Usprawnienie procesu zlecania i egzekwowania interwencji serwisowych

Skuteczne delegowanie zadań w terenie

Firma zajmująca się serwisowaniem miejskich stacji rowerowych oferujących wynajem na minuty borykała się z problemem niskiej efektywności zespołów terenowych oraz problemami z efektywnym, szybkim reagowaniem na zgłaszane przez użytkowników awarie.

Cały proces opierał się na przyjmowaniu zgłoszeń telefonicznych i SMSowych, a następnie przez kontakt telefoniczny z kolejnymi ekipami w terenie w celu sprawdzenia ich aktualnej dostępności i lokalizacji oraz oddelegowaniu najodpowiedniejszych zasobów do konkretnej interwencji. Takie rozwiązanie było bardzo czasochłonne i nie dawało możliwości weryfikacji faktycznej dostępności serwisantów, ani jakości wykonywanej przez nich pracy.

Wykorzystanie systemu Skilltelligence do zarządzania obiegiem zleceń terenowych

Firma wyposażyła kierowników swoich dwu- lub trzyosobowych zespołów w opracowaną przez Skilltelligence aplikację mobilną oraz - we współpracy z konsultantami Skilltelligence - przygotowała kilka scenariuszy zadań, typowo wykonywanych przez członków tych zespołów (standardowe naprawy, zgłaszanie awarii i zapotrzebowania na części zamienne itp.). Koordynator w centrali, dzięki dostępowi do panelu administracyjnego, uzyskał możliwość bieżącego śledzenia pozycji poszczególnych ekip, przypisywania im konkretnych zleceń w zależności od lokalizacji oraz aktualnego obłożenia zadaniami.

Dodatkowo wprowadzono system współzawodnictwa polegający na tym, że niektóre interwencje zostały udostępniane wszystkim zespołem i mogły być wykonywane (za dodatkowym wynagrodzeniem) przez te zespoły, które były w stanie zareagować najszybciej.

Zwiększenie efektywności i redukcja czasu realizacji interwencji

Dzięki wdrożeniu i szybkiemu przeszkoleniu z naszego rozwiązania już po kilku tygodniach Klient osiągnął wiele istotnych korzyści, m.in:

  • zwiększenie wygody i efektywności zarządzania zespołami przez koordynatora
  • zwiększenie satysfakcji pracowników terenowych
  • podniesienie jakości serwisu oraz radykalne skrócenie czasu reakcji na pojawiające się zgłoszenia
  • podniesienie jakości wykonywanej pracy dzięki zastosowaniu “ponaprawczych” list weryfikacyjnych i dokumentacji zdjęciowej

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close