Aktualności

Jak niedrogo i szybko pozyskać informacje o produkcie bezpośrednio ze sklepów?

Żyjemy w erze dynamicznego rozwoju technologicznego, który obejmuje wszystkie dziedziny, a więc również badania rynku i audyty placówek. Często słyszymy w rozmowach z naszymi klientami, że np. sprawdzenie dostępności produktu na półce czy odpowiedniego wdrożenia promocji POS kosztuje majątek. Tym artykułem chcemy rozwiać mity i przedstawić fakty, które zmienią postrzeganie badań rynku realizowanych przez system Skilltelligence jako skutecznego, innowacyjnego i dostępnego dla wszystkich narzędzia do podnoszenia poziomu sprzedaży.

Zapraszamy do przeczytania najnowszego artykułu w serwisie MARKETER+

 

Czytaj więcej

Monitoruj działania ludzi w terenie z dowolnego miejsca. Rozpocznij 14-dniowy, darmowy test już dzisiaj!

Coraz częściej spotykamy się z Klientami, którzy swoją sprzedaż realizują z wykorzystaniem służb terenowych firm trzecich (np. dystrybutorów) lub takimi, którzy chcą w działania merchandisingowe i sprzedażowe zaangażować dużą liczbę swoich pracowników w terenie – takich projektów mamy już całkiem dużo na naszym koncie. Z kolei inny, dowiedziawszy się o możliwościach naszego systemu informatycznego oraz aplikacji mobilnej, stwierdził, że w pełni rozwiązuje on potrzeby związane z zarządzaniem serwisantami w zakresie kierowania ich do instalacji i napraw sieci. Ponieważ delegowanie zadań (sprzedażowych, merchandisingowych, serwisowych itp.) i prowadzenie komunikacji na taką skalę z setkami osób w terenie przy pomocy maila jest po…

Czytaj więcej

Skuteczne sposoby zarządzania sprzedażą przy wykorzystaniu rozwiązań Skilltelligence

Chyba każdy menedżer sprzedaży zna sytuacje gdy z raportów, które otrzymuje z terenu wynika, że produkt jest obecny we wszystkich zleconych punktach, właściwie wyeksponowany oraz że towarzyszą mu wszystkie obowiązkowe materiały POS. Mimo to jednak sprzedaż nie jest zgodna z oczekiwaniami – co może być tego przyczyną? 

Poza nielicznymi sytuacjami, w których produkt jest ewidentnie “nietrafiony” i nikt nie chce po niego sięgać, najczęstszym problemem jest to, że mimo deklaracji terenowych sił sprzedażowych (niezależnie od tego czy własnych czy “kontraktowych”) faktyczny stan dystrybucji i ekspozycji mocno odbiega od deklaracji. Odpowiedzią na ten problem jest niezależna, obiektywna weryfikacja stanu…

Czytaj więcej

Monitoring cen – ile to kosztuje?

Nasza współpraca z klientami pokazuje, że ceny tego samego produktu w różnych lokalizacjach sklepów tej samej sieci mogą się różnić nawet o 40%, a rabat udzielany sieci handlowej przez producenta nawet w 45% przypadków nie jest przekazywany dalej do klienta, tylko „zasila” budżet sieci handlowej. Co więcej, jeżeli klient sklepu lub placówki nie jest w stanie znaleźć ceny produktu w przeciągu pierwszych 5 sekund i zostać skutecznie przekonany o tym, że jest to cena promocyjna, drastycznie wpływa to na jego decyzję zakupową.  Sprawdź poniżej w jaki sposób możesz wykorzystać wiarygodne informacje z placówek do optymalizacji cen i wzrostu sprzedaży Twoich…

Czytaj więcej

Raport – badanie suplementów magnezowych

W czerwcu, zauważając wzmożoną kampanię reklamową produktu MenMag firmy Aflofarm, postanowiliśmy zadać naszym respondentom kilka pytań na temat magnezu w ogóle oraz o to, jakie marki znają i które z nich najbardziej rzucają się w oczy w odwiedzanych placówkach. Badanie zostało przeprowadzone w dniu 4 czerwca br. na grupie 200 członków społeczności Skilltelligence.

