Aktualności

Jak w 3 prostych krokach zrealizować audyt placówek handlowych

Przeprowadzenie audytu handlowego brzmi jak zadanie na wiele tygodni planowania i realizacji. Skilltelligence pozwoli zrealizować je w zaledwie kilka godzin.

Nie będzie odkrywczym stwierdzenie, że kluczem do skutecznej akcji promocyjnej jest odpowiednia dystrybucja i ekspozycja produktów w placówkach handlowych. Osoby za nie odpowiedzialne po stronie dostawcy często muszą zadowolić się zapewnieniami przedstawicieli współpracujących sieci handlowych, że promowany produkt znalazł się we wszystkich wyznaczonych punktach sprzedaży i został tam prawidłowo wyeksponowany. Tymczasem, jak pokazuje doświadczenie naszych klientów, bardzo często występują w tym obszarze duże rozbieżności między ustaleniami a rzeczywistością. Różnice mogą polegać na opóźnieniach względem założonego harmonogramu,…

Czytaj więcej

Barometr Aktywności Promocyjnej w Sklepach Spożywczych 11 – 2018

Pobierz Raport POSM 11-2018 w formacie PDF

W kolejnej edycji badania aktywności branży FMCG w punktach sprzedaży, w dniach 26 października do 15 listopada 2018 roku, audytorzy firmy Skilltelligence zostali wysłani do 500 małych i średnich sklepów spożywczych z misją zbadania aktywności promocyjnej producentów w punkcie sprzedaży. Zgodnie z dotychczasowym podejściem, zadaniem naszych badaczy było wskazanie najbardziej widocznych form promocji POS w działach napojów bezalkoholowych, piwa, słonych przekąsek i słodyczy oraz lodów. W tej edycji ponownie pytamy także o typ stosowanej promocji (np. obniżka ceny lub gratis) oraz o widoczność i o to czy promocja skutecznie…

Czytaj więcej

Ankieta na temat Black Friday

Pobierz infografikę w pełnym rozmiarze w formacie PDF

Zapytaliśmy naszych respondentów co sądzą o Black Friday…
W badaniu, które przeprowadziliśmy 16 listopada wzięło udział 1000 osób. Nasi respondenci to głównie osoby młode (średnia wieku wyniosła 24 lata), aktywnie korzystające ze smartfonów i mediów społecznościowych. Odpowiedzi pochodzą z terenu całego kraju.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami ankiety, która została przeprowadzona w zaledwie 25 minut dzięki wykorzystywanemu przez Skilltelligence modelowi crowdsoucingowemu i aplikacji mobilnej BuzzBee.

Przeprowadź podobne badanie za pomocą naszego nowego narzędzia samoobsługowego: live.skilltelligence.pl

Czytaj więcej

Czekoladowe święta, czyli jak wykorzystać najlepszy okres sprzedażowy

Okres przedświąteczny to okres wzmożonej pracy dla bardzo wielu branż. Kiedy tylko ze sklepów znikną znicze i kwiaty nagrobne, pojawiają się w nich ozdoby świąteczne, propozycje upominków, a także… dużo czekolady. Z okazji Mikołajek i Bożego Narodzenia kupujemy i spożywamy jej całkiem pokaźne ilości.

Jaką czekoladę kupimy w okresie przedświątecznym?

 

Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się temu słodkiemu tematowi i zorganizowaliśmy szybkie badanie ankietowe na grupie 400 respondentów w wielu 18-50 lat. Zapytaliśmy ich o to, jakie wyroby czekoladowe znajdą się w ich mikołajkowo-świątecznych koszykach.

Wśród najpopularniejszych marek zdecydowanie dominuje swojsko się kojarzący…

Czytaj więcej

Ankiety i opinie

Aplikacja Skilltelligence działa w czasie rzeczywistym, dlatego każde zlecenie, które wymaga przeprowadzenia szybkiej ankiety lub zebrania ekspresowych opinii to zadanie dla nas.

Dysponując kilkoma tysiącami osób w całej Polsce, które na bieżąco sprawdzają zadania pojawiające się w aplikacji Skilltelligence na swoich telefonach możemy szybciej niż ktokolwiek inny zorganizować ekspresowe badanie opinii lub przeprowadzić ankietę. Członkowie społeczności, która aktywnie korzysta z aplikacji badawczej to głównie osoby młode – średnia wieku wynosi 24 lata, to głównie studenci i osoby rozpoczynające karierę zawodową. Dla wielu produktów i mediów jest to typowy profil odbiorcy, który zarazem niechętnie uczestniczy w focus-grupach lub badaniach…

Czytaj więcej

Audytorzy – źródło sukcesu projektów

Siłą Skilltelligence są jej Audytorzy, jako członkowie swoich lokalnych społeczności, znają środowisko, doskonale orientują się w terenie, bardzo często od razu wiedzą skąd i jak czerpać informacje w swojej okolicy.

