Aktualności

Lokalne społeczności – nieocenione źródło informacji

Platforma Skilltelligence stanowi doskonałą alternatywę dla klasycznych metod pozyskiwania informacji z rynku. Jest ona od nich nie tylko znacznie szybsza, ale i istotnie tańsza.

Istnieją również pewne przedsięwzięcia, których praktycznie nie da się zrealizować inaczej niż w oparciu o crowdsourcing. Metoda ta oparta jest o outsourcing zadań do szerokiego grona osób i dzięki temu posiada gigantyczną przewagę nad innymi rozwiązaniami – pozwala ona sięgać do wyjątkowego i niezwykle cennego źródła informacji, jakim są przedstawiciele lokalnych społeczności.

Projektów opartych o crowdsourcing zrealizowaliśmy już kilkanaście. Część została zainicjowana przez nas, część została wykonana na zlecenie naszych klientów. Trzeba…

Czytaj więcej

Weekendowy blitzkrieg

Szczęście początkującego nam sprzyjało — ledwo zaczynając naszą przygodę z badaniami rynku zrealizowaliśmy projekt, który do dziś uważamy za modelowy.

Często jesteśmy proszeni o podanie przykładu, który najlepiej ilustrowałby to, co wyróżnia nasze usługi w obszarze badań rynku. Chętnie opowiadamy wówczas o jednym z naszych dokonań, który pieszczotliwie nazywamy „weekendowym blitzkriegiem”.

Badanie proste tylko z pozoru

Projekt na pierwszy rzut oka mógł wydawać się standardowy. Jeden z naszych stałych klientów planował rozległą akcję promocyjną we wszystkich sklepach sieci Żabka. Tego rodzaju przedsięwzięcia zawsze wymagają dobrej koordynacji przekazu reklamowego różnego rodzaju z zapewnieniem dostępności produktów…

Czytaj więcej

White Label – czym jest i dlaczego jest świetne?

Niekiedy rolę audytów pełnią nie członkowie społeczności Skilltelligence, a pracownicy i współpracownicy naszych klientów. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzi się rozwiązanie nazywane przez nas White Label.

Dla większości naszych Klientów kluczową korzyścią korzystania ze Skilltelligence jest natychmiastowy dostęp do informacji z rynku bez konieczności organizowania zespołów audytorów i wyposażania w niezbędne narzędzia.

Rozwiązanie szyte na miarę

Bywają jednak przypadki, w których firma dysponuje własnym potencjałem badawczym w postaci pracowników lub partnerów biznesowych rozsianych w terenie, ale brak jej zunifikowanych narzędzi do jego wykorzystania. Na scenę wkracza wówczas nasze rozwiązanie pod nazwą White Label. Daje…

Czytaj więcej

Zakup kontrolowany leków

Niektóre ze zrealizowanych przez nas zleceń można nazwać pionierskimi, ponieważ torują one ścieżkę do zupełnie nowego rodzaju usług badawczych w Polsce. Jedynym z nich było przeprowadzenie wieloetapowej akcji audytorskiej.

Klient z branży farmaceutycznej postawił przed nami ciekawe zadanie: skontrolowanie procesu zakupu leku na platformie internetowej z odbiorem osobistym w jednej ze współpracujących aptek. Badaniu miał podlegać cały cykl: począwszy od serwisu www, poprzez logistykę dostaw, raportowanie o statusie realizacji zamówienia, aż po wydanie leku we wskazanym punkcie. Największym wyzwaniem było przeprowadzenie testu w jak najkrótszym czasie i dla jak największej liczby współpracujących aptek. Wyjątkowy był również fakt, że…

Czytaj więcej

Dynamiczne reagowanie na spływające dane

Najbardziej lubimy realizować projekty, które pozwalają w pełni wykorzystać potencjał naszych rozwiązań. Dzięki nim możemy nieść błyskawiczną pomoc w obliczu nieoczekiwanych komplikacji.

Wiele z naszych zleceń zawiera w sobie dwa czynniki: konieczność działania w krótkim czasie oraz na szeroką skalę. Sprawia to, że ich realizacja wymaga dobrej organizacji i koordynacji zadań. Jeśli dołożymy do tego konieczność dynamicznego reagowania na zbierane informacje w trakcie trwania projektu, cała operacja staje się nie lada wyzwaniem.

Jedno z takich właśnie przedsięwzięć związane było z dwutygodniową akcją promocyjną pod nazwą „Dni zdrowej skóry”. Organizowane było w największej sieci drogerii w Polsce,…

Czytaj więcej

Elastyczność doskonała

Potrzeby, z którymi zwracają się do nas klienci, bywają dosyć nietypowe. Na szczęście nasi audytorzy są w stanie udzielić odpowiedzi niemal na każdy biznesowy problem.

