Aktualności

Crowdsourcing a Lead Marketing

Mamy za sobą kolejny udany projekt pokazujący, że w razie potrzeby możemy realizować bardziej złożone projekty, dostarczając danych wykraczających poza typowe obserwacje terenowe w sklepach i placówkach obsługowych. 

Crowdsourcing a lead marketing

Projekt, o którym mowa to wykorzystanie naszej społeczności do pozyskiwania tzw. leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów dla określonych produktów lub usług. Ponieważ projekty, których założenia są oparte o lead marketing zdarzają nam się nieczęsto, ale zaczynamy coraz przychylniej na nie patrzeć, szczególnie jako uzupełnienie zleceń dotyczących naszej tradycyjnej działalności badawczej, pozwalające na ‘zasilenie’ naszej społeczności interesującymi i pozwalającymi dobrze zarobić zadaniami. 

 

Lead marketing w branży…

Czytaj więcej

Sampling produktu – Czy focus grupy to jedyny sposób na sprawdzenie reakcji klientów na nasz produkt lub usługę?

Skoro takie pytanie pojawia się na początku tego artykułu to nietrudno zgadnąć, że zgodnie z „prawem Betteridge’a”, odpowiedź brzmi „nie”. 🙂 Co więcej, w tym tekście opowiem o tym jak sprawdza się nasza społeczność, kiedy wymagany jest sampling produktu czy usługi, dając znacznie wiarygodniejsze wyniki niż jakakolwiek focus grupa.

Zacznijmy od przytoczenia scenariusza, który zrealizowaliśmy niedawno dla naszego klienta znanej sieci restauracji. Sieć, o której mowa miała od pewnego czasu wątpliwości dotyczące receptury jednego z dań. Żeby upewnić się, czy zasadna jest zmiana receptury, słusznie podjęto decyzję o tym, żeby w kilku…

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami terenowymi nie musi być trudne!

Z rozmów z naszymi klientami, zarówno tymi, którzy zlecają badania naszym siłom terenowym (5 tysięcy badaczy na terenie kraju), jak i tymi, którzy wykorzystują nasze rozwiązanie informatyczne do zarządzania własnymi siłami sprzedażowymi, wyłania się niemal uniwersalny trend  – coraz więcej firm zaczyna poszukiwać sposobów zwiększenia efektywności operacyjnej takich sił, aby w miarę możliwości, zredukować ich liczebność i ograniczyć ponoszone koszty.

W tym krótkim artykule nie będę koncentrował się na tych pierwszych, którzy korzystają z naszych badaczy, aby sprawdzać i  rozliczać swoich pracowników lub współpracowników z wywiązywania się z umów dystrybucyjnych, lub merchandisingowych. Zajmiemy się tymi, którzy mając własne…

Czytaj więcej

Aplikacja do zarządzania pracownikami tymczasowymi, która podnosi efektywność

Zaryzykuję twierdzenie, że każda firma, która zajmuje się dystrybucją materiałów reklamowych, ulotek czy naklejaniem plakatów mierzy się z tym samym problemem: jakość pracy i rzetelność pracowników tymczasowych, dorywczych, czy sezonowych pozostawia wiele do życzenia.

Nie zawsze, rzecz jasna, bo wiele zależy tu indywidualnie od człowieka. Czasami też kuleje kwestia szkoleń i doświadczenia. Jednak często pokusa pójścia „na łatwiznę” podczas wykonywania pracy terenowej jest tak duża, że trudno się jej oprzeć.

Również jako mieszkańcy widzieliśmy nie raz plik ulotek rozrzucony w okolicy śmietnika, albo na pobliskim trawniku. Gazetki promocyjne wciśnięte w płot, ulotki i plakaty ponaklejane byle…

Czytaj więcej

Formy promocji w handlu detalicznym (BTL)

Już pewien czas temu przeprowadziliśmy wśród naszych respondentów ankietę, której celem było sprawdzenie jakie formy promocji są w stanie przekonać konsumentów do zmiany przyzwyczajeń zakupowych. Wtedy głównym obszarem naszego zainteresowania było sprawdzenie, czy i jak można wpłynąć na to, aby przysłowiowy Kowalski (pozdrawiamy!) zmienił swoje przyzwyczajenia i zamiast np. majonezu Winiar kupił Kielecki lub vice versa. Niezależnie od tego czy, zważywszy na siłę „stronnictw majonezowych” poszczególnych marek, taka zmiana przyzwyczajeń jest możliwa, w badaniu okazało się jednoznacznie, że najsilniejszą moc przekonywania ma pieniądz – zarówno w formie zniżki na produkt, czy np. zakupu dwóch opakowań w cenie…

Czytaj więcej

Jak Teamfiniti może pomóc Tobie i Twojemu zespołowi przetrwać epidemię?

