Jak, dzięki prostym interakcjom handlowym, pomogliśmy firmie zajmującej się dystrybucją prasy pozyskać bazę danych potencjalnych klientów i uatrakcyjnić swoją oferty?
Określenie potencjału rynku na nowy produkt lub usługę
Jedno z dużych, polskich przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją prasy oferuje usługę tzw. kącików prasowych, w ramach której określone tytuły prasowe dostępne są na estetycznych stojakach dla klientów placówek. Taka usługa kierowana jest do menedżerów i właścicieli restauracji, kawiarni i barów, a także dla użytkowników poczekalni czy hotelowych lobby. Proces pozyskiwania nowych placówek, w których taka usługa będzie dostępna polega w dużej mierze na niezbyt precyzyjnych i niepełnych bazach adresowych placówek.
Wykorzystanie badaczy lokalnego rynku do oceny potencjału
Dzięki dostępowi do wiedzy o lokalnej specyfice (jako mieszkańcy danej okolicy), audytorzy Skilltelligence mogli precyzyjnie wytypować potencjalnie interesujące miejsca, które spełniają określone kryteria i mogłyby być zainteresowane skorzystaniem z oferty stojaka na czasopisma.
Wykreowanie nowego segmentu usług
Nasi audytorzy dostarczyli wydawnictwu dokumentację fotograficzną obejmującą zarówno wnętrze lokalu, jak i jego okolicę, co pozwoliło wstępnie ocenić jego atrakcyjność dla klienta, jak również nawiązać pierwszy kontakt handlowy, zdobywając informację o nazwisku właściciela/menedżera oraz jego dane kontaktowe.
Dzięki naszym usługom, dział sprzedaży wydawnictwa ma do dyspozycji wysokiej jakości bazę danych potencjalnych klientów, co znakomicie zwiększa odsetek zamykanych z sukcesem transakcji.
Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami
+48 517 470 748
+48 517 785 350
Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)
Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06