Aktualności

Cykliczne badanie aktywności promocyjnej

Chcesz sprawdzić skuteczność własnych działań promocyjnych w miejscu sprzedaży albo podpatrzyć działania konkurencji? Skilltelligence to właściwy adres.

Jednym z ogromnych atutów posiadania dużej grupy współpracujących audytorów, będących zarazem zwykłymi konsumentami, jest możliwość skierowania do nich pytań o codzienne decyzje konsumenckie lub zakupowe.

Najlepsi możliwi audytorzy

Nasza społeczność składa się z około 6 tysięcy konsumentów, którzy regularnie odwiedzają sklepy ogólnospożywcze — nie tylko ze względu na zadania badawcze, ale przede wszystkim w ramach zaspokajania swoich codziennych potrzeb. Dlatego też niemal od początku naszej działalności regularnie kierujemy do nich pytania dotyczące odwiedzanych punktów detalicznych. Chcemy się…

Czytaj więcej

Tłumaczenie marketingowego na pszczeli

tłumaczenie_marketingowego_na_pszczeli

Współpracująca z nami kilkutysięczna rzesza audytorów, nazywanych przez nas Pszczołami, to ciekawa społeczność. Stanowi swoisty przekrój społeczeństwa, choć nie można jej nazwać reprezentatywną. Składają się na nią głównie osoby młode — z racji wykorzystywania przez nas aplikacji mobilnej BuzzBee.

Znajdziemy w tym gronie bardzo różne indywidua: siedemnastoletniego Jaśka z Suwałk (właśnie rozpoczyna praktyki zawodowe w lokalnej piekarni), trzydziestopięcioletnią panią Basię (laborantka na urlopie macierzyńskim, aktualnie poświęca dużo czasu na spacery z wózkiem po rodzimym Poznaniu), a także pana Stanisława (góral-księgowy z malowniczego Karpacza). Każda z tych osób ma inne kompetencje i zainteresowania, styka się na…

Czytaj więcej

Kim są nasi audytorzy i dlaczego dla nas pracują?

Skilltelligence składa się z dwóch zasadniczych elementów: systemu baz danych oraz aplikacji mobilnej BuzzBee. Pierwszy stanowi trzon administrujący informacjami (jego częścią jest również interfejs samoobsługowy), drugi służy do komunikacji ze współpracującymi audytorami. Mówiąc inaczej, aplikacja odpowiada za gromadzenie danych i przekazywanie ich do systemu, co nie byłoby możliwe bez aktywnych użytkowników BuzzBee.

Nasz model opiera się na współpracy z tysiącami osób, które szybko i „masowo” wykonują określone zadania badawcze. Zbieranie przez nich informacji porównujemy do gromadzenia pyłku kwiatowego przez pracowite i wszędobylskie pszczoły, stąd tak właśnie nazywamy członków naszej organizacji.

Zarówno my, jak…

Czytaj więcej

Kilka tygodni versus kilka godzin

Platforma Skilltelligence powstała w oparciu o doświadczenia swoich założycieli. Kilkanaście lat pracy w różnych branżach (telekomunikacja, FMCG, konsalting) pozwoliło im dostrzec pewną powszechną prawidłowość. W swojej codziennej działalności firmy bardzo często natrafiają na tę samą przeszkodę – brak możliwości pozyskania szybkiej i precyzyjnej informacji z rynku. Taki problem może się pojawić na każdym etapie wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, a także, co gorsza, w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej, wymagającej podjęcia natychmiastowych działań.

Klasyczne rozwiązania w postaci agencji badań rynku nie zawsze są w stanie zaoferować rozwiązania na miarę potrzeb danego biznesu. Tego rodzaju podmioty funkcjonują na ogół w dużych ośrodkach…

Czytaj więcej

Czym jest crowdsourcing i jaki ma związek ze Skilltelligence?

Crowdsourcing to pojęcie pierwszy raz użyte w 2006 r., choć historycznych przykładów można doszukiwać się znacznie wcześniej. Dosłownie przetłumaczyć je można jako „czerpanie z tłumu” (nic zatem dziwnego, że powszechnie stosuje się nazwę angielskojęzyczną). Terminem tym określa się działanie polegające na zaangażowaniu szerokiej grupy ludzi do realizacji jakiegoś przedsięwzięcia. Jego cechą charakterystyczną jest to, że zadanie zleca się tłumowi, czyli nieokreślonej liczbie przypadkowych ludzi.

