Aktualności

Podsumowanie roku 2019 w Skilltelligence

Rok 2019 w Skilltelligence kończy się zrealizowaniem projektów o największej w naszej historii wartości, rosnąc aż o 47% w stosunku do poprzednich dwunastu miesięcy! Bardzo dziękujemy wszystkim z Państwa, którzy przyczynili się do tego sukcesu i zachęcamy do udziału w biciu kolejnego rekordu w 2020.

Poniżej chcemy przedstawić najważniejsze informacje o tym, co interesującego wydarzyło się w Skilltelligence w bieżącym roku.

 

Teamfiniti – Wirtualny Menedżer Zespołów Terenowych – w jakich branżach sprawdza się najlepiej?

 

Rzeczą, od której zwykle zaczynamy analizę biznesu jest to, dla jakich branż najczęściej pracowaliśmy w tym roku. Na pierwsze miejsce wysunęła się rosnącą i obiecująca…

Czytaj więcej

Monitorowanie sieci dystrybucyjnych z pomocą Skilltelligence

Istnieje bardzo wiele typów badań marketingowych, które można skutecznie realizować za pomocą metody crowdsourcingowej. Badania typu tajemniczy klient, monitorowanie cen produktów konkurencji (a także swoich, żeby sprawdzić, na jakim są poziomie w punktach sprzedaży, które nie są odwiedzane bezpośrednio), sprawdzanie planogramów, czy audyt ekspozycji produktów, to tylko niektóre z usług, jakie Skilltelligence świadczy swoim Klientom. Dziś rozpatrzymy zagadnienie, jakim jest „monitorowanie sieci dystrybucyjnych”.

W dużej mierze opisane powyżej badania mogłyby być realizowane klasycznymi metodami, czyli z wykorzystaniem wewnętrznych, etatowych zasobów agencji badawczych, jednak na korzyść crowdsourcingu zazwyczaj przemawiają dwie główne cechy tego rozwiązania: szybka, niemal natychmiastowa mobilizacja wielotysięcznej…

Czytaj więcej

Nowoczesne technologie handlu na rok 2020

Żyjemy w świecie coraz szybszych przemian. W każdej dziedzinie technologia, a w zasadzie jej zastosowanie w nowych, innowacyjnych kontekstach, zmienia reguły działania – media społecznościowe zmieniają sposób komunikowania się i zdobywania przez nas interesujących informacji, zakupy poprzedzone są zbieraniem opinii społeczności, odbywają się coraz częściej online, a informacja o nas i o naszych zachowaniach konsumenckich śledzonych w sieci staje się coraz wartościowszą walutą. To tylko kilka z dziedzin, które redefiniują się lub rewolucjonizują na naszych oczach. W tym artykule rozpatrzymy nowoczesne technologie handlu na rok 2020.

W trakcie niedawnego Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji omówiony został wpływ technologii, w tym…

Czytaj więcej

Badania w branży farmaceutycznej – audytorzy Skilltelligence przygotowani do zadań specjalnych

Badania w branży farmaceutycznej na tle przeprowadzanych w innych branżach nie są łatwe. Jeżeli szukasz efektywnych rozwiązań, zapoznaj się z poniższym materiałem. Badania w modelu crowdsourcingowym mają wiele zalet, takich jak, między innymi, tempo dostarczenia informacji z terenu oraz dysponowanie dużą populacją, np. na potrzeby tajemniczego klienta, co zwiększa realizm prowadzonych badań. Crowdsourcing nie zawsze jednak sprawdza się w przypadku bardziej złożonych zadań i interakcji w miejscu badania – w poniższym tekście opisujemy, jak udało nam się pokonać tę barierę, a dzięki temu znacząco zwiększyć pole zastosować badań crowdsourcingowych.

 

Wyzwania badań ekspozycji – badania w branży farmaceutycznej

Typowym,…

Czytaj więcej

Procedura badań marketingowych – szybkie akcje w sytuacjach kryzysowych (crowdsourcing, a podejście tradycyjne)

Niespodzianki rynkowe – czas badań marketingowych

 Tradycyjna procedura badań marketingowych niestety nie sprawdza się w każdym przypadku. Niespodzianki biznesowe występują w wielu branżach, a w branżach konsumenckich, czyli tych z produktami kierowanymi do klienta indywidualnego, szczególnie. Sytuacje te są najczęściej niemożliwe do przewidzenia. Takie, które są niezaplanowane, bo zaplanować się ich po prostu nie da (awarie, ludzkie błędy, siła wyższa), choć sama możliwość ich wystąpienia jest znana, albo nieprzewidywalne, bo niezależne od nas: “nagłe” zmiany polityczne lub prawne, nieszablonowe posunięcia konkurentów, przełomy techniczne, wydarzenia społeczne itp.

