Aktualności

W poszukiwaniu sposobów na poprawę skuteczności promocji

Zapraszam do kontynuacji naszego cyklu o tym, jak Skilltelligence może pomóc szefowi sprzedaży. Tym razem piszemy o naszym kliencie działającym w branży FMCG (spożywczej). Jego sprzedaż opiera się głównie na pracy key account managerów, dedykowanych współpracy ze średnimi lokalnymi i regionalnymi sieciami w handlu tradycyjnym.

Sprawdzanie promocji POS może wykazać luki w jej realizacji

Jednym z najważniejszych sposobów stymulowania sprzedaży jest organizacja promocji, w tym tzw. „gazetkowych”, którym musi towarzyszyć właściwa ekspozycja promowanego produktu. Skoro jednak ponawiane akcje promocyjne nie przynosiły oczekiwanych rezultatów, nasz Klient zaczął analizować możliwe powody takiej sytuacji, zastanawiając się nawet nad tym, czy przy tak słabych wynikach…

Czytaj więcej

Aktywność społeczności Skilltelligence według samych zainteresowanych

Niedawno wysłaliśmy do naszych Klientów i Partnerów informację o czasowym zawieszeniu przez Skilltelligence realizacji projektów terenowych, które są związane z „bliższymi interakcjami” z ludźmi. Jest to, oczywiście, podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo indywidualne, jak i wspólne. Jednocześnie przeprowadziliśmy wśród współpracujących z nami osób ankietę, pytając o to, jakiego typu zadań byłby skłonne się podjąć w obecnej sytuacji.

Wyniki, które uzyskaliśmy są bardzo budujące! Wynika z nich, że z jednej strony duża część osób jest świadoma tego, jakiego typu działań powinno się unikać, aby ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa i narażania siebie i innych na niebezpieczeństwo. Z drugiej zaś…

Czytaj więcej

Najlepszy moment na przetestowanie Teamfiniti – dla jakich zastosowań nadaje się najlepiej?

W naszych ostatnich artykułach [Teamfiniti – inspiracje i geneza, Zastosowania Teamfiniti – część 1, Zastosowania Teamfiniti – część 2 ] pisaliśmy szeroko o tym, skąd wziął się pomysł Teamfiniti i jak firmy mogą skorzystać z funkcjonalności naszego nowego rozwiązania. Ponieważ do końca maja 2020 roku proponujemy zainteresowanym przeprowadzenie darmowego, miesięcznego testu platformy w wersji standardowej, warto zastanowić się, czy to rozwiązanie usprawni nasz biznes. Mimo że Teamfiniti jest niezwykle łatwe w użytkowaniu i wdrożeniu, warto zadać sobie kilka pytań, aby upewnić się, czy na pewno jest to rozwiązanie dla naszej firmy.

 

Zatem,…

Czytaj więcej

Teamfiniti międzynarodowo – zarządzanie zespołami terenowymi w innych krajach

Wśród firm, z którymi rozmawiamy o Teamfiniti, czyli naszym nowym produkcie, który umożliwia zarządzanie zespołami terenowymi, są także takie, które działają na rynkach międzynarodowych. Część z nich to firmy polskie z oddziałami zagranicznymi, część zaś to globalne koncerny, które w Warszawie, Krakowie, Katowicach czy Wrocławiu mają swoje centra operacyjne obsługujące zazwyczaj Europę Środkowo – Wschodnią, czyli tzw. region CEE.

W rozmowach tych pojawia się więc naturalnie kwestia możliwości wykorzystania Teamfiniti poza Polską, albo indywidualnie w każdym z państw, albo w skali całego regionu.

Bardzo lubimy tę część rozmowy, ponieważ inaczej niż w przypadku…

Czytaj więcej

(nie)Skuteczność akcji POS z wykorzystaniem ekspozytorów

Producent z branży FMCG (przetwory i przyprawy) przygotował stojaki ekspozycyjne od razu zapełnione produktem tak, aby proces ich przygotowania do wystawienia w sklepie był jak najprostszy. Akcja ta skierowana była do placówek handlu tradycyjnego, do których nasz klient docierał za pośrednictwem przedstawicieli handlowych dystrybutora. 

Dotychczas tego typu przedsięwzięć próbowano kilka razy, jednak efekty zawsze pozostawały poniżej oczekiwań (pod względem liczby sprzedanych stojaków). 