Chronometr i konserwa

Pierwszą uznawaną za crowdsourcingową akcją była „The Longitude Prize” z 1714 r. Wielka Brytania, potęga kolonialna i posiadacz ogromnej floty morskiej, na skutek błędów w nawigacji morskiej…

Czytaj więcej

W jakie formy promocji POS warto inwestować?

Wykres pokazujący skłonność do zaminy przyzwyczajeń zakupowych w zależności od płci.

Wszyscy poświęcamy bardzo dużo uwagi, energii i środków na jak najlepsze zaprezentowanie i wypromowanie naszego produktu w placówkach handlowych. Zastanawiamy się czy wydać pieniądze na plakaty, naklejki promocyjne a może specjalne podajniki promocyjne do naszego produktu. Jednak, jak wynika z naszego mikro badania zrealizowanego wśród naszych respondentów (osoby relatywnie młode), najbardziej do nich przemawiają wymierne korzyści obejmujące obniżkę ceny, dodatkowy egzemplarz produktu w cenie lub inny “gratis”. W naszym badaniu zadaliśmy trzy proste pytania – jakie narzędzia promocji POS mogą spowodować zmianę przyzwyczajenia zakupowego dotyczącego konkretnego produktu, jakie materiały promocyjne oddziałują najsilniej na kupujących oraz, co także jest istotne –…

Czytaj więcej

Jaki jest poziom aktywności Twojej branży w POS?

Promocja POSM - wykres aktywności dla różnych branż.

O ile monitoring mediów daje całkiem dobre pojęcie o poziomie aktywności Twoich konkurentów w ATL to już nieco trudniej otrzymać obiektywny obraz tego jak wygląda aktywność producentów w punkcie sprzedaży.

Wykorzystując nasz atut, którym jest kilkadziesiąt tysięcy badaczy działających w modelu crowdsourcingowym w całej Polsce możemy nieco usystematyzować obraz rynku pod kątem aktywności w punkcie sprzedaży. Ogromnym walorem naszej bazy audytorów jest to, że badania wykonują doraźnie i, de-facto, są w większej mierze zwykłymi konsumentami i jako tacy zwracają uwagę na najskuteczniejsze i najbardziej widoczne rozwiązania promocji w punkcie sprzedaży.

Czytaj więcej

Obsługa Programów Lojalnościowych – różnica pomiędzy skutecznym a nieskutecznym programem lojalnościowym

analiza otoczenia i programy lojalnościowe

 

Założenie programów lojalnościowych jest stosunkowo proste. Zakupując towary lub usługi u danego przedsiębiorcy, konsument otrzymuje punkty, które może następnie wymienić na zniżki lub produkty promocyjne dostępne u danego przedsiębiorcy. Takie działanie ma na celu obopólny zysk. Konsument otrzymuje zniżki i gratisowe produkty w zamian za zakupy, które i tak planował zrobić, a przedsiębiorca zyskuje wiernego klienta. W końcu konsument wróci zrobić zakupy w puncie sprzedaży, w którym otrzymał punkty, a jeżeli zabraknie mu kilku punktów do zniżki lub nagrody, to może dokupić dodatkowe produkty, by dany pułap osiągnąć, co z kolei przekłada się na większą sprzedaż u…

Czytaj więcej

Merchandising – co warto wiedzieć cz.I

badania marketingowe

Merchandising to narzędzie tak efektywne w sprzedaży, że nie sposób pominąć go podczas prowadzenia handlowej działalności gospodarczej. Jasno wskazują na to badania rynku potwierdzone przez mystery shopping. O samym merchandisingu pisaliśmy już wcześniej, jak natomiast możesz tę teorię wykorzystać w praktyce?

Czytaj więcej

Jak badania rynku wkroczyły w nową erę

badania marketingowe nowej ery artykuł

Każda firma działająca na rynku, nieustannie walczy o swoją pozycję, a nie jest to zadanie proste. By utrzymać się w „grze”, zdobyć nowych i utrzymać starych klientów konieczne jest ciągłe dostosowywanie się do zmian, do jakich dochodzi na rynku. Poznanie takich zmian nie jest zadaniem, jakie przedsiębiorcy muszą wykonać samodzielnie, zrobi to za nich agencja badania rynku. Ale jak?

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close