Monitoring cen konkurencji

Czy ceny Twoich produktów są konkurencyjne?

Czy wiesz, że ceny tego samego produktu w różnych lokalizacjach sklepów tej samej sieci mogą się różnić nawet o 15-20%, a rabat udzielany sieci handlowej przez producenta nawet w 45% przypadków nie jest przekazywany dalej do klienta, tylko „zasila” budżet sieci handlowej?

Co więcej, jeżeli klient sklepu lub placówki nie jest w stanie znaleźć ceny produktu w przeciągu pierwszych 5 sekund, drastycznie wpływa to na jego decyzję sprzedażową.

Dzięki monitoringowi cen:

Uzyskasz informacje dotyczące rzeczywistych cen produktów w sklepach, zarówno Twoich, jak i należących do konkurencji.

Upewnisz się, że cena Twoich produktów jest zgodna z warunkami promocji i oferty i nie została sztucznie bądź nieprawidłowo zawyżona przez sprzedawców.

Dowiesz się, czy cena produktów, w tym i informacja o promocji, jest wyeksponowana w widoczny sposób na półce sklepowej i na produkcie, oraz czy jest łatwa do identyfikacji przez potencjalnego konsumenta.

Sprawdzaj i kontroluj ceny produktów na sklepowych półkach i wykorzystaj wiarygodne informacje rynkowe do optymalizacji cen i wzrostu sprzedaży Twoich produktów!

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close