Pobierz raport “Badanie suplementów magnezowych”:

Badanie_suplementów_magnezowych_Skilltelligence_04_06_2019

Umów się na darmowe przygotowanie scenariusza na Twoje potrzeby.. Zadzwoń pod numer tel. +48 517 470 748 lub napisz na biuro@skilltelligence.pl . Dołącz do Grupy Żywiec, Acer, PepsiCo, Johnson & Johnson oraz dziesiątek…

Czytaj więcej

Odbij swoją kreację od kilku tysięcy ludzi! 🙂

Działając w branży związanej z komunikacją marketingową wiemy jak wiele zależy od tego czy opracowana przez nas kreacja i przekaz trafiają w zamierzony sposób do odbiorców. Biorąc pod uwagę to jak kosztowne jest “przepuszczenie przez analityczną wyżymaczkę” różnych pomysłów na kreacje marketingowe, wielu marketerów zmuszonych jest na wczesnym etapie prac, na podstawie “gut feeling”, eliminować nawet obiecujące projekty. Dzięki łatwości zmobilizowania nawet kilkutysięcznego grona recenzentów za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej, możemy pomóc w uniknięciu takich pułapek i uratować projekty, które mają wyraźny potencjał! Nasze rozwiązanie, w którym w ciągu kilkunastu minut można uzyskać opinie kilkuset osób, a mając więcej czasu…

Czytaj więcej

Zamęcz swoją aplikację! 🙂

Jako twórcy aplikacji mobilnej i serwisów internetowych bardzo dobrze wiemy jak wiele wysiłku należy włożyć w testowanie tych rozwiązań i pozyskiwanie opinii użytkowników. Posiadając około 9 tysięczną grupę stałych użytkowników naszej aplikacji (a zainstalowało ją już niemal 70 tysięcy!) możemy pomóc w pozyskaniu testerów także dla Twojego produktu. Korzyści są wielkie, a koszty znikome –  nawet za 15 zł uzyskasz opinię od naszego testera, a pierwsze wyniki zobaczysz już w kilkadziesiąt minut po rozpoczęciu testowania! Tego typu projekty realizujemy dla naszych Klientów coraz częściej – zachęcamy do zapoznania się z poniższymi informacjami i skorzystania z oferty.

Związana ze…

Czytaj więcej

Sprawdzanie promocji – ile to kosztuje?

Wprowadzenie promocji POS (w punkcie sprzedaży) w określonym przedziale czasowym może znacząco zwiększyć sprzedaż Twoich produktów (wg niektórych źródeł dobrze przeprowadzona promocja może dawać zwrot z inwestycji nawet na poziomie 800%). Jest jednak jeden warunek – promocja musi być skoordynowana we wszystkich kanałach komunikacji: od ATL po specjalne ekspozycje w placówkach handlowych lub usługowych. Ponieważ cała taka promocja jest łańcuchem powiązanych ze sobą zdarzeń, jej efekt zależał będzie w całości od najsłabszego ogniwa. Z naszych obserwacji wynika, że takim ogniwem jest zwykle dystrybucja oraz odpowiednia ekspozycja (i dostępność w ogóle!)  produktów w placówce. Przykład naszego klienta pokazuje, że dzięki kontroli…

Czytaj więcej

Tajemniczy klient – ile to kosztuje?

Czy wiesz, że zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 45% interakcji jest realizowanych prawidłowo? Jak wynika z pozyskanych przez Skilltelligence danych, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić faktyczny poziom przygotowania pracowników. Raport, który po wizycie sporządza Tajemniczy Klient może być kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi oraz skutkować lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług. Dzięki optymalizacji procesów obsługi, weryfikacji skuteczności szkoleń oraz wprowadzeniu elementów grywalizacji wśród pracowników, nasi klienci obserwują 20-35% poprawę kluczowych wskaźników związanych z obsługą. Zobacz na poniższym przykładzie w jaki sposób badanie przeprowadzone badanie przez Skilltelligence doraźnie pomogło jednemu…

Czytaj więcej

Barometr Aktywności Promocyjnej w Sklepach Spożywczych – Maj 2019 r.

W kolejnej edycji badania aktywności branży FMCG w punktach sprzedaży, na przełomie kwietnia i maja 2019 roku, audytorzy firmy Skilltelligence zostali wysłani do 500 małych i średnich sklepów spożywczych z misją zbadania aktywności promocyjnej producentów w punkcie sprzedaży. Zgodnie z dotychczasowym podejściem, zadaniem naszych badaczy było wskazanie najbardziej widocznych form promocji POS w działach napojów bezalkoholowych, piwa, słonych przekąsek i słodyczy oraz lodów. W tej edycji ponownie pytamy także o typ stosowanej promocji (np. obniżka ceny lub gratis) oraz o widoczność i siłę przekonywania promocji do dokonania zakupów.

Przedstawione w niniejszym raporcie wyniki badania opierają się na samodzielnej…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close