Jak, dzięki prostym interakcjom handlowym, pomogliśmy firmie zajmującej się dystrybucją prasy pozyskać bazę danych potencjalnych klientów i uatrakcyjnić swoją oferty?

Co?

Proste interakcje handlowe dla dystrybutora prasy.Jedno z dużych, polskich przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją prasy oferuje usługę tzw. kącików prasowych, w ramach której określone tytuły prasowe dostępne są na estetycznych stojakach dla klientów placówek. Taka usługa kierowana jest do menedżerów i właścicieli restauracji, kawiarni i barów, a także dla użytkowników poczekalni czy hotelowych lobby. Proces pozyskiwania nowych placówek, w których taka usługa będzie dostępna polega w dużej mierze na niezbyt precyzyjnych i niepełnych bazach adresowych placówek.

Jak?

Dzięki dostępowi do wiedzy o lokalnej specyfice (jako mieszkańcy danej okolicy), audytorzy Skilltelligence mogli precyzyjnie wytypować potencjalnie interesujące miejsca, które spełniają określone kryteria i mogłyby być zainteresowane skorzystaniem z oferty stojaka na czasopisma.

Efekt działań

Nasi audytorzy dostarczyli wydawnictwu dokumentację fotograficzną obejmującą zarówno wnętrze lokalu, jak i jego okolicę, co pozwoliło wstępnie ocenić jego atrakcyjność dla klienta, jak również nawiązać pierwszy kontakt handlowy, zdobywając informację o nazwisku właściciela/menedżera oraz jego dane kontaktowe.

Dzięki naszym usługom, dział sprzedaży wydawnictwa ma do dyspozycji wysokiej jakości bazę danych potencjalnych klientów, co znakomicie zwiększa odsetek zamykanych z sukcesem transakcji.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close