Tajemniczy klient

Czy Twoje procedury są przestrzegane przez pracowników?

Poziom sprzedaży Twojego produktu lub usługi zależy nie tylko od ich atrakcyjności i konkurencyjności, ale także od towarzyszącej im "otoczki" marketingowej. Integralną częścią budowania wrażenia klienta na temat Twojej oferty jest to, jak zostanie zakomunikowana przez pracownika w placówce, która ją oferuje. Przestrzeganie odpowiednich procedur, odpowiednie zachowanie, komunikowanie przez sprzedawcę odpowiednich informacji ma decydujący wpływ na decyzję klienta.

Firmy wkładają wiele wysiłku, aby dobrze zrozumieć proces decyzyjny klienta, odpowiedzieć na jego ewentualne wątpliwości, wyeksponować odpowiednie atuty oraz, o ile takie będą założenia, zakomunikować korzyści płynące ze skorzystania z obowiązujących promocji.

Przeszkolenie wszystkich sprzedawców lub pracowników obsługi jest wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonych firm - jeszcze trudniejsze jest sprawdzenie w rzeczywistych warunkach czy opracowane procedury zostały odpowiednio przyswojone przez pracowników. Jak wynika z naszego doświadczenia, wyłącznie interakcja z prawdziwym klientem może ujawnić rzeczywisty poziom przygotowania pracowników.

Raport, który sporządza Tajemniczy Klient, jest kluczowy w usprawnieniu sprzedaży i obsługi - skutkuje lepszym nastawieniem klientów do oferowanych produktów i usług.

Czy wiesz, że:

klient_w_sklepie

 

... zaraz po wdrożeniu nowej procedury obsługowej lub sprzedażowej w sklepie, tylko 30% interakcji jest realizowanych prawidłowo?

shutterstock_49590595

 

 

... nasi audytorzy, którzy są typowymi klientami, najlepiej wcielą się w rolę wymaganą przez scenariusz badania?

Skilltelligence dysponuje w terenie blisko 10 tysiącami audytorów, którzy są zwykłymi klientami - uzyskany przez Ciebie raport z badania Tajemniczego Klienta w sieci współpracujących placówek pokaże rzeczywisty poziom wdrożenia wymaganych procedur. Liczebność naszej populacji badaczy pozwala także zapewnić, że nasi tajemniczy klienci nie zostaną rozpoznani.

Dzięki Tajemniczemu Klientowi:

Sprawdzisz faktyczny poziom wiedzy i profesjonalizm pracownika o twoich produktach lub usługach.

Zweryfikujesz czy pracownicy przestrzegają ustalonych procedur w działaniu oraz w podejściu do klienta

Zweryfikujesz rzeczywisty poziom wiedzy i jakości obsługi, gdyż pracownicy traktują badacza jak zwykłego klienta.

Wzbogacisz system motywacyjny dla pracowników o elementy związane ze standardem obsługi oraz efektywnością.

Dzięki usprawnieniu procesów obsługi oraz poprawieniu zakresu szkoleń, nasi klienci obserwują
15-25% wzrost kluczowych wskaźników.

Skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close