Każdy realizowany przez nas projekt jest inny, jedne wykorzystują tylko „lokalność” Audytorów, ale są też takie, które uświadamiają nas i naszych Klientów w tym, że nasi Audytorzy są także typowymi, przeciętnymi konsumentami, a więc także odbiorcami produktów i usług naszych Klientów.

Gdzie nie można płacić kartą?

Naszym Klientem jest jeden z wiodących operatorów płatności elektronicznych, między innymi wyposażający sklepy i punkty usługowe w terminale…

Czytaj więcej

Crowdsourcing Mix – badanie z drugim dnem

Mnogość zastosowań crowdsourcingu sprawia, że Klienci wciąż zaskakują nas kreatywnymi pomysłami na wykorzystanie sił drzemiących w społeczności naszych audytorów.

Na każde wpływające do nas zapytanie reagujemy entuzjastycznie, zwłaszcza jeśli dotyczą one nowych dla nas obszarów. Dzięki innowacyjnym projektom mamy możliwość szybkiego nauczenia się, co jest kluczowe dla danej branży, albo w danym rodzaju przedsięwzięcia. To pozwala nieustannie udoskonalać naszą ofertę i dostosowywać ją do różnych specyficznych, nieoczywistych zastosowań.

Tylko zwykły store check?

Zaskakujące i ciekawe zastosowanie dla naszych rozwiązań mieliśmy okazję wdrożyć dzięki pewnemu przedsiębiorcy — Sadownikowi z Mazowsza. Poza hodowlą jabłoni jego biznes…

Czytaj więcej

Lokalne społeczności – nieocenione źródło informacji

Platforma Skilltelligence stanowi doskonałą alternatywę dla klasycznych metod pozyskiwania informacji z rynku. Jest ona od nich nie tylko znacznie szybsza, ale i istotnie tańsza.

Istnieją również pewne przedsięwzięcia, których praktycznie nie da się zrealizować inaczej niż w oparciu o crowdsourcing. Metoda ta oparta jest o outsourcing zadań do szerokiego grona osób i dzięki temu posiada gigantyczną przewagę nad innymi rozwiązaniami – pozwala ona sięgać do wyjątkowego i niezwykle cennego źródła informacji, jakim są przedstawiciele lokalnych społeczności.

Projektów opartych o crowdsourcing zrealizowaliśmy już kilkanaście. Część została zainicjowana przez nas, część została wykonana na zlecenie naszych klientów. Trzeba…

Czytaj więcej

Weekendowy blitzkrieg

Szczęście początkującego nam sprzyjało — ledwo zaczynając naszą przygodę z badaniami rynku zrealizowaliśmy projekt, który do dziś uważamy za modelowy.

Często jesteśmy proszeni o podanie przykładu, który najlepiej ilustrowałby to, co wyróżnia nasze usługi w obszarze badań rynku. Chętnie opowiadamy wówczas o jednym z naszych dokonań, który pieszczotliwie nazywamy „weekendowym blitzkriegiem”.

Badanie proste tylko z pozoru

Projekt na pierwszy rzut oka mógł wydawać się standardowy. Jeden z naszych stałych klientów planował rozległą akcję promocyjną we wszystkich sklepach sieci Żabka. Tego rodzaju przedsięwzięcia zawsze wymagają dobrej koordynacji przekazu reklamowego różnego rodzaju z zapewnieniem dostępności produktów…

Czytaj więcej

White Label – czym jest i dlaczego jest świetne?

Niekiedy rolę audytów pełnią nie członkowie społeczności Skilltelligence, a pracownicy i współpracownicy naszych klientów. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się rozwiązanie nazywane przez nas White Label.

Dla większości naszych Klientów kluczową korzyścią korzystania ze Skilltelligence jest natychmiastowy dostęp do informacji z rynku bez konieczności organizowania zespołów audytorów i wyposażania w niezbędne narzędzia.

Rozwiązanie szyte na miarę

Bywają jednak przypadki, w których firma dysponuje własnym potencjałem badawczym w postaci pracowników lub partnerów biznesowych rozsianych w terenie, ale brak jej zunifikowanych narzędzi do jego wykorzystania. Na scenę wkracza wówczas nasze rozwiązanie pod nazwą White Label. Daje…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close