Aby zwiększyć skuteczność kolejnej akcji tego rodzaju, firma wprowadziła system premiowy, który nagradzał najbardziej skutecznych sprzedawców dystrybutora nagrodami pieniężnymi. Jednak i tym razem sukces był tylko połowiczny – okazało się, że przedstawiciele sprzedawali do…

Czytaj więcej

Jakość i wiarygodność badań z wykorzystaniem crowdsourcingu

W rozmowach z naszymi klientami dosyć często spotykamy się z pytaniami o wiarygodność pozyskiwanych przez nas danych. Na początku naszej działalności mieliśmy przeświadczenie, że jakość pozyskiwanych przez nas danych dorównuje danym pozyskiwanym przez zawodowych badaczy rynku lub merchandiserów i przedstawicieli handlowych. Zebrane przez nas dotąd doświadczenia wskazują jednak jednoznacznie na to, że dane pozyskiwane przez nas są bardziej wiarygodne niż otrzymywane tradycyjnymi metodami.

 

Raporty handlowców – jak uszczelnić proces zdobywania danych

Obserwujemy na przykład niezwykle ważną prawidłowość – profesjonalni badacze, często niewyposażeni w odpowiednie narzędzia kontrolne, „optymalizują” swoje nakłady pracy, udzielając losowych odpowiedzi…

Czytaj więcej

Zarządzanie placówkami handlowymi i usługowymi z wykorzystaniem Teamfiniti

Stworzone przez Skilltelligence rozwiązanie: Teamfiniti, czyli nowy produkt do zarządzania i interaktywnej komunikacji z różnego typu zespołami działającymi w terenie, bądź w rozproszeniu w różnych lokalizacjach, znakomicie nadaje się także do zwiększenia efektywności i podniesienia wygody oraz satysfakcji z pracy osób zajmujących się kierowaniem placówkami handlowymi lub usługowymi. Szczególnie zaś takimi, które działają w sposób ustandaryzowany (na przykład w ramach jednej sieci i pod jedną marką), oferują podobny zakres produktów oraz które powinny zapewniać taki sam standard obsługi i asortyment produktów niezależnie od tego, do której placówki klient trafi.

 

Rozpoczęliśmy…

Czytaj więcej

Zastosowania Teamfiniti – część 2

Zapraszam do drugiej części artykułu o zastosowaniach Teamfiniti. Przypomnę, że w 1 części pisałem o zastosowaniu do zadań sprzedażowych, grywalizacji oraz do koordynacji i kontroli pracowników realizujących zadania promocyjne (np. promotorzy i hostessy). Poniżej przedstawiam kolejne zastosowania Teamfiniti.

 

Prosta komunikacja zadań i weryfikacja implementacji przez kierowników placówek handlowych i usługowych.

Nasz Klient – regionalna sieć handlowa – ma około 100 własnych sklepów, które należy na bieżąco kontrolować, informować i koordynować pod względem realizowanych przez nie działań oraz utrzymywania wymaganych standardów. Dotychczas cała komunikacja ze sklepami (dokładniej rzecz biorąc…

Czytaj więcej

Zastosowania Teamfiniti – część 1

O genezie Teamfiniti można było już przeczytać w naszym poprzednim poście – tam nie wystarczyło miejsca na napisanie więcej na temat głównych zastosowań tego rozwiązania. W tym artykule postaram się nadrobić tę „zaległość”, przytaczając kilka najbardziej reprezentatywnych przykładów. 

 

Zacznę jednak od przypomnienia w skrócie, czym jest Teamfiniti i skąd się wzięło. Teamfiniti to system i aplikacja mobilna powstała na bazie naszych rozwiązań umożliwiająca badania rynkowe z wykorzystaniem crowdsourcingu. Różnicą pomiędzy systemem Skilltelligence (wraz z wykorzystywaną przez niego aplikacją BuzzBee) a Teamfiniti, jest to, że rolą drugiego rozwiązania jest, generalnie rzecz ujmując,…

Czytaj więcej

Teamfiniti – inspiracje i geneza

Teamfiniti to nowa usługa Skilltelligence, powstała na bazie naszych ponadpięcioletnich doświadczeń w zarządzaniu zadaniami dla wyjątkowo różnorodnej, wielotysięcznej grupy współpracowników działających w modelu crowdsourcingowym. Polega ona na udostępnieniu naszej platformy, składającej się z aplikacji mobilnej oraz panelu administracyjnego na wewnętrzne potrzeby firm, które mają potrzebę koordynowania zespołów terenowych dowolnego typu.

 

Skąd wziął się pomysł na Teamfiniti? Krótka historia.

Zaletą pracy w niewielkiej, a dzięki temu sprawnej i elastycznej organizacji, takiej jak Skilltelligence jest to, że jako zarządzający firmą jesteśmy zawsze bezpośrednio zaangażowani w cały proces realizacji projektów: począwszy od zrozumienia potrzeb…

Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close