Usprawnienie procesu zlecania i egzekwowania interwencji serwisowych

Skuteczne delegowanie zadań w terenie

Firma zajmująca się serwisowaniem miejskich stacji rowerowych oferujących wynajem na minuty borykała się z problemem niskiej efektywności zespołów terenowych oraz problemami z efektywnym, szybkim reagowaniem na zgłaszane przez użytkowników awarie.

Cały proces opierał się na przyjmowaniu zgłoszeń telefonicznych i SMSowych, a następnie przez kontakt telefoniczny z kolejnymi ekipami w terenie w celu sprawdzenia ich aktualnej dostępności i lokalizacji oraz oddelegowaniu najodpowiedniejszych zasobów do konkretnej interwencji. Takie rozwiązanie było bardzo czasochłonne i nie dawało możliwości weryfikacji faktycznej dostępności serwisantów, ani jakości wykonywanej przez nich pracy.

Wykorzystanie systemu Skilltelligence do zarządzania obiegiem zleceń terenowych

Firma wyposażyła kierowników swoich dwu- lub trzyosobowych zespołów w opracowaną przez Skilltelligence aplikację mobilną oraz - we współpracy z konsultantami Skilltelligence - przygotowała kilka scenariuszy zadań, typowo wykonywanych przez członków tych zespołów (standardowe naprawy, zgłaszanie awarii i zapotrzebowania na części zamienne itp.). Koordynator w centrali, dzięki dostępowi do panelu administracyjnego, uzyskał możliwość bieżącego śledzenia pozycji poszczególnych ekip, przypisywania im konkretnych zleceń w zależności od lokalizacji oraz aktualnego obłożenia zadaniami.

Dodatkowo wprowadzono system współzawodnictwa polegający na tym, że niektóre interwencje zostały udostępniane wszystkim zespołem i mogły być wykonywane (za dodatkowym wynagrodzeniem) przez te zespoły, które były w stanie zareagować najszybciej.

Zwiększenie efektywności i redukcja czasu realizacji interwencji

Dzięki wdrożeniu i szybkiemu przeszkoleniu z naszego rozwiązania już po kilku tygodniach Klient osiągnął wiele istotnych korzyści, m.in:

  • zwiększenie wygody i efektywności zarządzania zespołami przez koordynatora
  • zwiększenie satysfakcji pracowników terenowych
  • podniesienie jakości serwisu oraz radykalne skrócenie czasu reakcji na pojawiające się zgłoszenia
  • podniesienie jakości wykonywanej pracy dzięki zastosowaniu “ponaprawczych” list weryfikacyjnych i dokumentacji zdjęciowej

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06