 

Pełna informacja w badaniach marketingowych

Niezależnie…

Czytaj więcej

Crowdsourcing – czy możliwy jest natychmiastowy zwrot z inwestycji?

Crowdsourcing wprowadzony dla Twojej firmy może generować zaskakujące korzyści. Poznaj zalety crowdsourcingu i zacznij wykorzystywać jego potencjał.  Korzyści z wykorzystywania crowdsourcingu do pozyskiwania przeróżnych danych jest wiele. Niskie koszty, szybkość działania i obiektywność audytorów powodują, że dla dużej części zadań weryfikacyjnych bądź „wywiadowczych” to rozwiązanie idealne.

Jest jednak pewien obszar, w którym metoda ta wydaje się wręcz niezastąpiona, a w dodatku zazwyczaj powodująca bezpośredni zwrot z „inwestycji”. To projekty promocyjne prowadzone przez naszych klientów z różnych branż, w każdego typu punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

W zależności od stopnia złożoności oraz skali takich projektów,…

Czytaj więcej

Skuteczny przedstawiciel handlowy – jak uzyskać wiarygodne dane?

Jako szefowie sprzedaży widzą Państwo regularne raporty o zrealizowanych przez podlegające Wam zespoły handlowe działania terenowe. Według nich co tydzień realizowany jest w pełni plan odwiedzin, zaś wykonanie działań merchandisingowych jest na najwyższym możliwym poziomie, a jednak wyniki sprzedaży z przyczyn “obiektywnych” (najczęstszą wymówką jest wysoka cena lub niewystarczające wsparcie marketingowe), odbiegają od planu.

Jakie czynniki mają na to wpływ? Dociec prawdy jest niezmiernie trudno – raporty przedstawicieli jednoznacznie wskazują na to, że problem tkwi w słabym produkcie, niedostosowanej do konkurencji cenie lub słabym wsparciu marketingowym. Skąd jednak pewność, że klient wchodzący do sklepu zauważy produkt, że produkt…

Czytaj więcej

Jak skutecznie koordynować pracowników w terenie? Wykorzystanie platformy Skilltelligence

Spersonalizowany system efektywnego zarządzania handlowcami w terenie

Nie po raz pierwszy piszemy o wykorzystaniu naszej aplikacji BuzzBee (lub jej nieco zmodyfikowanego klona pod własną nazwą klienta) na wewnętrzne potrzeby naszych klientów. Tym razem chcielibyśmy opowiedzieć nieco więcej o dwóch z nich, którzy zastosowali nasze rozwiązanie w zupełnie innej skali i różnych celów. 

Aplikacja z grywalizacją dla pracowników terenowych

Pierwszy klient – duży producent i dystrybutor piwa zdecydował się na skorzystanie z opcji “customizowanej” wersji naszej aplikacji, z dodatkowymi funkcjami oraz szatą graficzną zgodną z jego firmowymi standardami. Natomiast drugi klient, rozpoczął wykorzystywanie naszej aplikacji…

Czytaj więcej

Sampling – badanie satysfakcji klienta

Sampling pomoże nam w ocenie satysfakcji klienta z obsługi oraz jakości produktów. Niniejszy tekst zainspirowany został faktem, że po raz kolejny, w niedługim przedziale czasu realizujemy projekt typu tajemniczy klient, którego elementem jest zakup produktu lub usługi. Obecnie realizowany projekt prowadzony jest w sieci cukierni w całej Polsce – w jego ramach zadaniem audytora jest zakup dowolnego deseru w wytypowanych placówkach oraz udzielenie odpowiedzi pozwalających naszemu klientowi na ocenienie standardu poszczególnych placówek oraz jednocześnie wyrażenie swojej opinii o samym produkcie.

Tajemniczy klient jako narzędzie oceny

Bardzo często stosowaną przez nas formą dostarczania klientom informacji z terenu jest proszenie…

Czytaj więcej

Szkolne i akademickie badanie elektroniki

Wrześniowy początek roku szkolnego i nieodległy – akademickiego – to jedna z głównych „okazji” do zakupu sprzętu elektronicznego. Laptopy, smartfony, tablety i drukarki to urządzenia kupowane w tym okresie bardzo często. Postanowiliśmy więc zapytać społeczność skupioną wokół naszej aplikacji BuzzBee, czy i co zamierza kupić, jaki budżet przeznaczyć, gdzie go wydać oraz jakimi kryteriami kieruje się wybierając danego producenta.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem z naszego badania ankietowego, w którym wzięło udział aż 900 współpracujących ze Skilltelligence osób! Część z nich poprosiliśmy również o wizytę w sklepie, dzięki czemu sprawdziliśmy…

Czytaj więcej

Skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close