Aktualności

zarządzanie zespołem wolontariuszy

Zarządzanie zespołem wolontariuszy z Teamfiniti

Wolontariat społeczny, zarządzanie i koordynowanie szeroko zakrojonych działań z zaangażowaniem dużych grup uczestników stanowi zwykle znaczące wyzwanie, ponieważ mimo wyznaczenia liderów lub kierowników danych grup, w trakcie realizacji ciężko zapanować nad spójnym i terminowym przekazem dla wszystkich zainteresowanych. Na szczęście nasze narzędzie Teamfiniti, choć powstało głównie z myślą o projektach badawczych dla klientów korporacyjnych, nadaje się również do zadania, jakim jest zarządzanie zespołem wolontariuszy.

Czytaj więcej

4 nietypowe projekty z wykorzystaniem crowdsourcingu

Firmy z różnych branż mają często potrzeby, których realizacja przysparza sporych kłopotów osobom „wyróżnionym” do poprowadzenia tego typu projektów. Poniżej opowiem o kilku, z którymi zgłosili się do nas Klienci.

Zacznę jednak od wstępu – kiedy warto sięgnąć po telefon i zadzwonić do nas? Wspólnym mianownikiem wszelkich nietypowych (niedotyczących badań w terenie, ani ankiet) projektów jest konieczność zmobilizowania określonej wielkości zespołu ludzi do wykonania mniej lub bardziej złożonych zadań. Ważne jest jednak to, że mowa tutaj o wielu podobnych lub identycznych zadaniach wykonanych wiele razy, a nie jednym dużym projekcie, składającym się z wielu etapów i zadań (choć…

Czytaj więcej
zarządzanie akwizytorami

Zarządzanie akwizytorami może być kłopotliwe, ale nie z Teamfiniti!

Praca akwizytora nie jest prosta i nie każdemu może ona odpowiadać, jednak jeśli już ktoś podejmuje się tego zadania, to warto, żeby brał je na poważnie i dostarczał określone wyniki w postaci sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy. Jednak jak sprawdzić, czy akwizytorzy wywiązują się ze swojego zadania? W dłuższej perspektywie jest to oczywiście widoczne, jednak to strata czasu – w końcu inna osoba mogła go wykorzystać bardziej efektywnie. Do rozwiązywania takich problemów powstało narzędzie Teamfiniti!

Czytaj więcej

7 czynników wpływających na sukces akcji Below The Line (BTL)

Choć trudno jest dzisiaj postawić wyraźną granicę między działaniami Below The Line (BTL) i Above The Line (ATL) w tradycyjnym ich ujęciu (internet!), a część profesjonalistów kwituje takie próby ironicznym uśmiechem, to na potrzeby tego artykułu skorzystanie z takich definicji będzie przydatne.

Artykuł został napisany jako podsumowanie różnych spostrzeżeń, które przez kilka już lat działania udało się nam zebrać podczas realizowania różnych projektów związanych z badaniem skuteczności działań BTL, zarówno jeżeli chodzi o wywiązywanie się z pewnych ustaleń przez sieci handlowe, jak i skuteczność własnych służb sprzedażowych, a także oceny atrakcyjności tych akcji dla samych konsumentów. Podręczniki marketingu…

Czytaj więcej

5 nieoczywistych przypadków, w których zadziałał crowdsourcing

W naszym cyklu artykułów piszemy o różnych sposobach wykorzystania crowdsourcingu w biznesie. Zazwyczaj opieramy się na typowych usługach, które Skilltelligence świadczy na rzecz swoich Klientów i takich projektach, których realizujemy najwięcej. Są to jednak zadania w większości typowe i dość oczywiste dla procesu, jakim jest crowdsourcing: szybkie pozyskiwanie danych z dużej liczby placówek handlowych lub usługowych, zasięganie opinii na dowolny temat, tajemniczy klient itp.

Od czasu do czasu zwracają się do nas organizacje (nie tylko firmy, ale także np. fundacje czy NGOs), które potrzebują wsparcia w zakresie organizacji wszelakich projektów, szczególnie…

Czytaj więcej

Crowdsourcing a Lead Marketing

Mamy za sobą kolejny udany projekt pokazujący, że w razie potrzeby możemy realizować bardziej złożone projekty, dostarczając danych wykraczających poza typowe obserwacje terenowe w sklepach i placówkach obsługowych. 

