Tajemniczy Klient? Firmy takie jak Twoja już mają swojego asa w rękawie!

Dlaczego Tajemniczy Klienci są potrzebni Twojej firmie?

Poziom sprzedaży Twojego produktu lub usługi zależy nie tylko od ich atrakcyjności i konkurencyjności, ale także od towarzyszącej im "otoczki" marketingowej. Integralną częścią budowania wrażenia klienta na temat Twojej oferty jest to, jak zostanie zakomunikowana przez pracownika w placówce, która ją oferuje. Przestrzeganie odpowiednich procedur, odpowiednie zachowanie, komunikowanie przez sprzedawcę odpowiednich informacji ma decydujący wpływ na decyzję klienta. A jak najlepiej sprawdzić, czy to, co widzi klient, jest zgodne z naszymi założeniami?

Audyty secret client udzielą odpowiedzi na Twoje pytania

Firmy wkładają wiele wysiłku, aby dobrze zrozumieć proces decyzyjny klienta, odpowiedzieć na jego ewentualne wątpliwości, wyeksponować odpowiednie atuty oraz, o ile takie będą założenia, zakomunikować korzyści płynące ze skorzystania z obowiązujących promocji.

Przeszkolenie wszystkich sprzedawców lub pracowników obsługi jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonych firm - jeszcze trudniejsze jest sprawdzenie w rzeczywistych warunkach czy opracowane procedury zostały odpowiednio przyswojone przez pracowników. Jak wynika z naszego doświadczenia, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić rzeczywisty poziom przygotowania pracowników. I tu do akcji wkracza Tajemniczy Klient.

Audyt secret client – zobacz swój biznes oczami Twoich klientów

Audyty secret client polegają na dosłownym... wejściu w buty klienta. Kontroler wypełnia kroki, które przewiduje szczegółowy scenariusz tajemniczego klienta, dzięki czemu sprawdza dokładnie, na jakim poziomie jest obsługa sklepu. Raport, który sporządza taki Tajemniczy Klient, jest kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi - skutkuje lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług.

Czy wiesz, że:

klient_w_sklepie

 

... zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 30% interakcji jest realizowanych prawidłowo?

shutterstock_49590595

 

 

... nasi audytorzy, którzy są typowymi klientami, najlepiej wcielą się w rolę opisaną przez scenariusz tajemniczego klienta?

Skilltelligence dysponuje w terenie blisko 10 tysiącami audytorów, którzy są zwykłymi klientami - uzyskany przez Ciebie raport z badania Tajemniczego Klienta w sieci współpracujących placówek pokaże rzeczywisty poziom wdrożenia wymaganych procedur. Liczebność naszej populacji badaczy pozwala także zapewnić, że nasi tajemniczy klienci nie zostaną rozpoznani.

Koordynacja tajemniczych klientów – aplikacja mobilna i system zarządzania tysiącami osób

Sprawdź, jak łatwo można przeprowadzić audyt secret client przy pomocy rozwiązań Skilltelligence i jak dużo można zyskać przeprowadzając kontrolę procedur tymi metodami!

Efektywne badania! Tajemniczy Klient zapewni Ci to, że:

Sprawdzisz faktyczny poziom wiedzy i profesjonalizm pracownika o twoich produktach lub usługach.

Zweryfikujesz czy pracownicy przestrzegają ustalonych procedur w działaniu oraz w podejściu do klienta

Zweryfikujesz rzeczywisty poziom wiedzy i jakości obsługi, gdyż pracownicy traktują badacza jak zwykłego klienta.

Wzbogacisz system motywacyjny dla pracowników o elementy związane ze standardem obsługi oraz efektywnością.

Dzięki usprawnieniu procesów obsługi oraz poprawieniu zakresu szkoleń, nasi klienci obserwują
15-25% wzrost kluczowych wskaźników.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close