Na przestrzeni kilku tygodni skontaktowały się z nami trzy osoby.

Audyt dystrybucji

Pani Pierwsza była wyraźnie zdenerwowana, a nawet nieco przybita. Nic zresztą dziwnego, bo powodzenie nadzorowanej przez nią gigantycznej kampanii reklamowej nowego napoju stało pod dużym znakiem zapytania. Zaledwie na kilka dni przed jej startem okazało się, że produktu nie ma w połowie sklepów, w których być powinny.

– Mam listę około dwunastu tysięcy punktów i…

Czytaj więcej

Dociekliwy farmaceuta, czyli jak uratowaliśmy projekt badawczy

Bywa, że w czasie realizacji projektu badawczego trafia się na nieoczekiwane trudności. Przy zastosowaniu metod tradycyjnych mogą one pogrzebać przedsięwzięcie, ale nasze rozwiązania dają dużo większą możliwość reagowania.

Rynek farmaceutyków w Polsce

Polacy wyjątkowo często odwiedzają apteki po zakup leków bez recepty. Według raportu „Rynek Farmaceutyczny w 2017 r.” sporządzonego przez IQVIA, stanowiły one 42,3% wartości sprzedaży wszystkich leków w Polsce. Daje to kwotę ponad 16 mld zł rocznie (ponad 400 zł rocznie na osobę!). Polska należy do krajów europejskich o jednej z najwyższych konsumpcji leków OTC; jesteśmy na drugim miejscu w Europie pod względem konsumpcji…

Czytaj więcej

Wizytówki Google w służbie pozycjonowania strony

W walce o dobrą pozycję w wyszukiwarce internetowej możemy sięgnąć po proste, a jednocześnie darmowe i efektywne rozwiązanie. W jego wdrożeniu pomóc może społeczność Skilltelligence.

We współczesnych realiach wysoka pozycja w wyszukiwarce Google jest absolutnym priorytetem dla większości firm. Jak można stwierdzić półżartem ─ jeśli czegoś nie można znaleźć w Google, to nie istnieje. A skoro nie istnieje, to nie ma klientów ani obrotu.

Optymalizacja stron kiedyś i dziś

Przedsiębiorstwa i organizacje od wielu lat stosują optymalizację swoich stron internetowych (tzw. SEO — Search Engine Optimization), która odpowiadać ma aktualnym algorytmom tworzącym ranking wyników…

Czytaj więcej

Cykliczne badanie aktywności promocyjnej

Chcesz sprawdzić skuteczność własnych działań promocyjnych w miejscu sprzedaży albo podpatrzyć działania konkurencji? Skilltelligence to właściwy adres.

Jednym z ogromnych atutów posiadania dużej grupy współpracujących audytorów, będących zarazem zwykłymi konsumentami, jest możliwość skierowania do nich pytań o codzienne decyzje konsumenckie lub zakupowe.

Najlepsi możliwi audytorzy

Nasza społeczność składa się z około 6 tysięcy konsumentów, którzy regularnie odwiedzają sklepy ogólnospożywcze — nie tylko ze względu na zadania badawcze, ale przede wszystkim w ramach zaspokajania swoich codziennych potrzeb. Dlatego też niemal od początku naszej działalności regularnie kierujemy do nich pytania dotyczące odwiedzanych punktów detalicznych. Chcemy się…

Czytaj więcej
tłumaczenie_marketingowego_na_pszczeli

Tłumaczenie marketingowego na pszczeli

Współpracująca z nami kilkutysięczna rzesza audytorów, nazywanych przez nas Pszczołami, to ciekawa społeczność. Stanowi swoisty przekrój społeczeństwa, choć nie można jej nazwać reprezentatywną. Składają się na nią głównie osoby młode — z racji wykorzystywania przez nas aplikacji mobilnej BuzzBee.

Znajdziemy w tym gronie bardzo różne indywidua: siedemnastoletniego Jaśka z Suwałk (właśnie rozpoczyna praktyki zawodowe w lokalnej piekarni), trzydziestopięcioletnią panią Basię (laborantka na urlopie macierzyńskim, aktualnie poświęca dużo czasu na spacery z wózkiem po rodzimym Poznaniu), a także pana Stanisława (góral-księgowy z malowniczego Karpacza). Każda z tych osób ma inne kompetencje i zainteresowania, styka się na…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close