Jak w 3 prostych krokach przeprowadzić ankietę wśród swoich klientów?

 

Przeprowadzenie badania ankietowego na szeroką skalę może wydawać się nie lada wyzwaniem. Spokojnie, ze Skilltelligence można je przeprowadzić szybciej i łatwiej, niż podejrzewasz.

Codzienna praca w marketingu odznacza się dużą dynamiką. Bywa, że błyskawicznie trzeba ocenić wstępną hipotezę dotyczącą założeń kampanii reklamowej lub nazwy nowego produktu. Najprostszym sposobem na poddanie naszego pomysłu zobiektywizowanej ocenie wydaje się zasięgnięcie opinii osób z bliskiego otoczenia. Takie podejście jest jednak mocno niedoskonałe: po pierwsze dysponujemy na ogół niewielką (czyli niereprezentatywną) próbą, po drugie osoby nam bliskie mogą mieć problem z przekazaniem opinii krytycznej, po trzecie wreszcie, jest to po prostu praco- i czasochłonne.

W takich okolicznościach idealnym rozwiązaniem będzie platforma Skilltelligence, za pośrednictwem której możemy samoobsługowo poprosić o opinię osób trzecich. Wystarczą do tego trzy proste kroki.

Pierwszy krok

Wchodzimy na stronę www.skilltelligence.pl i uruchamiamy panel do konfiguracji samoobsługowych zadań.

Drugi krok

Wybieramy typ zadania, którym w tym przypadku będzie ankieta. System przeprowadzi nas sam przez poszczególne etapy jej tworzenia: instrukcje dla respondentów, tworzenie pytań zamkniętych i otwartych, dodawanie elementów graficznych, odnośników i opisów. Za ich pomocą możemy zapytać respondentów o to, z czym kojarzy im się wymyślona przez nas nazwa produktu albo jakie emocje wywołuje pomysł na kreację promocyjną.

Krok trzeci

Po stworzeniu kwestionariusza ankiety możemy go od razy skierować do respondentów Skilltelligence. Wystarczy określić takie parametry, jak żądana liczba odpowiedzi, czas trwania badania, a także opcjonalnie kryteria dla respondentów (wiek, płeć etc.). Po kliknięciu „uruchom” ankieta trafia do tysięcy osób, dzięki czemu zebranie 500 wyników to kwestia kilku godzin. Spływające wyniki widoczne są na bieżąco, co daje wspaniałą możliwość natychmiastowego na nie reagowania. Możemy przykładowo uruchomić kolejne badanie mające na celu pogłębienie tematu lub sprawdzenie zmodyfikowanych hipotez.

Dzięki tak wygodnemu i szybkiemu rozwiązaniu do konsultowania naszych koncepcji, praca kreatywna może wkroczyć na zupełnie nowy poziom. Każdy marketingowiec, copywriter i spec od reklamy na pewno szybko zrozumie moc, jaką dać mu może takie narzędzie.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close