Czasy epidemii wiążą się z ogromnymi, dotąd niespotykanymi, utrudnieniami dla działania biznesu. Wszelka działalność, w której konieczne jest koordynowanie rozproszonych zespołów ludzi lub sieci placówek w terenie jest obecnie utrudniona ze względu na ograniczenia przemieszczania się, a tym samym, bezpośredniej koordynacji i kontroli poszczególnych pracowników lub placówek. 

 

Zakładając, że taki stan potrwa nawet 2 do 3 miesięcy, należy możliwie szybko znaleźć sposób na to, aby skutecznie koordynować, rozliczać i oceniać pracę rozproszonej struktury. Zważywszy, że rozwiązanie, które oferujemy – Wirtualnego Menedżera Zespołów Terenowych – Teamfiniti, można dla swojej organizacji uruchomić w ciągu…

Czytaj więcej

Crowdsourcingowe badania rynku w czasie epidemii

Zaryzykuję twierdzenie, że firmy zajmujące się badaniami rynku są w drugim szeregu tych, które najdotkliwiej odczuwają skutki epidemii. Zaraz po sklepach niespożywczych, galeriach handlowych, punktach gastronomicznych i usługowych oraz wielu innych, których model działania z natury rzeczy opiera się na kontaktach, spotkaniach i zgromadzeniach ludzi, a które na mocy decyzji rządowych działać nie mogą w ogóle.

Wśród firm badawczych z kolei, Skilltelligence znów jest na bardzo niewdzięcznej pozycji, bo z jednej strony nasi Klienci zawiesili bądź odwołali wiele działań związanych z rynkiem konsumenckim (a wsparcie ich w tym zakresie to znacząca część projektów przez nas realizowanych), z drugiej…

Czytaj więcej

W poszukiwaniu sposobów na poprawę skuteczności promocji

Zapraszam do kontynuacji naszego cyklu o tym, jak Skilltelligence może pomóc szefowi sprzedaży. Tym razem piszemy o naszym kliencie działającym w branży FMCG (spożywczej). Jego sprzedaż opiera się głównie na pracy key account managerów, dedykowanych współpracy ze średnimi lokalnymi i regionalnymi sieciami w handlu tradycyjnym.

Sprawdzanie promocji POS może wykazać luki w jej realizacji

Jednym z najważniejszych sposobów stymulowania sprzedaży jest organizacja promocji, w tym tzw. „gazetkowych”, którym musi towarzyszyć właściwa ekspozycja promowanego produktu. Skoro jednak ponawiane akcje promocyjne nie przynosiły oczekiwanych rezultatów, nasz Klient zaczął analizować możliwe powody takiej sytuacji, zastanawiając się nawet nad tym,…

Czytaj więcej

Aktywność społeczności Skilltelligence według samych zainteresowanych

Niedawno wysłaliśmy do naszych Klientów i Partnerów informację o czasowym zawieszeniu przez Skilltelligence realizacji projektów terenowych, które są związane z „bliższymi interakcjami” z ludźmi. Jest to, oczywiście, podyktowane naszą troską o bezpieczeństwo indywidualne, jak i wspólne. Jednocześnie przeprowadziliśmy wśród współpracujących z nami osób ankietę, pytając o to, jakiego typu zadań byłby skłonne się podjąć w obecnej sytuacji.

Wyniki, które uzyskaliśmy są bardzo budujące! Wynika z nich, że z jednej strony duża część osób jest świadoma tego, jakiego typu działań powinno się unikać, aby ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa i narażania siebie i innych na niebezpieczeństwo. Z drugiej zaś…

Czytaj więcej

Najlepszy moment na przetestowanie Teamfiniti – dla jakich zastosowań nadaje się najlepiej?

W naszych ostatnich artykułach [Teamfiniti – inspiracje i geneza, Zastosowania Teamfiniti – część 1, Zastosowania Teamfiniti – część 2 ] pisaliśmy szeroko o tym, skąd wziął się pomysł Teamfiniti i jak firmy mogą skorzystać z funkcjonalności naszego nowego rozwiązania. Ponieważ do końca maja 2020 roku proponujemy zainteresowanym przeprowadzenie darmowego, miesięcznego testu platformy w wersji standardowej, warto zastanowić się, czy to rozwiązanie usprawni nasz biznes. Mimo że Teamfiniti jest niezwykle łatwe w użytkowaniu i wdrożeniu, warto zadać sobie kilka pytań, aby upewnić się, czy na pewno jest to rozwiązanie dla naszej firmy.

 

Zatem,…

Czytaj więcej

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close