Crowdsourcing a lead marketing

Projekt, o którym mowa to wykorzystanie naszej społeczności do pozyskiwania tzw. leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów dla określonych produktów lub usług. Ponieważ projekty, których założenia są oparte o lead marketing zdarzają nam się nieczęsto, ale zaczynamy coraz przychylniej na nie patrzeć, szczególnie jako uzupełnienie zleceń dotyczących naszej tradycyjnej działalności badawczej, pozwalające na ‘zasilenie’ naszej społeczności interesującymi i pozwalającymi dobrze zarobić zadaniami. 

 

Lead…

Czytaj więcej

Sampling produktu – Czy focus grupy to jedyny sposób na sprawdzenie reakcji klientów na nasz produkt lub usługę?

Skoro takie pytanie pojawia się na początku tego artykułu to nietrudno zgadnąć, że zgodnie z „prawem Betteridge’a”, odpowiedź brzmi „nie”. 🙂 Co więcej, w tym tekście opowiem o tym jak sprawdza się nasza społeczność, kiedy wymagany jest sampling produktu czy usługi, dając znacznie wiarygodniejsze wyniki niż jakakolwiek focus grupa.

Zacznijmy od przytoczenia scenariusza, który zrealizowaliśmy niedawno dla naszego klienta znanej sieci restauracji. Sieć, o której mowa miała od pewnego czasu wątpliwości dotyczące receptury jednego z dań. Żeby upewnić się, czy zasadna jest zmiana receptury, słusznie podjęto decyzję o tym, żeby w kilku…

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami terenowymi nie musi być trudne!

Z rozmów z naszymi klientami, zarówno tymi, którzy zlecają badania naszym siłom terenowym (5 tysięcy badaczy na terenie kraju), jak i tymi, którzy wykorzystują nasze rozwiązanie informatyczne do zarządzania własnymi siłami sprzedażowymi, wyłania się niemal uniwersalny trend  – coraz więcej firm zaczyna poszukiwać sposobów zwiększenia efektywności operacyjnej takich sił, aby w miarę możliwości, zredukować ich liczebność i ograniczyć ponoszone koszty.

W tym krótkim artykule nie będę koncentrował się na tych pierwszych, którzy korzystają z naszych badaczy, aby sprawdzać i  rozliczać swoich pracowników lub współpracowników z wywiązywania się z umów dystrybucyjnych, lub merchandisingowych. Zajmiemy się tymi, którzy mając własne…

Czytaj więcej

Aplikacja do zarządzania pracownikami tymczasowymi, która podnosi efektywność

Zaryzykuję twierdzenie, że każda firma, która zajmuje się dystrybucją materiałów reklamowych, ulotek czy naklejaniem plakatów mierzy się z tym samym problemem: jakość pracy i rzetelność pracowników tymczasowych, dorywczych, czy sezonowych pozostawia wiele do życzenia.

Nie zawsze, rzecz jasna, bo wiele zależy tu indywidualnie od człowieka. Czasami też kuleje kwestia szkoleń i doświadczenia. Jednak często pokusa pójścia „na łatwiznę” podczas wykonywania pracy terenowej jest tak duża, że trudno się jej oprzeć.

Również jako mieszkańcy widzieliśmy nie raz plik ulotek rozrzucony w okolicy śmietnika, albo na pobliskim trawniku. Gazetki promocyjne wciśnięte w płot, ulotki i plakaty ponaklejane byle…

Czytaj więcej

Formy promocji w handlu detalicznym (BTL)

Już pewien czas temu przeprowadziliśmy wśród naszych respondentów ankietę, której celem było sprawdzenie jakie formy promocji są w stanie przekonać konsumentów do zmiany przyzwyczajeń zakupowych. Wtedy głównym obszarem naszego zainteresowania było sprawdzenie, czy i jak można wpłynąć na to, aby przysłowiowy Kowalski (pozdrawiamy!) zmienił swoje przyzwyczajenia i zamiast np. majonezu Winiar kupił Kielecki lub vice versa. Niezależnie od tego czy, zważywszy na siłę „stronnictw majonezowych” poszczególnych marek, taka zmiana przyzwyczajeń jest możliwa, w badaniu okazało się jednoznacznie, że najsilniejszą moc przekonywania ma pieniądz – zarówno w formie zniżki na produkt, czy np. zakupu dwóch opakowań w cenie…

Czytaj więcej

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close