę całego przedsięwzięcia.

Dlatego zawsze warto przeznaczyć drobny procent budżetu całej kampanii promocyjnej na działania związane z weryfikacją czy i w jaki sposób kampania została uruchomiona, czy jej implementacja jest odpowiednia i wreszcie, czy klienci ją zauważają, a nasze wysiłki przynoszą zamierzony skutek.

Dzięki kilku tysiącom współpracowników Skilltelligence możemy bardzo szybko (w kilka godzin!) odwiedzić w tym samym czasie setki miejsc i sprawdzić, czy wszystkie wytyczne zostały zrealizowane oraz zidentyfikować miejsca, w których coś nie poszło zgodnie z planem. To stwarza możliwość po pierwsze szybkiej, doraźnej reakcji i naprawienia błędów w precyzyjnie wskazanych miejscach, a po drugie wyraźnie wskazuje, które elementy procesu nie sprawdziły się i do kogo zwrócić się o wyjaśnienia.

Czy wiesz, że:

promo

...w pierwszych dniach trwania promocji w dużych sieciach detalicznych nawet 55% placówek, z różnych powodów, nie realizuje jej w pełni?

line

... niska skuteczność promocji może spowodować więcej szkód, niż pożytku, jeśli rozczarowany klient nie będzie mógł z niej skorzystać?

Działania kontrolne są szczególnie istotne, kiedy krytyczne jest zgranie w czasie wielu elementów, na przykład uruchomienie promocji w punktach sprzedaży detalicznej wraz z rozpoczęciem ogólnokrajowej kampanii telewizyjnej czy internetowej. Szybka weryfikacja obecności promocji i wiedzy sprzedawców, dokonana przez terenowych współpracowników Skilltelligence pozwoli uniknąć zmarnowania nawet setek tysięcy złotych, a w najgorszym razie pomoże znaleźć winnego i - potencjalnie - odzyskać pieniądze!

Kontrola promocji sprawi, że:

Upewnisz się, że akcja ruszyła o czasie i jest realizowana zgodnie z założeniami oraz sprawdzisz wiedzę obsługujących ją pracowników sklepów.

Sprawdzisz, czy wszystkie materiały marketingowe i promocyjne towarzyszące akcji dotarły na miejsce i są eksponowane zgodnie z oczekiwaniami.

Szybko uzyskasz informację z poszczególnych punktów sprzedaży, a w przypadku niedociągnięć będziesz mieć szansę błyskawicznie zainterweniować.

Dzięki dostępowi do członków naszej społeczności zbierających dla Ciebie informacje sprawdzisz, jaki jest odbiór Twojej akcji wśród przeciętnych konsumentów.

Upewnij się, że pieniądze, które inwestujesz w promocję są dobrze wykorzystane!

Skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close