W jakie formy promocji POS warto inwestować?

Wykres pokazujący skłonność do zaminy przyzwyczajeń zakupowych w zależności od płci.

Formy promocji POS

Wszyscy poświęcamy bardzo dużo uwagi, energii i środków na jak najlepsze zaprezentowanie i wypromowanie naszego produktu w placówkach handlowych. Zastanawiamy się czy wydać pieniądze na plakaty, naklejki promocyjne a może specjalne podajniki promocyjne do naszego produktu. Jednak, jak wynika z naszego mikro badania zrealizowanego wśród naszych respondentów (osoby relatywnie młode), najbardziej do nich przemawiają wymierne korzyści obejmujące obniżkę ceny, dodatkowy egzemplarz produktu w cenie lub inny “gratis”. W naszym badaniu zadaliśmy trzy proste pytania – jakie narzędzia promocji POS mogą spowodować zmianę przyzwyczajenia zakupowego dotyczącego konkretnego produktu, jakie materiały promocyjne oddziałują najsilniej na kupujących oraz, co także jest istotne – jakie formy promocji mogą irytować i przynosić efekt wręcz przeciwny.

Odpowiedzi na te pytania znajdują się w raporcie pod tym linkiem.

Agencja Skilltelligence - skontaktuj się z nami

+48 517 470 748
+48 517 785 350

Biuro operacyjne:
ul. Łucka 15, lok. 207
00-842 Warszawa
(Flex Office - 2p.)

Siedziba: Skilltelligence Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47,
02-662 Warszawa,
NIP: 521-369-62-06

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close