Aktualności

Skilltelligence: retail potrzebuje zewnętrznych firm badawczych

badanie tajemniczy klient - co oferuje klientom

Badanie typu „tajemniczy klient” jest jednym z głównych narzędzi do badania jakości obsługi oraz zgodności zachowania personelu z wytycznymi retailera.
Czytaj całość na www.evigo.pl

Czytaj więcej

Czym jest Mystery Shopping?

Pokaż wykres badanie tajemniczy klient na czym ono polega - artykuł

Każdy klient ocenia własne doświadczenie zakupu produktu lub obsługi, jakiego dokonuje osobiście w Twojej firmie. Współczesnym narzędziem do badania jakości obsługi klienta jest tak zwany Mystery Shopping. Skilltelligence posługuje się szeroką bazą niezależnych i niepowiązanych ze sobą Tajemniczych Klientów, którzy odgrywają rolę zwykłych klientów, by przeprowadzić skuteczne badania rynku. Tajemniczy Klienci mają różne zadania w zależności od zlecenia. Mogą wykonywać zdjęcia, zakupywać produkty i usługi, zwracać produkt, zadawać pytanie dotyczące produktu/usługi pracownikowi sklepu, monitorować obsługę programów lojalnościowych i inne czynności konieczne do przeprowadzenia jak najskuteczniejszego badania rynku.

Korzyści, jakie daje badanie prowadzone przez tajemniczego klienta może zostać zastosowane…

Czytaj więcej

Skilltelligence w prasie

Od pewnego czasu przeprowadzamy badania rynku, które dotyczą mniej lub bardziej ważnych dla Polaków okazji. Na przykład z okazji Tłustego Czwartku przeprowadziliśmy badanie cen pączków oraz sprawdziliśmy jaka jest tradycja w poszczególnych rejonach Polski. Wyniki badań można przeczytać na kilku portalach m.in:

O nas w Bankier.pl
O nas w Biznes.onet.pl

Zachęcamy do przeczytania i do nawiązania współpracy ze Skilltelligence we wszystkich obszarach, w których istotne są zasięg oraz czas realizacji badań!

Czytaj więcej

Nowa strona internetowa Skilltelligence

badania marketingowe na terenie całej polski

W tym tygodniu ruszy nasza nowa strona internetowa. Witryna www.skilltelligence.pl zyska nową, bardziej przyjazną nawigację i lepszą obsługę urządzeń mobilnych, unowocześnioną szatę graficzną, oraz wiele nowych funkcjonalności, m.in. możliwość obejrzenia prezentacji o naszych działaniach, sprawdzenie referencji oraz możliwość podejrzenia z kim już pracowaliśmy. Zapraszamy do odwiedzin i uwag!

Czytaj więcej

Nowe funkcjonalności w naszej aplikacji BuzzBee

mocarz podróżnik sprinter fotograf aktywista webmajster kasiarz respondent perfekcjonista

Ostatnie tygodnie spędziliśmy na intensywnej pracy nad rozbudowywaniem części społecznościowej BuzzBee. Celem, który nam przyświeca jest silniejsze motywowanie naszych wykonawców do szybkiego podejmowania i rzetelnej realizacji zadań.
Już dzisiaj działa aktywny i bardzo dynamiczny ranking wykonawców biorący pod uwagę następujące czynniki: zebrane punkty doświadczenia, liczbę wykonanych zadań, wartość zebranego wynagrodzenia, oraz, na minus – odrzucone i nieprawidłowo wykonane zadania.
W oparciu o te dane obliczana jest punktacja każdego wykonawcy i na jej podstawie ustalany jest ranking, z którego wynika ranga, pozwalająca nam kierować bardziej skomplikowane zadania do najbardziej doświadczonych wykonawców. Im lepiej i im więcej będzie wykonywanych zadań tym lepsza…

Czytaj więcej

Wystąpienie na warsztatach z cyklu „Spotkania – Marketing twarzą w twarz” w Polskim Stowarzyszeniu Martketingu

czym jest agencja badania rynku skilltelligence

23 lutego mieliśmy przyjemność opowiedzieć o rozwiązaniach crowdsourcingowych na świecie oraz przedstawić Skilltelligence jako przykład zastosowania rozwiązań crowdsourcingowych do pozyskiwania danych z rynku w Polsce. Poniżej zamieszczamy link do filmu ze spotkania i serdecznie zapraszamy do obejrzenia; omawiamy tam bowiem wiele zrealizowanych już projektów, które w reprezentatywny sposób pokazują możliwości platformy i społeczności BuzzBee. Link

Czytaj więcej

Nowa kategoria zadania – zaawansowany Store Check i monitoring cen

mystery shopping to narzędzie w ręku skutecznego przedsiębiorcy

W lutym, wspólnie z firmą Otawa Group, wykonaliśmy bardzo złożone badanie cen i dostępności blisko 200 asortymentów produktów z oferty wielkopowierzchniowych marketach budowlanych. Wyjątkowość tego badania polegała na tym, że w przeciwieństwie do naszego tradycyjnego modelu, nie skierowaliśmy na rynek kilku setek badaczy, którzy wykonywaliby małe jednostkowe zadania, ale użyliśmy naszej populacji aby wytypować w niej kilka osób, które w określonych lokalizacjach podjęłyby się 3-4 godzinnego wymagającego badania podając dostępność i ceny wielu produktów.

Czytaj więcej

Plany na 2016

W nowy rok wkraczamy z ambitnymi planami w kilku podstawowych kategoriach:
• Współpraca z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów,
• Rozbudowa organizacji sprzedażowej (trwa rekrutacja),
• Rozwój platformy pod kątem zwiększenia samoobsługowości dla Klientów,
• Rozwój mechanizmów pozapłacowej motywacji i profilowania wykonawców.

Czytaj więcej

Podsumowanie 2015 roku – udany rok! Ciekawe badania!

Rok 2015 możemy uznać za bardzo udany!
Przypomnijmy – działamy dopiero od czerwca 2015 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy blisko 50 tysięcy zadań terenowych. Zrealizowaliśmy w tym czasie ponad 30 komercyjnych projektów dla czołowych firm na polskim rynku. Dzięki dostarczanym przez nas informacjom nasi Klienci osiągnęli wymierne korzyści – na przykład lepiej egzekwując warunki realizacji promocji w punkcie sprzedaży, sprawdzając dotrzymywanie procedur i lepiej planując dystrybucję swoich produktów.

Czytaj więcej

Nowa strona internetowa buzzbee.pl

nowe możliwości pracy przez internet merchandising

Odświeżyliśmy naszą stronę internetową www.buzzbee.pl, którą odwiedzają osoby zainteresowane zarabianiem dzięki naszej aplikacji oraz nasi stali wykonawcy. Strona jest teraz bardziej intuicyjna i zawiera dużo informacji o tym, czym się zajmujemy. Można zobaczyć krok po kroku jak działa aplikacja, albo obejrzeć krótki film, o tym jak działa BuzzBee. Na stronie zamieściliśmy dynamiczną mapę Polski, dzięki której można sprawdzić, ile zarejestrowanych wykonawców jest w danej okolicy i ile osób zarabia dzięki naszej aplikacji w całej Polsce!
Również jesteśmy w trakcie zmian na stronie Skilltelligence. Chcemy by strona była bardziej dostępna dla Państwa – zoptymalizowana pod kontem wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Wkrótce…

Czytaj więcej

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close