Tajemniczy Klient? Firmy takie jak Twoja już mają swojego asa w rękawie!

Dlaczego Tajemniczy Klienci są potrzebni Twojej firmie?

Poziom sprzedaży Twojego produktu lub usługi zależy nie tylko od ich atrakcyjności i konkurencyjności, ale także od towarzyszącej im "otoczki" marketingowej. Integralną częścią budowania wrażenia klienta na temat Twojej oferty jest to, jak zostanie zakomunikowana przez pracownika w placówce, która ją oferuje. Przestrzeganie odpowiednich procedur, odpowiednie zachowanie, komunikowanie przez sprzedawcę odpowiednich informacji ma decydujący wpływ na decyzję klienta. A jak najlepiej sprawdzić, czy to, co widzi klient, jest zgodne z naszymi założeniami?

Audyty secret client udzielą odpowiedzi na Twoje pytania

Firmy wkładają wiele wysiłku, aby dobrze zrozumieć proces decyzyjny klienta, odpowiedzieć na jego ewentualne wątpliwości, wyeksponować odpowiednie atuty oraz, o ile takie będą założenia, zakomunikować korzyści płynące ze skorzystania z obowiązujących promocji.

Przeszkolenie wszystkich sprzedawców lub pracowników obsługi jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonych firm - jeszcze trudniejsze jest sprawdzenie w rzeczywistych warunkach czy opracowane procedury zostały odpowiednio przyswojone przez pracowników. Jak wynika z naszego doświadczenia, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić rzeczywisty poziom przygotowania pracowników. I tu do akcji wkracza Tajemniczy Klient.

Audyt secret client – zobacz swój biznes oczami Twoich klientów

Audyty secret client polegają na dosłownym... wejściu w buty klienta. Kontroler wypełnia kroki, które przewiduje szczegółowy scenariusz tajemniczego klienta, dzięki czemu sprawdza dokładnie, na jakim poziomie jest obsługa sklepu. Raport, który sporządza taki Tajemniczy Klient, jest kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi - skutkuje lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług.

Czy wiesz, że:

klient_w_sklepie

 

... zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 30% interakcji jest realizowanych prawidłowo?

shutterstock_49590595

 

 

... nasi audytorzy, którzy są typowymi klientami, najlepiej wcielą się w rolę opisaną przez scenariusz tajemniczego klienta?

Skilltelligence dysponuje w terenie blisko 10 tysiącami audytorów, którzy są zwykłymi klientami - uzyskany przez Ciebie raport z badania Tajemniczego Klienta w sieci współpracujących placówek pokaże rzeczywisty poziom wdrożenia wymaganych procedur. Liczebność naszej populacji badaczy pozwala także zapewnić, że nasi tajemniczy klienci nie zostaną rozpoznani.

Koordynacja tajemniczych klientów – aplikacja mobilna i system zarządzania tysiącami osób

Sprawdź, jak łatwo można przeprowadzić audyt secret client przy pomocy rozwiązań Skilltelligence i jak dużo można zyskać przeprowadzając kontrolę procedur tymi metodami!

Efektywne badania! Tajemniczy Klient zapewni Ci to, że:

Sprawdzisz faktyczny poziom wiedzy i profesjonalizm pracownika o twoich produktach lub usługach.

Zweryfikujesz czy pracownicy przestrzegają ustalonych procedur w działaniu oraz w podejściu do klienta

Zweryfikujesz rzeczywisty poziom wiedzy i jakości obsługi, gdyż pracownicy traktują badacza jak zwykłego klienta.

Wzbogacisz system motywacyjny dla pracowników o elementy związane ze standardem obsługi oraz efektywnością.

Dzięki usprawnieniu procesów obsługi oraz poprawieniu zakresu szkoleń, nasi klienci obserwują
15-25% wzrost kluczowych wskaźników.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06